دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

مت بوتی رئیس استودیوهای بازی ایکس باکس از عدم تمایل مایکروسافت برای رقابت مستقیم با پلی استیشن می‌گوید.

این روزها با نزدیک‌شدن به زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت، بعضی از طرفداران پلی استیشن و ایکس باکس تمایل زیادی به انجام بحث‌های داغ و گاهی‌اوقات تند و خشن دارند و از هر فرصتی برای به‌رخ کشیدن ویژگی‌های کنسول محبوب خود استفاده می‌کنند. ولی به‌نظر می‌رسد مسئولان ارشد این شرکت‌ها در این حد به‌دنبال چنین بحث‌هایی نیستند و به‌تازگی هم رئیس استودیوهای بازی ایکس باکس در این زمینه صحبت‌هایی کرده است.
مت بوتی که اخیراً گفتگویی با MCV UK داشته است، از اهمیت تمرکز روی تولیدات مایکروسافت به‌جای رقابت مستقیم با سونی می‌گوید:

 

قبل از هرچیز باید بگویم که سونی کار فوق‌العاده‌ای را با پلی استیشن انجام داده است، از جذب‌کردن این همه مشتری و فروش بالای کنسول‌های خود تا ارائه‌ی بازی‌های عالی و جذاب توسط استودیوهای فرست پارتی این شرکت.
ما در تلاش هستیم تا جای ممکن از رقابت مستقیم و شانه به شانه با سونی در این زمینه دوری و تمام تلاش خود را روی سه موضوع متمرکز کنیم. اول از همه اینکه به تمام قول‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم و برای مثال اگر می‌گوییم فلان بازی در تاریخ خاصی منتشر می‌شود، این کار را حتماً انجام دهیم و باید در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشیم.
همچنین باید کیفیت بازی‌های خود را در بالاترین حد ممکن نگه داریم تا هم خود ما و هم طرفداران بتوانیم به بازی‌های انحصاری ایکس باکس افتخار کنیم و در نهایت اینکه شخصیت‌ها، داستان‌ها و دنیاهایی خلق کنیم که پتانسیل ادامه پیدا کردن و بهبود یافتن در طول نسل‌های مختلف و روی وسایل و پلتفرم‌های متنوع را داشته باشند.
بوتی چند روز قبل هم به بحث در مورد کنسول نسل بعد مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس پرداخته و از این گفته بود که بازی‌های انحصاری مایکروسافت تا یکی دو سال اول برای ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شوند. برخلاف پلی استیشن 5 که به‌نظر می‌رسد بازی‌هایی کاملاً انحصاری در زمان عرضه خواهد داشت.

منبع : gamingbolt

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۳:۰۵ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب