ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

يكي از افشاگران دنياي فناوري به نام «Brian Roemmele» تصاويري از پتنت هدست واقعيت افزوده اپل منتشر كرده كه بلندپروازي هاي اپل را در ساخت يك هدست غيرمعمول نشان مي دهند.

اپل پتنت مذكور را ماه مارس 2019 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاري آمريكا (USPTO) ثبت كرده بود. كمپاني كوپرتينويي وسيله اي به نام «Display Device» را به ثبت رسانده بود كه در توضيحات آن عبارت «هدست واقعيت افزوده» نوشته شده است.

اپل در فايل ثبت اختراع در مورد واقعيت افزوده، مزيت ها و فوايد آن براي كاربران و همچنين موارد استفاده آن در اپليكيشن ها توضيحاتي ارائه كرده است. اما اين شركت نمي خواهد در مسير سنتي ساخت هدست VR قدم بردارد:

 

«هدست هاي واقعيت مجازي، واقعيت افزوده يا واقعيت تركيبي (Mixed Reality) كنوني، از مشكل عدم تطابق با چشمان كاربران رنج مي برند و منجر به خستگي چشم ها، سردرد و سرگيجه مي شوند.»

اپل به دنبال ساخت هدستي است كه كاربر را خسته نمي كند. احتمالاً به همين دليل هم تاكنون چنين محصولي را از اين شركت نديده ايم. در حاليكه بعضي از شركت ها دو يا حتي سومين نسل از هدست هاي واقعيت مجازي خود را به بازار عرضه كرده اند، اين شركت هنوز چنين محصولي را توليد نكرده است.

معلوم نيست اپل هدست واقعيت افزوده را توليد خواهد كرد يا نه. اما با توجه به اسناد منتشر شده مي توان به جديت اپل در ساخت اين محصول پي برد. چند روز پيش نسخه بتاي iOS 13 تاييد كرد كه اپل مشغول ساخت هدست واقعيت افزوده است.

اواسط شهريور ماه نيز خبري منتشر شد كه از اشاره به يك هدست واقعيت افزوده با اسم رمز گارتا (Garta) در فايل Readme بيلد iOS 13 خبر مي داد.

منبع : slashgear


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۴:۱۵ ] [ امير روزي طلب ]

در مقاله پيش رو به ذكر و تعريف ديگر موارد موثر در زمينه بازاريابي ديجيتالي يا ديجيتال ماركتينگ خواهيم پرداخت.پس تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال

سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهمترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، پس اين نيست كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.

همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ چيست؟

 

قبل از توضيح بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ، براي درك بهتر اين آيتم پيشنهاد مي كنيم ابتدا به مقاله پيشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرماييد .

بازاريابي محتوا، يك رويكرد استراتژيك براي بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي با ارزش تمركز دارد.به واسطه اين رويه مي‌توانيد يك مخاطب از پيش تعريف شده را جذب و او را كنار خود حفظ كنيد.در مرحله بعد فرآيند بازاريابي محتوايي، لازم است كه فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهكارهايي به يك مشتري سودآور تبديل كنيد.

هميشه بايد در نظر داشته باشيد كه بازاريابي محتوا يك فرآيند بلند مدت است.در واقع بازاريابي محتوا همان هنر برقراري ارتباط با مشتري‌هاي بالفعل و بالقوه است.شما به واسطه اين شيوه مشتريان خود را آموزش مي‌دهيد و بدون جلسه معرفي محصولات و خدمات جديد خود ، آنها را به سوي خود حركت مي‌دهيد.

اشتراك‌گذاري اطلاعات مفيد و كاربردي مرتبط با نياز مخاطبانتان سبب مي‌شود كه سرعت تبديل شدن يك مشتري عادي به يك خريدار وفادار ، افزايش يابد و ديگر اين كه آن ها براي محصولات جديدتان به شما مراجعه كنند ؛ تا ديگر نيازي نباشد هر بار كه محصول جديدي عرضه مي‌كنيد ، مجبور شويد كه مستقيما به آنها اطلاع‌رساني كنيد.

بازاريابي محتوا ، توسط كمپاني‌هاي بزرگي چون مايكروسافت ، سيسيكو و P&G مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بي‌شك براي آن ها نيز مفيد بوده كه همواره سعي بر گسترده كردن رسانه‌هاي خود داشته اند.كسب‌وكارهاي نوپا هم مي‌توانند با هزينه‌اي كم ، سراغ اين روش مفيد بروند و كسب‌وكار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهاي مفيد رشد دهند.

همواره حواستان باشد كه بازاريابي محتوا ، بدون محتواي باكيفيت امكان پذير نيست!تاثير كيفيت محتوا بر مشتريان و روش هاي بازاريابياصلا مهم نيست كه با كدام روش به بازاريابي كسب‌وكار خود مي‌پردازيد ؛ زيرا توليد محتوا بخشي از فرآيند بازاريابي دروني (Inbound Marketing) كسب‌وكار شما را شكل مي‌دهد و لازم است روي كيفيت آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

بازاريابي شبكه اجتماعي در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟....
براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟ ( قسمت دوم )


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۳:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]

شركت اينتل هم‌زمان با مسابقات المپيك 2020، مسابقاتي را با حضور بازي‌هاي Rocket League و Street Fighter V برگزار مي‌كند.

در سال‌هاي اخير بحث‌هاي زيادي پيرامون حضور بازي‌هاي ويديويي به‌عنوان يكي از رشته‌هاي مسابقات المپيك شكل گرفته است؛ بحث‌هايي كه موافقان و مخالفان زيادي دارند ولي به نظر مي‌رسد كم‌كم در حال حركت به سمتي هستيم كه شايد بتوان در دوره‌هاي بعدي المپيك شاهد حضور بازي‌هاي ويديويي هم بود. اتفاقي كه رويداد Intel World Open مي‌تواند به‌نوعي آغازگر آن باشد.

به‌گزارش The Esports Observer، كمپاني اينتل قصد برگزاري مسابقاتي بزرگ با حضور دو بازي راكت ليگ (Rocket League) و استريت فايتر 5 (Street Fighter V) را دارد و قرار است براي هركدام از اين دو بازي هم ۲۵۰ هزار دلار جايزه در نظر گرفته شود، يعني در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جايزه براي مسابقاتي كه به فاصله‌ي كمي از المپيك ۲۰۲۰ شاهد برگزاري آن خواهيم بود. به گفته‌ي مارك سابوتنيك مدير بخش تجاري اينتل، اين دو بازي به اين علت انتخاب شده‌اند كه حتي مخاطبان آماتور هم مي‌توانند از تماشاي آن‌ها لذت ببرند و مسابقات داغ و مهيج اين دو بازي را به‌خوبي دنبال كنند و البته اين قضيه در مورد ساخته‌ي كپكام با ژاپني بودن بازي و حال و هواي مناسب آن براي المپيك توكيو هم تركيب مي‌شود.

مسابقات مقدماتي اين دو بازي در كشورهاي مختلف و به‌شكل آنلاين برگزار خواهد شد و پس از آن نوبت به دور بعدي مسابقات در ماه ژوئن ۲۰۲۰ مي‌رسد كه در شهر كاتوويتسه واقع در لهستان دنبال مي‌شود. در نهايت هم افراد برتر عازم ژاپن مي‌شوند تا به فاصله‌ي كمي تا زمان برگزاري المپيك در تاريخ ۲۴ جولاي ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در تالار موسيقي Zepp DiverCity واقع در توكيو به رقابت با يكديگر بپردازند.

 

در حالي‌كه هنوز تا حضور رسمي بازي‌هاي ويديويي در المپيك فاصله داريم، بازي‌هاي آسيايي از اين نظر عملكرد بهتري داشته‌اند و در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۸ جاكارتا شاهد برگزاري مسابقاتي در اين زمينه بوديم؛ مسابقاتي كه البته با مدال‌هاي رسمي و تأثيرگذار در جدول مدال‌ها همراه نبودند، ولي در ۶ رشته‌ي مختلف از جمله Pro Evolution Soccer 2018، StarCraft II و League of Legends برگزار شدند و نمايندگان كشورمان هم در آن‌ها عملكرد مناسبي داشتند كه شامل يك نايب‌قهرماني در PES 2018 و مقام چهارمي در StarCraft II مي‌شد. در حال حاضر هم صحبت‌هايي مبني بر افزايش اهميت ورزش‌ هاي الكترونيك (Esports) و اهداي مدال‌هايي با ارزش واقعي در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۲۲ به گوش مي‌رسد كه البته احتمال انجام اين كار خيلي هم زياد نيست.

در مورد المپيك هم تا امروز خبرهاي مختلفي را شاهد بوده‌ايم ولي با وجود اظهار اميدواري افرادي چون توني استانگه كه در انتخاب پاريس به‌عنوان ميزبان المپيك ۲۰۲۴ نقش داشت، رييس كميته‌ي بين‌المللي المپيك يعني توماس باخ همچنان علاقه‌ي زيادي به اين موضوع ندارد و خشن بودن بازي‌هاي ويديويي را عاملي براي عدم حضور آن‌ها در المپيك مي‌داند؛ موضوعي كه او در صحبت‌هاي سال گذشته‌ي خود هم به آن اشاره كرده و گفته بود:

هر بازي ورزشي كه با نبرد دو نفر همراه است خاستگاه خود را در عالم واقعيت دارد، ولي ورزش سعي مي‌كند آن‌ها را به شكلي متمدنانه نمايش دهد. اما موضوع بازي‌هاي ويديويي متفاوت است و وقتي شما با بازي خشني طرف هستيد كه در مورد كشتن ديگران است، نبايد انتظار حضور آن را در المپيك داشته باشيد.

البته با وجود صحبت‌هاي باخ، سال گذشته شاهد برگزاري مسابقاتي در ارتباط با ورزش‌هاي الكترونيك با همكاري اينتل در پيونگ‌چانگ كره‌جنوبي بوديم كه يك هفته قبل از المپيك زمستاني ۲۰۱۸ جريان داشت و تمركز آن روي StarCraft II بود. مدتي بعد از آن هم تيمو لوم، مدير بخش تلويزيون و بازاريابي كميته‌ي بين‌المللي المپيك از تمايل اين كميته به بررسي ورزش‌هاي الكترونيك به‌عنوان بخشي از مسابقات المپيك صحبت كرد.

منبع : kotaku


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۷:۱۴ ] [ امير روزي طلب ]

اچ‌تي‌سي مشخصات كامل و زمان عرضه‌ي هدست واقعيت مجازي جديدش به‌نام Vive غير مجاز مي باشدmos را اعلام كرد. اين هدست يازدهم مهر با قيمت ۶۹۹ دلار عرضه مي‌شود.

اچ‌تي‌سي مشخصات و تاريخ عرضه‌ي Vive غير مجاز مي باشدmos، نسل جديد هدست واقعيت مجازي باسيم‌ خود را اعلام كرد كه شاهد اصلاحات فراوان به‌همراه ويژگي ماژولاربودن براي ارتقاي قابليت‌هاي دستگاه است. ازجمله ويژگي‌هاي مهم Vive غير مجاز مي باشدmos مي‌توان به صفحه‌نمايش با رزولوشن بيشتر، موقعيت‌يابي inside-out با آزادي‌عمل ۶ درجه‌اي (6DoF) كامل به‌وسيله‌ي ۶ دوربين و حسگرهاي يكپارچه، وزن سبك‌تر و دسته‌هاي كنترل بندانگشتي جديد اشاره كرد. هم‌اكنون امكان پيش‌خريد هدست Vive غير مجاز مي باشدmos وجود دارد و زمان عرضه‌ي آن اواسط مهر ماه خواهد بود.

هدست Vive غير مجاز مي باشدmos كه ابتدا در رويداد CES امسال رونمايي شد، به دو صفحه‌ي RGB LCD با اندازه‌ي ۳.۴ اينچ مجهز شده است كه هركدام رزولوشن ۱۷۷۰ در ۱۴۴۰ دارند. همچنين، صفحه‌نمايش مذكور از نرخ تازه‌سازي ۹۰ هرتز بهره‌مند است و ميدان ديد ۱۱۰ درجه‌اي دارد. اچ‌تي‌سي درباره‌ي تجهيزات نوري و لنزهاي به‌كاررفته در اين دستگاه جزئيات زيادي منتشر نكرده است؛ ولي ادامه‌ي استفاده از لنزهاي Fresnel در هدست Vive غير مجاز مي باشدmos تأييد شده است.

ازآنجا‌كه Vive غير مجاز مي باشدmos به‌طور پيش‌فرض هدستي باسيم‌ است، نمايشگر آن در حالت استاندارد به‌وسيله‌ي درگاه ديسپلي‌پورت 1.2 و USB 3.0 به رايانه متصل مي‌شود. افزون‌بر‌اين، مي‌توان با خريد آداپتور بي‌سيم مبتني‌بر WiGig از اچ‌تي‌سي، هدست را به‌طور بي‌سيم به رايانه متصل كرد.

 

هدست واقعيت مجازي Vive غير مجاز مي باشدmos از سيستم موقعيت‌يابي inside-out با آزادي‌عمل ۶ درجه‌اي بهره مي‌برد كه براي دستيابي به آن، از ۶ دوربين به‌همراه حسگر شتاب‌سنج و ژيروسكوپ استفاده مي‌كند. سيستم موقعيت‌ياب جديد عامل اصلي تمايز هدست جديد اچ‌تي‌سي از مدل اصلي Vive و Vive Pro است؛ چراكه Vive غير مجاز مي باشدmos براي رديابي موقعيت كاربر به حسگرهاي خارجي نيازي ندارد. همين امر باعث ساده‌سازي مراحل نصب دستگاه شده و بعضي از مشكلات استفاده از آن را از بين مي‌برد. البته اگر بخواهيم واقع‌بين باشيم، نبايد انتظار عملكرد كاملا پايداري مانند استفاده از حسگرهاي خارجي داشته باشيم. Vive غير مجاز مي باشدmos نيز مثل ساير هدست‌هاي واقعيت مجازي اچ‌تي‌سي از هدفون‌هاي استريو سه‌بعدي مخصوص اين شركت به‌همراه ميكروفون بهره مي‌برد.

افزون‌بر‌اين، هدست جديد اچ‌تي‌سي از دسته‌هاي كنترل جديد بندانگشتي برخوردار است كه موقعيت‌ياب inside-out هدست آن را رديابي مي‌كند. اين دسته‌ها از ويژگي‌هايي مثل قابليت لمسي، دو دكمه‌ي اجراي عمل، يك ماشه، يك جوي‌استيك، يك بامپر، يك دكمه‌ي گريپ و تمامي قابليت‌هاي موجود در دسته‌هاي نسل جديد واقعيت مجازي بهره‌مند هستند. با‌اين‌حال، بايد به نكته‌اي مهم درباره‌ي دسته‌هاي كنترل غير مجاز مي باشدmos توجه كرد. اين دسته‌ها با دو باتري AA كار مي‌كنند كه امكان شارژشان از بيرون وجود ندارد؛ بنابراين، كاربران ناچار هستند با اتمام شارژ باتري‌ها، آن‌ها را تعويض كنند.

يكي از قابليت‌هاي منحصر‌به‌فرد Vive غير مجاز مي باشدmos طراحي ماژولار پنل جلويي آن است كه مي‌توان آن را جدا و با پنل ديگري جايگزين كرد و قابليت‌هاي جديدي به هدست افزود. اولين ماژول طراحي‌شده براي اين هدست كه Vive غير مجاز مي باشدmos External Tracking Mod نام دارد، امكان موقعيت‌يابي بيروني هدست را به‌وسيله‌ي اكوسيستم موقعيت‌يابي SteamVR فراهم مي‌كند كه البته به‌معني نبود امكان استفاده از دسته‌هاي غير مجاز مي باشدmos نيز خواهد بود. اين ماژول در سه‌ماهه‌ي اول سال ۲۰۲۰ با قيمتي كمتر از ۲۰۰ دلار عرضه مي‌شود.به‌گفته‌ي اچ‌تي‌سي، هدست Vive غير مجاز مي باشدmos از نسل‌هاي قبلي خود وزن سبك‌تري دارد و در‌عين‌حال، نمايشگر هدست از سربندي مشابه با Vive Pro استفاده مي‌كند كه از ارگونومي بهبوديافته براي متعادل‌كردن وزن به‌منظور راحتي بيشتر بهره‌مند است. هدست واقعيت مجازي Vive غير مجاز مي باشدmos يازدهم مهر با قيمت ۶۹۹ دلار عرضه مي‌شود. با‌اين‌حال، اچ‌تي‌سي پيش‌فروش هدست مذكور را از اين هفته براي علاقه‌مندان آغاز مي‌كند.

منبع : anandtech


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۸:۰۱ ] [ امير روزي طلب ]

اگر بخواهيم از ابتدا شروع كنيم بايد گفت كه در دنيايي كه روز به روز به سمت مجازي شدن پيش مي رود ، هر كسب و كاري ( اعم از سنتي و غير سنتي ) ، لازم است حضور فعالي در فضاي مجازي داشته و استراتژي هاي ديجيتال ماركتينگ مناسب را تدوين كند.
همانطور كه مي بينيم بر هيچ كس پوشيده نيست كه تمايل مردم ايران به بازاريابي ديجيتال در سال هاي اخير افزايش پيدا كرده است.
البته اين امر فقط مختص ايراني ها نيست بلكه در كل دنيا نيز Digital marketing به عنوان يكي از روش هاي پرطرفدار كه استفاده از اصول و راهكارهاي آن مي تواند باعث رشد كسب و كارها شود، مطرح است.
تعريف ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟

اگر چه تعريف واحدي از بازاريابي ديجيتال در دست نيست، اما به نظر مي‌رسد بتوان تعريف زير را به نسبت ساير تعريف ها منطقي تر و بهتر در نظر گرفت.
ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) يا بازاريابي ديجيتال به مجموعه فعاليت هايي كه جهت تبليغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهاي ديجيتالي صورت مي گيرد گفته مي شود.
در كل هر كاري كه شما در اينترنت و فضاي مجازي براي تبليغ، فروش، نظرسنجي يا معرفي محصولات يا خدماتتان انجام بدهيد، درگير بازاريابي ديجيتال شده‌ايد.
اين يك تعريف خيلي ساده از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتالي بود.
در واقع ديجيتال ماركتينگ خيلي گسترده تر از ديگر روش هاي بازاريابي در كسب و كارهاي سنتي است.

 

تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال

در اين بخش تمامي عناصر و بخش‌هاي مهم بازاريابي ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) براي شما به صورت مختصر و مفيد عنوان شده است ، كه دراين مقاله و مقالات بعدي به طور مفصل به تعريف و كارايي همه اين عنوان ها مي پردازيم.

موارد زير، نمونه‌هايي از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال محسوب مي‌شوند:

  بازاريابي توسط موتورهاي جستجو (SEM)
  بهينه سازي براي موتورهاي جستجو (سئو)
  بازاريابي محتوا (Content Marketing)
  بازاريابي درونگرا (Inbound Marketing)
  بازاريابي شبكه هاي اجتماعي (Social Media Marketing)
  استراتژي محتوا (Content Strategy)
  تبليغات بر اساس كليك (PPC)
  اينفلوئنسر ماركتينگ (Influencer Marketing)
  تبليغات بنري (Banner Advertising)
  ايميل ماركتينگ
  بازاريابي موبايلي يا موبايل ماركتينگ (تبليغات موبايلي)
  بازاريابي از طريق همكاري در فروش (Affiliate Marketing)
  توليد محتوا
  بازاريابي ويروسي ديجيتال (Digital Viral Marketing)
گاها مشاهده مي كنيم كه در فهرست ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ ، به تبليغات هدفمند و سفارشي شده (Targeted Advertising) و نيز تبليغ مستقيم (Native Advertising) نيز اشاره مي‌شود.

اما با توجه به اينكه اين دو عنوان مي‌توانند ساير گزينه‌ها را هم پوشش دهند در فهرست بالا قرار داده نشده اند.

وب سايت ماركتينگ (Website Marketing)......

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد....

ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟ ( قسمت اول )


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۳:۰۹ ] [ امير روزي طلب ]

شركت كونامي، ناشر مجموعه‌ي Metal Gear Solid از كار كردن روي يك آي‌پي جديد براي كنسول خبر داده است.

بر اساس جديدترين اخبار بازي، شركت Konami به‌تازگي از كار كردن روي يك آي‌پي جديد براي كنسول خبر داده است كه به‌گفته‌ي خود به‌صورت جهاني شناخته شده است، اما از مجموعه Metal Gear Solid يا Silent Hill نيست. اين خبر را ماسامي ساسو، سرپرست بخش اروپايي شركت كونامي، در گفتگو با وب‌سايت گيم اينداستري بيان كرده و از برنامه‌هاي اين كمپاني براي بازي‌هاي كنسول صحبت كرده است.

در طول ساليان اخير اين كمپاني تنها بازي‌هاي اندكي براي كنسول‌هاي نسل حاضر منتشر كرده است كه در اين بين مي‌توان به بازي Metal Gear Solid V و نسخه‌هاي فرعي آن، بازي Super Bomberman R، بازي Yu-Gi-Oh و مجموعه فوتبال Pro Evolution Soccer اشاره كرد. آخرين آمار فروش اين شركت ژاپني نيز از رشد سود در پنجمين سال متوالي خبر مي‌دهد كه تا حد زيادي مديون مجموعه PES و بازي‌هاي موبايل اين شركت است. البته كونامي هرگز بازي‌هاي كنسول را فراموش نكرده است. مي‌توانيد صحبت‌هاي رئيس اين شركت را در زير مطالعه كنيد.

 

باوجود اين‌كه پلتفرم‌هاي جديد در حال گسترش روزافزون هستند، اما به عقيده‌ي ما بازي‌هاي كنسولي با كيفيت بالا مهم‌ترين مورد به‌شمار مي‌آيند كه بايد در نظر گرفته شوند. ما در بازي‌هاي كنسولي خود سعي مي‌كنيم از ايده‌هاي نو و انواع تكنولوژي استفاده كنيم و حتي اين موارد را به پلتفرم‌هاي ديگر هم منتقل كنيم. در تصميم خود مصمم هستيم و به اين راه و تلاش ادامه خواهيم داد. ما همچنين قصد داريم سهام خود را هم گسترش دهيم. علاوه‌بر مجموعه‌هايي مانند PES و Yu-Gi كه براي پلتفرم‌هاي مختلف عرضه شده‌اند، ما در آينده روي ساير آثار و آي‌پي‌هايي كه شناخته شده هستند هم كار خواهيم كرد.

كونامي امسال ۵۰ ساله مي‌شود و به همين دليل رئيس بخش اروپايي اين شركت گفته است كه همين عمر طولاني نشان‌دهنده توانايي آن‌ها در ورود به هر پلتفرمي از آركيد و كنسول گرفته تا موبايل، است. ادامه‌ي صحبت‌هاي وي را در زير مطالعه مي‌كنيد:

ساخت بازي‌ها و آي‌پي‌ها براي هر سن و سليقه‌، يكي از اهداف و پايه‌هاي شركت ما است و به همين دليل است كه موفق شده‌ايم با قدرت در بازار بازي‌هاي موبايل هم وارد شويم. همان‌طور كه تكنولوژي كافي براي ساخت بازي‌هاي كنسول را دارا هستيم، مي‌توانيم از اين فناوري‌ها براي ساخت بازي‌هاي موبايل با كيفيت هم استفاده كنيم. در عين حال با توجه به تجارب بسيار زيادي كه در آركيد، پي سي و بازي‌هاي مبتني بر مرورگر (Browser Games) داريم، مي‌توانيم انواع بازي‌ها را مديريت كنيم و توسعه دهيم.

منبع : vg247


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۹:۲۰ ] [ امير روزي طلب ]

اپل در صفحه پشتيباني محصولات خود طي بيانيه‌اي رسمي اعلام كرده كه صفحه‌نمايش اپل‌واچ‌هاي سري ۲ و ۳ كه واجد شرايط هستند را بدون هيچ هزينه‌اي تعويض مي‌كند.

اپل مي‌گويد مشكلي را شناسايي كرده كه تحت شرايط خاص مي‌تواند منجر به ترك‌خوردن صفحه‌نمايش اپل واچ آلومينيومي سري ۲ و سري ۳ شود. اگر جزو آن دسته از كاربران هستيد كه چنين مشكلي دارند، اپل به‌طور رايگان صفحه‌نمايش اپل واچ شما را تعويض مي‌كند.

صفحه‌ي پشتيباني اپل اعلام كرده است، ارائه‌دهنده‌ي خدمات مجاز اپل، صفحات نمايش‌‌ آسيب‌ديده و واجد شرايط را بدون هيچ هزينه‌اي تعويض خواهد كرد. علت ترك‌خوردگي مذكور هنوز مشخص نيست، اما ممكن است نقص هنگام ساخت باعث به‌وجودآمدن چنين مشكلي شده باشد. چنين اتفاقي در شرايطي بسيار خاص و نادر اتفاق مي‌افتد.

 

همان‌طور كه در تصوير مشاهده مي‌كنيد، ترك موردبحث از لبه‌ها شروع مي‌شود و سپس به اطراف گسترش پيدا مي‌كند.

اگر متوجه شديد صفحه‌نمايش اپل واچ شما چنين مشكلي دارد، به وب‌سايت اپل مراجعه كنيد و دستگاه خود را با فهرست موجود به‌لحاظ رنگ، اندازه و تاريخ فروش مطابقت دهيد. سپس مي‌توانيد به فروشگاه اپل يا تعميرگاه‌هاي مجاز اين شركت مراجعه كنيد تا صفحه‌نمايش دستگاه را به‌صورت رايگان تعويض كنند. به‌گفته‌ي اپل، اين كار تقريبا ۵ روز به طول مي‌انجامد.

دستگاه‌هاي مذكور شامل اپل واچ سري ۲، نايكي پلاس سري ۲، سري ۳ (GPS)، سري ۳ (GPS+سلولار) و نايكي پلاس سري ۳ (GPS) هستند كه بين سپتامبر سال ۲۰۱۶ تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ فروخته شده‌اند. اين برنامه در سرتاسر جهان انجام مي‌شود و اپل اعلام كرده، اين اصلاحات هيچ‌گونه تغييري در ضمانت استاندارد اپل‌واچ مذكور به همراه نخواهد داشت.

منبع : techradar


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۴:۰۴ ] [ امير روزي طلب ]

زبان asp يكي از زبان هاي چند گانه طراحي وب سايت است.اين زبان يك چارچوب كلي براي طراحي وب سايت ها است كه نسخه قديمي آن asp نام دارد.asp در گذشته طرفداران بيشتري نسبت به امروز داشت ، اما با آپديت جديد كه نسخه سوم و تكميلي آن به اسم asp.net است ، توانست بسياري از هواداران خود را برگرداند.اما جالب است بدانيد كه نسخه نهايي در برگيرنده asp كلاسيك نيز مي باشد.

محيط اجرايي ، ريشه و ارائه دهنده asp :

كلمه asp برگرفته از كلمات ( active server page ) مي باشد كه توسط شركت مايكروسافت در سال 1993 ميلادي ارائه شده است.جالب است بدانيد تمام كدهاي زبان asp در برنامه visual studio نوشته مي شود كه به عنوان محيط گسترش اين زبان شناخته مي شود و جزوء برنامه هاي با ارزش محسوب مي شود.

تبديل asp به asp.net و پيشرفت آن :
Asp زبان برنامه نويسي است كه اكنون منسوخ شده و جاي خود را به asp.net داده است.اما بايد توجه داشته باشيم كه asp.net تنها يك زبان برنامه نويسي نيست بلكه يك تكنولوژي برنامه نويسي با استفاده از دات نت است كه از طريق :

زبان هاي VB ( ويژال بيسيك )
 c# ( سي شارپ )
J# ( جي شارپ )
و يا هر زباني با پسوند دات نت نوشته مي شود.
كه فايل هاي آن با پسوند aspx قابل مشاهده مي باشد.
بايد توجه داشت كه كنترل اين زبان نيز مي تواند به زبان هاي مختلفي همچون c++  و Java نوشته شود.كنترل ( به مجموعه اي از باكس ها كه با قرار دادن دكمه هايي در آن عمليات انجام مي شود )

 

كدهاي html در asp.net :
Asp.net داراي مجموعه اي از كنترل هاي HTML است ، به گونه اي كه تمام قسمت هاي يك صفحه را از طريق تغيير دادن كدها مي توان تغيير داد.همچنين از طريق اين كنترل ها مي توان اسكريپت ها و يا باكس هايي طراحي نمود كه با زدن دكمه اي خاص ، عمليات مورد نظر انجام شود ، تمام رويداد هاي يك صفحه از طريق اشياء و كدهاي asp.net اتفاق مي افتد و اين كد ها مجري اين كنترل ها مي باشند.

به طور مثال اگر بخواهيم از كاربران سايت خود يك نظرسنجي انجام دهيم ، ابتدا سايت ، بنابر درخواست كاربر ، يك صفحه asp.net را ترجمه يا كمپايل مي كند ،و سپس يك نسخه را در cashe خود نگهداري مي كند ، و يك نسخه را هم به كاربر تحويل مي دهد تا بتواند در اين نظر سنجي حضوري موفق داشته باشد .

وب سرور asp.net :
براي راه اندازي asp نياز به هاست ويندوزي داريد.وب سروري كه با asp.net هماهنگ يا سينك است ، مختص به شركت مايكروسافت است كه با نام IIS مي باشد.براي پايگاه داده هاي اين زبان نيز بايد از SQL server استفاده شود ، كه يكي از عيوب اين زبان مي باشد كه در صورت قطع هر گونه ارتباط با وب سرور هاي بالا عملا كار شما متوقف مي شود .

براي مطالعه كامل اين مطلب آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

asp.net چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۲:۵۴ ] [ امير روزي طلب ]

كنكور گيمينگ نام مسابقه‌اي در وب‌سايت Pspro است كه شركت‌كنندگان با پاسخ به ۱۰۰ سوال چهار جوابي مرتبط با دنياي بازي‌هاي ويديويي با هم رقابت مي‌كنند. اين مسابقه از دوم شهريور آغاز و تا پايان روز جمعه ۸ شهريور ادامه پيدا خواهد كرد. براي شركت در مسابقه و خواندن قوانين آن روي لينك زير كليك كنيد:

>> شركت در مسابقه و خواندن قوانين <<

 

جوايز

جايزه اصلي مسابقه يك PlayStation 4 براي دارنده بالاترين امتياز خواهد بود. اگر چند نفر با امتياز مشابه به مقام اول برسند، برنده با قرعه كشي تعيين مي‌شود. جايزه بعدي نيز يك DualShock 4 است كه از بين تمامي شركت‌كنندگان در مسابقه و با قرعه كشي به نفر برنده اهدا خواهد شد. قرعه كشي در روز ۹ شهريور ۹۸ خواهد بود.

در پايان لينك اين صفحه و شركت در كنكور گيمينگ را براي دوستان خود نيز ارسال كنيد تا آن‌ها نيز در مسابقه شركت كنند.

منبع : pspro


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۴۸:۲۱ ] [ امير روزي طلب ]

مديرعامل هوآمي، از شركت‌هاي زير مجموعه شيائومي اعلام كرد كه شيائومي مي بند ۵ در حال توسعه است و سال آينده به بازار عرضه مي‌شود.

خردادماه امسال، شيائومي مي بند ۴ با نمايشگر رنگي، دستيار صوتي و توان بيشتر معرفي شد. براساس اعلام وانگ هوانگ، بنيانگذار، رئيس هيئت مديره و مدير ارشد اجرايي شركت هوآمي(Huami) از زيرمجموعه‌هاي شيائومي، مي بند ۵ در مرحله‌ي توسعه قرار دارد.

وانگ هوانگ در تماس تلفني با Wareable اعلام كرد: «در حال توسعه‌ي شيائومي مي بند ۵ هستيم.» وي در ادامه‌ي صحبت خود افزود:

زمان دقيق معرفي و عرضه‌ي شيائومي مي بند ۵ هنوز مشخص نشده است. اما توسعه‌ي مي بند ۵ را با همكاري شيائومي آغاز كرده‌ايم. درنتيجه طولي نخواهد كشيد كه شاهد معرفي مي بند جديد به بازار خواهيم بود. با وجودي كه شيائومي مي بند ۴ به‌تازگي معرفي شده است، اما قصد داريم احتمالا براي سال بعد شيائومي مي بند ۵ را معرفي كنيم.

 

باتوجه به گفته‌هاي وانگ هوانگ، زمان دقيق معرفي و عرضه‌ي مي بند ۵ هنوز به‌صورت قطعي مشخص نشده ولي به‌نظر مي‌رسد بايد اوايل سال ۲۰۲۰ منتظر رونمايي آن باشيم. حداقل مي‌توانيم اميدوار باشيم چيني‌ها مي بند جديد را درحدود ماه ژوئيه (خردادماه) و تقريبا يك سال پس از معرفي مي بند ۴ به بازار معرفي كنند.

اطلاعات خاصي در مورد مشخصات مي بند ۵ منتشر نشده است و بايد منتظر بمانيم تا اخبار بيشتري در مورد آن به‌اشتراك گذاشته شود. مي بند ۴ فاقد GPS است؛ بنابراين اگر مدل بعدي بتواند با بهره‌مندي از GPS‌ و البته قيمت پايين به بازار عرضه شود، شيائومي به فروش خوبي دست خواهد يافت.

منبع : techradar


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۵:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب