دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

بازی SolSeraph که ترکیبی از سبک پلتفرمر و استراتژی است، به زودی توسط شرکت سگا منتشر خواهد شد.


سگا از بازی جدید خود در سبک استراتژی و پلتفرمر به نام SolSeraph رونمایی کرد. این بازی، دنباله‌ا‌ی معنوی برای سری محبوب ActRaiser به حساب می‌آید که برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ روی کنسول SNES منتشر شد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در این اثر بازیکن در نقش هلیوس،‌ شوالیه‌ی روشنایی و محافظ بشریت قرار خواهد گرفت. وظیفه‌ی او ساخت ساختمان‌ و پناهگاه‌هایی برای مردم و دفاع از آن‌ها در برابر لشکر هیولا‌ها و از بین بردن آن‌ها است.

 

گیم‌پلی بازی SolSeraph از دو حالت استراتژی و پلتفرمر تشکیل شده است. در بخش پلتفرمر با اثری اکشن روبه‌رو هستیم که در آن بازیکن با دویدن، پریدن و ضربه زدن به اجسام مختلف با شمشیر باید در بازی پیش‌روی کند. در قسمت استراتژی، زاویه دوربین بازی تغییر می‌کند و از بالا (Top-down) بازی را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که این حالت، ترکیبی از سبک شهرسازی با دفاع از قلعه باشد.

تریلر منتشر شده از این بازی، شامل چندین یادآوری از پدربزرگ آن یعنی بازی ActRaiser می‌شود. طرفداران ممکن است افکت‌های نقشه‌ی ۲.۵ بعدی آن بازی را از حالت گرافیکی Mode 7 کنسول SNES به خاطر داشته باشند.

وظیفه‌ی ساخت بازی سول سراف، بر عهده‌ی استودیوی Ace Team است. این استودیو سابقه‌ی کار روی سری بازی‌های Rock of Ages ،Zeno Clash و Deadly Tower of Monsters را در کارنامه‌ی کاری‌اش دارد.

طبق اعلام سگا، بازی در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) سال جاری، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و از طریق استیم، برای ویندوز منتشر خواهد شد و قیمتی ۱۴.۹۹ دلاری خواهد داشت.

منبع : پی سی گیمر

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۰:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب