ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

طراحي خوب يك سايت علاوه بر اينكه مي تواند باعث جذب بازديدكنندگان زيادي شود مي تواند باعث افزايش رتبه سايت در موتور جستجو شده و تعداد بازديدكننده از طريق موتور جستجو را نيز افزايش دهد. به اين منظور پارامترهاي مهم در طراحي يك سايت را كه از نظر متورهاي جستجو هم مهم هستند را ارزيابي مي نمائيم.

 

۱- اندازه سايت : اندازه يك سايت اثر بسيار زيادي در رتبه آن سايت در موتورهاي جستجو دارد. موتورهاي جستجو به دنبال محتوا هستند ، اگر شما در سايتتان تعداد كمي صفحه وب داريد و رقيب شما تعداد زيادي داريد ، به احتمال بسيار زياد سايت شما رتبه كمتري از سايت رقيب خواهد داشت. در بسياري از موارد امكانپذير نيست كه شما صفحات زيادي را در مورد كسب و كار خودتان در سايت منتشر كنيد در اين مورد شما بايستي به ارائه محتواي رايگان در سايتتان فكر كنيد. با اضافه نمودن محتواي رايگان علاوه بر اينكه مورد علاقه موتورهاي جستجو قرار مي گيريد، باعث رضايتمندي بازديدكندگان شده و باعث مراجعه مجدد به سايت شما مي شود.

۲- سايتهاي مبتني بر صفحات گرافيكي : سايتهائي كه از اجزاي گرافيكي به مقدار زياد استفاده مي كنند علاوه بر اينكه زمانمورد نياز براي ديده شده سايت را افزايش مي دهند از نشر موتورهاي جستجو هم دچار مشكل مي شوند سايتي همچون نماشا نمونه كامل اين مثال است. موتورهاي جستجو نمي توانند محتواي عكسها را ايندكس كنند. هرچند گوگل اين امكان را اضافه كرده است اما اين مورد در بيشتر موتورهاي جستجو امكانگذير نيست.

 

۳- صفحات وب پويا : اگر محتواي سايت شما از روي يك بانك اطلاعات بزرگ ساخته مي شود، احتمالا ديده ايد كه بخشهائي از سايت شما در موتورهاي جستجو ثبت نشده و قابل جستجو نيستند. بايستي به نوعي موتورهاي جستجو را مجاب كرد كه اين صفحات را ثبت كنند. يك راه استفاده از لينك صفحات مورد نظر ( صفحات پويا) در صفحات ثابت است. البته باز هم در اين روش محتواي اطلاعات به احتمال زياد قابل جستجو نيستند. سئو يكي از راخ حل هاي افزايش مشاهده سايت ها است اگر به دنبال افزايش رتبه خود در گوگل هستيد  سئو سايت را در نطر داشته باشيد. اگر مي خواهيد محتواي اطلاعات را هم قابل جستجو كنيد، راه حل منتظر كردن دوره اي اطلاعاتي است كه تغيير نمي كنند. اين اطلاعات را در صفحات ثابت منتشر كنيد. نمونه اين نوع صفحات ، صفخات وبلاگ هستند كه اطلاعات اصلي در يك بانك اطلاعاتي است و در دوره هاي زماني خاصي در سايت ثبت مي شوند.

۴- استفاده صحيح از كد html : براي توليد سايت خود از برنامه هائي مانند msword استفاده نكنيد. صفحات توليد شده در اين برنامه بيشتر شامل اطلاعات مربوط به بنگ و فونت و قالب صفحات مي باشد. در اين حالت روبات موتور جستجو بجاي اينكه به اطلاعات ساي شما دسترسي داشته باشد ، در درجه اول اطلاعات نمايشي سايت را مي گيرد و بعد از آن اطلاعات اصلي را . اين مي تواند در نحوه گردآوري اطلاعات سايت براي ثبت در موتور جستجو اختلال ايجاد نمايد. يك راه استفاده از برنامه هائي چون dream weaver است . اين برنامه اطلاعات مربوط به نوع نمايش اطلاعات را در يك فايل css ذخيره كرده و در ابتداي صفحه سايت شما آنرا مورد استفاده قرار مي دهد.سايت هاي داخلي فراواني همچون ورزش 3 به زبان css نوشته شده اند. به اين ترتيب در صورت لزوم و در زمان نمايش اين فايل خوانده مي شود و روبات موتور جستحو مشكلي پيدا نمي كند. علاوه بر اين استفاده از كد html نادرست در صفحه سايت مي تواند باعث بروز مشكل در روبات موتور جستجو شود هرچند كه در نمايش سايت شما توسط مرورگرهاي مختلف ايجاد اشكال نكند.

 

۵- انتخاب نام دامنه مناسب : يك قانون طلائي در اين مورد داريم كه مي گويد كاري كنيد كه در ذهن بازديدكننده خود باقي بمانيد. يكي از راههاي عمل به اين قانون طلائي استفاده از نامهاي مناسب براي نام سايت است. اسم سايت شما مي تواند نام كسب و كار شما باشد يا نام فعاليتي باشد كه شما انجام مي دهيد.اگر به دنبال سفارش ساخت سايت هستيد  هيچگاه از اسامي طولاني و جمله هاي براي ثبت نام سايت خود استفاده نكنيد. علاوه بر اين اگر مي خواهيد به هر دليلي نام دامنه خود را عوض كنيد، براي اينكه رتبه قبلي سايت را از دست ندهيد بهتر است از سرويس forwarding سايت قبلي استفاده كرده و نام قديم را به آدرس جديد forward كنيد.

۶- استفاده از فريم : سعي كنيد اصلا از فريم در طراحي سايت خودتان استفاده نكنيد. حتي اگر مشتري شما از شما خواست سعي كنيد او را در اين زمينه توجيه كنيد. تعدادي از مرورگرهاي اينترنتي فريم را پشتيباني نمي كنند و بنابراين سايت شما توسط اين مرورگرها ديده نمي شوند. سايت ها را جوري طراحي كنيد كه با هر مرورگري قابل اجرا باشند مثلا سافت 98 به راحتي با هر پلتفرمي قابل اجرا است. ذخيره كردن آرس سايتي كه با فريم طراحي شده بسيار مشكل است ( بر خلاف قانون طلائي)

۷- اطلاعات خود را بروز نمائيد : علاوه بر اينكه سايتهائي كه تاريخ بروزرساني آنها مربوط به چند سال پيش است از نظر بازديدكننده اعتبار چنداني ندارد، موتورهاس جستجو هم به اين نكته حساس بوده و اينگونه صفحات را با كمترين رتبه در نظر مي گيرد.اگر نمناك هر روز اطلاعات خود را بروز رساني نمي كرد بدون شك به چنين جايگاهي دست نمي يافت. سايتهائي كه مرتبا بروز مي شوند و صفحاتي كه دوره بروز رساني آنها كوتاه مي باشد، در كسب رتبه بهتر موتورهاي جستجو موفق تر هستند.

آگاهي از مواردي كه در بالا ذكر شد براي تمامي طراحان سايت و مديران آنها الزامي است. اگر شما سايتي طراحي نمائيد موارد ذكر شده در آن رعايت نشده باشند، در حقيقت براي دارنده سايت مشكل ايجاد كرده ايد. بيشتر بازديدكننده هاي يك سايت خوب از طريق موتورهاي جستجو سايت مورد نظر خود را مي يابند و علاوه بر اين بازديدكنندگاني كه از طريق موتورهاي جستجو به سايتي مراجعه مي كنند به احتمال بسيار زياد از مشتريان واقعي سايت هستند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۱:۳۴ ] [ امير روزي طلب ]

وردپرس چيست | برنامه وردپرس چيست | wordpress چيست


وردپرس يك ابزار ايجاد وب سايت با منبع باز است كه در PHP نوشته شده است.در واقع مي توان گفت وردپرس امروزه از ابزارهاي قوي و ساده براي بلاگ نويسي و سيستم توليد محتوا وبسايت است.

وردپرس چيست
وردپرس يك ابزار براي ايجاد يك وب سايت با منبع باز است كه در PHP نوشته شده است.چه كسي از وردپرس استفاده مي كند؟
اگر از وردپرس براي انتشار در وب استفاده مي كنيد، يك شركت فوق العاده هستيد.بسياري از وبلاگ هاي معروف، رسانه هاي خبري، سايت هاي موسيقي، شركت هاي Fortune 500 و مشهور ها از WordPress استفاده مي كنند.

 

به عنوان مثال، وبلاگ هاي معروف مانند Mashable و TechCrunch هر دو در WordPress هستند.رسانه هاي خبري مانند وبلاگ هاي نيويورك تايمز و وبلاگ هاي شخصي CNN نيز از WordPress استفاده مي كنند.

وردپرس چيست و چه كاري مي تواند انجام دهد؟وردپرس يك پلت فرم عالي براي وب سايت هاي مختلف است. از وبلاگ نويسي تا تجارت الكترونيك ، وردپرس يك سيستم مديريت محتوا است.
چند مثال خيلي كم از وب سايت هايي كه شما مي توانيد با وردپرس بسازيد:
وبلاگ
تجارت الكترونيك
كسب و كار
اخبار
عكاسي
موسيقي
عضويت

چگونه مي توان شروع به استفاده از وردپرس كرد؟اكنون شما احتمالا مي پرسيد “چطور مي توانم آن را دريافت كنم؟”
وردپرس رايگان است!بله،100٪ رايگان است
وردپرس را مي توان براي تاسيسات خود از WordPress.org دانلود كرد يا مي توان آن را نيز به عنوان يك سرويس ميزباني از طريق WordPress.com استفاده كرد.....

ادامه مطلب در لينك زير .....

https://webdaran.com/what-is-wordpress/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۴:۴۱ ] [ امير روزي طلب ]

طراحي سايت چند منظوره | طراحي قالب چند منظوره

امروزه تمامي كسب و كارها فارغ از اينكه در چه حوزه اي مشغول به فعاليت هستند به دنبال پيشرفت و توسعه هستند و قصد دارند راندمان كاري خود را افزايش دهند.هنگامي كه شما تصميم به طراحي سايت براي كسب و كار خود مي گيريد با انواع افزونه ها ، ابزارها و ويژگي ها روبرو مي‌شويد كه هر كدام از آن ها داراي ويژگي هاي خاصي مي باشند كه بسته به نوع حوزه فعاليت شما بايد از آن ها استفاده شود.

اما سوال اصلي اينجاست كه اگر كسب و كار شما طوري باشد كه نياز به چندين سايت مختلف براي آن داشته باشيد چه كاري بايد انجام داد؟

طراحي سايت چند منظوره
شايد اولين ايده اي كه به ذهن شما برسد اين باشد كه آيا مي‌توان همه اين ويژگي‌ها را در يك سايت استفاده كرد يا اينكه نياز به چند وب سايت است؟

جواب اين سوال بله است يعني مي‌توان تمام ويژگي ها را در يك سايت به كار بود به همين منظور شما مي توانيد از طراحي سايت چند منظوره استفاده كنيد.در حقيقت مي توان گفت شما با استفاده از قالب چند منظوره هم از نظر مالي صرفه جويي كرده ايد و هم با يك تير چند نشان زده ايد!همانطور كه از نام طراحي سايت چند منظوره مشخص است شما مي توانيد چندين ويژگي و كسب و كار را در يك قالب چند منظوره گرد هم آورديد.

براي مثال سايتي كه هم شركتي باشد و هم فروشگاهي!

با توجه به اينكه امروزه فناوري هاي جديد جديد دائماً در حال تهديد محصولات قديمي و بي كيفيت هستند استفاده از اين ويژگي مي تواند شما را كاملا بروز نگه دارد.

 

قالب چند منظوره
قالب چند منظوره مزيت‌هاي زيادي دارد بگذاريد با يك مثال توضيح دهيم :

شما به چه مزه اي علاقه مند هستيد؟ تلخ ، شيرين ، تند ، شور ، ملس يا ….

با استفاده از قالب چند منظوره مي توانيد طعم دلخواه خود را داشته باشيد و اين در حالي است كه هسته اصلي سايت شما بدون تغيير باقي خواهد ماند.

طراحي وب سايت قالب چند منظوره
فرض كنيد يك كسب و كار محصولات زياد و متنوعي دارد و نياز دارد كه همه آن ها را معرفي كند و يا موضوعات بسيار زياد و متنوعي دارد كه دسته بندي آن ها نياز به طراحي متد هاي خاص دارد.

در اين حالت مي توانيد از قابليت مگا منو در سايت خود استفاده كنيد تا يك منوي عريض داشته باشيد.

يكي از نمونه هاي بارز و موفق استفاده از مگا منو ، سايت ديجي كالا مي باشد.

استفاده از مگا منو همچنين مي‌تواند موجب بهبود تجربه كاربري شود.

يكي از قابليت‌هاي مگا منو اين است كه اجازه مي‌دهد تعداد زيادي لينك را در يك كادر و در يك جا نشان دهيد.

اين لينك ها مي توانند صفحات سايت ، محصولات سايت ، دسته بندي ها و يا …. باشند و قابليت ديگر هم آنكه هم به صورت عمودي ادامه پيدا مي‌كند و هم به صورت افقي.

خدمات طراحي وب سايت چند منظوره
همان طور كه اشاره كرديم يكي از مزيت‌هاي طراحي وب سايت چند منظوره اين است كه شما مي توانيد با يك تير چند نشان بزنيد يعني با استفاده از قالب چند منظوره مي توانيد چند سايت مختلف را ايجاد كنيد.

همچنين يكي ديگر از مزاياي قالب چند منظوره را مي‌توان مقرون به صرفه بودن آن دانست براي مثال شما با استفاده از يك قالب مي توانيد طراحي سايت شركتي ، طراحي سايت فروشگاهي ، وبلاگي يا …. را داشته باشيد.

مزاياي استفاده از قالب چند منظوره
قابل استفاده براي كسب و كارهاي مختلف
مقرون به صرفه بودن و صرفه جويي در هزينه ها
در اصل قالب چند منظوره براي برخي از كسب وكارها كه در بالا به آن ها اشاره كرديم بسيار مفيد و ارزشمند است و بهترين انتخاب ممكن براي آن ها به حساب مي آيد.

طراحي سايت با وب داران = يك تجربه موفق


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۶:۱۶ ] [ امير روزي طلب ]

گوشي‌هاي هوشمند اقتصادي گلكسي A31 و A41 سامسونگ به‌زودي معرفي مي‌شوند. در فاصله‌ي باقي‌مانده تا آغاز رويداد رونمايي رسمي، مشخصات دوربين و باتري اين گوشي‌ها به‌اشتراك گذاشته شد. 

سال ۲۰۱۹ در حالي به‌پايان رسيد كه سامسونگ گلكسي A51 و گلكسي A71 را معرفي كرد. سال گذشته، كاربران استقبال چشمگيري از گوشي‌هاي هوشمند سري گلكسي A سامسونگ كردند و كره‌اي‌ها قصد دارند همين روند را براي سال ۲۰۲۰ نيز در پيش بگيرند.
در سال جديد ميلادي، ظاهرا بايد منتظر معرفي دو گوشي هوشمند جديد اقتصادي گلكسي A31 و A41 سامسونگ. اوايل آذر گفته شد سامسونگ گلكسي A11 و A31 و A41 با حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۶۴ گيگابايتي عرضه مي‌شوند؛ ولي از آن زمان به‌بعد و در ماه‌هاي اخير، خبر يا شايعه‌اي از مشخصات اين سه گوشي سامسونگ منتشر نشده است. 

 

ظاهرا دور‌ه‌ي بي‌خبري به‌پايان رسيده و اطلاعاتي از مشخصات باتري و دوربين گوشي‌هاي اقتصادي كره‌اي‌ها به بيرون درز پيدا كرده است. گلكسي A31 با دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي و دوربين ماكرو ۵ مگاپيكسلي به بازار عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشيد گلكسي A30 با دوربين اصلي ۱۶ مگاپيكسلي و دوربين ثانويه‌ي ۵ مگاپيكسلي معرفي شده بود. ظاهرا گلكسي A31‌ از باتري پنج‌هزار ميلي‌آمپرساعتي بهره خواهد برد.
گلكسيA41 نيز احتمالا با دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي رونمايي مي‌شود؛ البته اطلاعات بيشتري از مشخصات دوربين‌ ثانويه‌ي دستگاه جديد به‌اشتراك گذاشته نشده است. دوربين سلفي گلكسي A41 نيز ۲۵ مگاپيكسلي خواهد بود. هر دو گوشي هوشمند اقتصادي سامسونگ، گلكسي A31 و A41، با حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۶۴ گيگابايتي دردسترس كاربران قرار خواهند گرفت.
هنوز صحبتي درباره‌ي تاريخ رونمايي و عرضه‌ي احتمالي گلكسي A31 و A41 نشده است؛ بنابراين، بايد ببينيم كره‌اي‌ها چه زماني قصد دارند گوشي‌هاي هوشمند اقتصادي و پرطرفدار خود را به بازار عرضه كنند. 

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a31_and_a41_camera_and_battery_specs_leak-news-41084.php


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۸:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]

مت بوتي رئيس استوديوهاي بازي ايكس باكس از عدم تمايل مايكروسافت براي رقابت مستقيم با پلي استيشن مي‌گويد.

اين روزها با نزديك‌شدن به زمان عرضه‌ي كنسول‌هاي نسل جديد سوني و مايكروسافت، بعضي از طرفداران پلي استيشن و ايكس باكس تمايل زيادي به انجام بحث‌هاي داغ و گاهي‌اوقات تند و خشن دارند و از هر فرصتي براي به‌رخ كشيدن ويژگي‌هاي كنسول محبوب خود استفاده مي‌كنند. ولي به‌نظر مي‌رسد مسئولان ارشد اين شركت‌ها در اين حد به‌دنبال چنين بحث‌هايي نيستند و به‌تازگي هم رئيس استوديوهاي بازي ايكس باكس در اين زمينه صحبت‌هايي كرده است.
مت بوتي كه اخيراً گفتگويي با MCV UK داشته است، از اهميت تمركز روي توليدات مايكروسافت به‌جاي رقابت مستقيم با سوني مي‌گويد:

 

قبل از هرچيز بايد بگويم كه سوني كار فوق‌العاده‌اي را با پلي استيشن انجام داده است، از جذب‌كردن اين همه مشتري و فروش بالاي كنسول‌هاي خود تا ارائه‌ي بازي‌هاي عالي و جذاب توسط استوديوهاي فرست پارتي اين شركت.
ما در تلاش هستيم تا جاي ممكن از رقابت مستقيم و شانه به شانه با سوني در اين زمينه دوري و تمام تلاش خود را روي سه موضوع متمركز كنيم. اول از همه اينكه به تمام قول‌هايي كه مي‌دهيم عمل كنيم و براي مثال اگر مي‌گوييم فلان بازي در تاريخ خاصي منتشر مي‌شود، اين كار را حتماً انجام دهيم و بايد در اين زمينه عملكرد بهتري داشته باشيم.
همچنين بايد كيفيت بازي‌هاي خود را در بالاترين حد ممكن نگه داريم تا هم خود ما و هم طرفداران بتوانيم به بازي‌هاي انحصاري ايكس باكس افتخار كنيم و در نهايت اينكه شخصيت‌ها، داستان‌ها و دنياهايي خلق كنيم كه پتانسيل ادامه پيدا كردن و بهبود يافتن در طول نسل‌هاي مختلف و روي وسايل و پلتفرم‌هاي متنوع را داشته باشند.
بوتي چند روز قبل هم به بحث در مورد كنسول نسل بعد مايكروسافت يعني ايكس باكس سري ايكس پرداخته و از اين گفته بود كه بازي‌هاي انحصاري مايكروسافت تا يكي دو سال اول براي ايكس باكس وان نيز منتشر مي‌شوند. برخلاف پلي استيشن 5 كه به‌نظر مي‌رسد بازي‌هايي كاملاً انحصاري در زمان عرضه خواهد داشت.

منبع : gamingbolt


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۳:۰۵ ] [ امير روزي طلب ]

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع شيك رنك


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۷:۱۲ ] [ امير روزي طلب ]

سوني ويژگي backward compatibility كنسول PlayStation 5 را تاييد كرده ولي براساس يك شايعه، اين شامل همه كنسول‌هاي خانگي قبلي شركت مي‌شود.
مارك سرني به عنوان سرپرست تيم معماري سخت‌افزاري كنسول نسل نهمي سوني يعني پلي‌استيشن 5، در سال ۲۰۱۹ فاش كرد كه كنسول جديد خانگي اين شركت قرار است از ويژگي backward compatibility پشتيباني كند؛ قابليتي كه به كنسول اين اجازه را مي‌دهد تا عناوين عرضه شده براي پلتفرم‌هاي قديمي‌تر پلي‌استيشن را هم اجرا كند. سرني گرچه اشاره مستقيمي نكرد كه دايره پشتيباني اين ويژگي به كدام كنسول‌ها محدود مي‌شود، ولي به شكل بارز اين موضوع قطعي است كه همه عناوين موجود در PS4، در PS5 هم قابل تجربه هستند. لازم به ذكر است كه PS4 عمدتا به دليل تغيير كامل معماري سخت‌افزاري نسبت به كنسول‌هاي قبلي، چنين ويژگي را ندارد.

 

با توجه به يك گزارش جديد، به نظر مي‌رسد كه PlayStation 5 نه تنها از عناوين PS4، بلكه حتي از عناوين PS1، PS2 و PS3 هم پشتيباني مي‌كند. اين ادعا كه اولين بار توسط يك كانال تحليلي يوتيوبي به نام HipHopGamer مطرح شده، به ويژگي جديدي در كنسول بعدي سوني مي‌پردازد كه از آن با نام remastering engine يا موتور ريمسترسازي ياد شده است. اين ادعا كه توسط سوني تاييد نشده، مي‌گويد كه پلي‌استيشن 5 با كمك اين تكنيك قادر است همه بازي‌هاي قديمي عرضه شده براي كنسول‌هاي خانگي سوني را هم اجرا كند. بنا به ادعاي جديد، remastering engine به شكل خودكار اقدام به ارتقاي سطح نمايشي و كيفيت تصويري اين عناوين نيز مي‌كند كه در صورت درستي، مي‌تواند يك ويژگي بسيار جذاب براي طرفداران باشد. شما مي‌توانيد اين ويديو را در اينجا مشاهده كنيد.

لازم به ذكر است كه سوني هنوز كنسول جديد خود را رونمايي نكرده و با توجه به اينكه تنها كم‌تر از ۱۲ ماه تا تعطيلات سال نو ۲۰۲۰ و موعد عرضه كنسول باقي مانده، انتظار مي‌رود كه به زودي خبرها و جزئيات جديد پيرامون آن را منتشر كند. يكي از شايعات در اين رابطه، به رونمايي PS5 در كنفرانس سوني در CES 2020 اشاره دارد كه تا ساعاتي ديگر شروع خواهد شد. پيرامون ادعاي جديد اين كانال يوتيوبي، گرچه نمي‌توان احتمال پشتيباني از بازي‌هاي نسل پنجم، ششم و هفتمي را براي PS5 به كلي رد كرد - خصوصا با توجه به اينكه كنسول رقيب Xbox Series X از بسياري از عناوين نسل‌هاي قبلي پشتيباني خواهد كرد - ولي اين موضوع از جهات مختلفي بعيد به نظر مي‌رسد. در هر صورت، بايد منتظر ماند و ديد كه سوني جزئيات ويژگي backward compatibility پلي‌استيشن 5 را در چه زماني معرفي مي‌كند و اينكه آيا ادعاي وجود سيستم remastering engine در اين كنسول صحت دارد يا خير.

منبع : gamerant


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۳:۳۰ ] [ امير روزي طلب ]

يوبيسافت به مناسبت تعطيلات ميلادي، اپراتور رايگاني را به بازيكنان Rainbow Six Seige هديه مي‌دهد.


در فصل تعطيلات ميلادي، يوبيسافت تصميم دارد تا اپراتوري از بازي Rainbow Six Siege را به بازيكنان هديه دهد. اين اپراتور براي تمام بازيكناني كه وارد بازي مي‌شوند، به‌صورت تصادفي انتخاب مي‌شود. توييت يوبيسافت بسيار مبهم بود، ولي خوشبختانه پستي در Reddit منتشر شده كه جزييات بيشتري از توييت را مشخص مي‌كند. اين هديه از بين اپراتورهاي بسته‌هاي الحاقي سال اول تا سال چهارم انتخاب مي‌شود و هيچ‌كدام از اپراتورهاي بازي اصلي در اين فهرست نخواهند بود.

فهرست اپراتورهاي اين رويداد عبارتند از:

Buck
Frost
Blackbeard
Valkyrie
Capitao
Caveira
Hibana
Echo
Jackal
Mira
Ying
Lesion
Dokkaebi
Vigil
Zofia
Lion
Finka
Maestro
Alibi
Maverick
Clash
Nomad
Kaid
Gridlock
Mozzie
Nokk
Warden
Amaru
Goyo
Kali
Wamai
اگر بازيكني اپراتور تكراري دريافت كند، به‌عنوان هديه لباس جديدي از اپراتور Montagne تقديم او مي‌شود. در ادامه مي‌توانيد لباس اين اپراتور را مشاهده كنيد:

 

بازيكنان با وارد شدن به بازي، به‌صورت تصادفي يكي از اپراتورهاي اين فهرست را هديه مي‌گيرند. اين رويداد تا تاريخ ۱۵ دي ماه فعال خواهد بود و بازيكناني كه تا پايان اين تاريخ وارد بازي مي‌شوند، هديه خود را دريافت مي‌كنند. اگر اپراتور (يا لباس) به اكانت شما نشد، سعي كنيد تا دوباره وارد اكانت خود شويد.

منبع : https://www.pcgamer.com/ubisoft-is-putting-a-free-rainbow-six-siege-operator-under-everyones-tree/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۰۳:۴۲ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب