دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اگر بخواهیم از ابتدا شروع کنیم باید گفت که در دنیایی که روز به روز به سمت مجازی شدن پیش می رود ، هر کسب و کاری ( اعم از سنتی و غیر سنتی ) ، لازم است حضور فعالی در فضای مجازی داشته و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مناسب را تدوین کند.
همانطور که می بینیم بر هیچ کس پوشیده نیست که تمایل مردم ایران به بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است.
البته این امر فقط مختص ایرانی ها نیست بلکه در کل دنیا نیز Digital marketing به عنوان یکی از روش های پرطرفدار که استفاده از اصول و راهکارهای آن می تواند باعث رشد کسب و کارها شود، مطرح است.
تعریف دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را به نسبت سایر تعریف ها منطقی تر و بهتر در نظر گرفت.
دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد گفته می شود.
در کل هر کاری که شما در اینترنت و فضای مجازی برای تبلیغ، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان انجام بدهید، درگیر بازاریابی دیجیتال شده‌اید.
این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود.
در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

 

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

در این بخش تمامی عناصر و بخش‌های مهم بازاریابی دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) برای شما به صورت مختصر و مفید عنوان شده است ، که دراین مقاله و مقالات بعدی به طور مفصل به تعریف و کارایی همه این عنوان ها می پردازیم.

موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

  بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM)
  بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
  بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  استراتژی محتوا (Content Strategy)
  تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
  اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  تبلیغات بنری (Banner Advertising)
  ایمیل مارکتینگ
  بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (تبلیغات موبایلی)
  بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  تولید محتوا
  بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)
گاها مشاهده می کنیم که در فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ، به تبلیغات هدفمند و سفارشی شده (Targeted Advertising) و نیز تبلیغ مستقیم (Native Advertising) نیز اشاره می‌شود.

اما با توجه به اینکه این دو عنوان می‌توانند سایر گزینه‌ها را هم پوشش دهند در فهرست بالا قرار داده نشده اند.

وب سایت مارکتینگ (Website Marketing)......

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟ ( قسمت اول )

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۳:۰۹ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب