دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

شرکت کونامی، ناشر مجموعه‌ی Metal Gear Solid از کار کردن روی یک آی‌پی جدید برای کنسول خبر داده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت Konami به‌تازگی از کار کردن روی یک آی‌پی جدید برای کنسول خبر داده است که به‌گفته‌ی خود به‌صورت جهانی شناخته شده است، اما از مجموعه Metal Gear Solid یا Silent Hill نیست. این خبر را ماسامی ساسو، سرپرست بخش اروپایی شرکت کونامی، در گفتگو با وب‌سایت گیم اینداستری بیان کرده و از برنامه‌های این کمپانی برای بازی‌های کنسول صحبت کرده است.

در طول سالیان اخیر این کمپانی تنها بازی‌های اندکی برای کنسول‌های نسل حاضر منتشر کرده است که در این بین می‌توان به بازی Metal Gear Solid V و نسخه‌های فرعی آن، بازی Super Bomberman R، بازی Yu-Gi-Oh و مجموعه فوتبال Pro Evolution Soccer اشاره کرد. آخرین آمار فروش این شرکت ژاپنی نیز از رشد سود در پنجمین سال متوالی خبر می‌دهد که تا حد زیادی مدیون مجموعه PES و بازی‌های موبایل این شرکت است. البته کونامی هرگز بازی‌های کنسول را فراموش نکرده است. می‌توانید صحبت‌های رئیس این شرکت را در زیر مطالعه کنید.

 

باوجود این‌که پلتفرم‌های جدید در حال گسترش روزافزون هستند، اما به عقیده‌ی ما بازی‌های کنسولی با کیفیت بالا مهم‌ترین مورد به‌شمار می‌آیند که باید در نظر گرفته شوند. ما در بازی‌های کنسولی خود سعی می‌کنیم از ایده‌های نو و انواع تکنولوژی استفاده کنیم و حتی این موارد را به پلتفرم‌های دیگر هم منتقل کنیم. در تصمیم خود مصمم هستیم و به این راه و تلاش ادامه خواهیم داد. ما همچنین قصد داریم سهام خود را هم گسترش دهیم. علاوه‌بر مجموعه‌هایی مانند PES و Yu-Gi که برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده‌اند، ما در آینده روی سایر آثار و آی‌پی‌هایی که شناخته شده هستند هم کار خواهیم کرد.

کونامی امسال ۵۰ ساله می‌شود و به همین دلیل رئیس بخش اروپایی این شرکت گفته است که همین عمر طولانی نشان‌دهنده توانایی آن‌ها در ورود به هر پلتفرمی از آرکید و کنسول گرفته تا موبایل، است. ادامه‌ی صحبت‌های وی را در زیر مطالعه می‌کنید:

ساخت بازی‌ها و آی‌پی‌ها برای هر سن و سلیقه‌، یکی از اهداف و پایه‌های شرکت ما است و به همین دلیل است که موفق شده‌ایم با قدرت در بازار بازی‌های موبایل هم وارد شویم. همان‌طور که تکنولوژی کافی برای ساخت بازی‌های کنسول را دارا هستیم، می‌توانیم از این فناوری‌ها برای ساخت بازی‌های موبایل با کیفیت هم استفاده کنیم. در عین حال با توجه به تجارب بسیار زیادی که در آرکید، پی سی و بازی‌های مبتنی بر مرورگر (Browser Games) داریم، می‌توانیم انواع بازی‌ها را مدیریت کنیم و توسعه دهیم.

منبع : vg247

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۹:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب