دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

طراحی سایت چند منظوره | طراحی قالب چند منظوره

امروزه تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه در چه حوزه ای مشغول به فعالیت هستند به دنبال پیشرفت و توسعه هستند و قصد دارند راندمان کاری خود را افزایش دهند.هنگامی که شما تصمیم به طراحی سایت برای کسب و کار خود می گیرید با انواع افزونه ها ، ابزارها و ویژگی ها روبرو می‌شوید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که بسته به نوع حوزه فعالیت شما باید از آن ها استفاده شود.

اما سوال اصلی اینجاست که اگر کسب و کار شما طوری باشد که نیاز به چندین سایت مختلف برای آن داشته باشید چه کاری باید انجام داد؟

طراحی سایت چند منظوره
شاید اولین ایده ای که به ذهن شما برسد این باشد که آیا می‌توان همه این ویژگی‌ها را در یک سایت استفاده کرد یا اینکه نیاز به چند وب سایت است؟

جواب این سوال بله است یعنی می‌توان تمام ویژگی ها را در یک سایت به کار بود به همین منظور شما می توانید از طراحی سایت چند منظوره استفاده کنید.در حقیقت می توان گفت شما با استفاده از قالب چند منظوره هم از نظر مالی صرفه جویی کرده اید و هم با یک تیر چند نشان زده اید!همانطور که از نام طراحی سایت چند منظوره مشخص است شما می توانید چندین ویژگی و کسب و کار را در یک قالب چند منظوره گرد هم آوردید.

برای مثال سایتی که هم شرکتی باشد و هم فروشگاهی!

با توجه به اینکه امروزه فناوری های جدید جدید دائماً در حال تهدید محصولات قدیمی و بی کیفیت هستند استفاده از این ویژگی می تواند شما را کاملا بروز نگه دارد.

 

قالب چند منظوره
قالب چند منظوره مزیت‌های زیادی دارد بگذارید با یک مثال توضیح دهیم :

شما به چه مزه ای علاقه مند هستید؟ تلخ ، شیرین ، تند ، شور ، ملس یا ….

با استفاده از قالب چند منظوره می توانید طعم دلخواه خود را داشته باشید و این در حالی است که هسته اصلی سایت شما بدون تغییر باقی خواهد ماند.

طراحی وب سایت قالب چند منظوره
فرض کنید یک کسب و کار محصولات زیاد و متنوعی دارد و نیاز دارد که همه آن ها را معرفی کند و یا موضوعات بسیار زیاد و متنوعی دارد که دسته بندی آن ها نیاز به طراحی متد های خاص دارد.

در این حالت می توانید از قابلیت مگا منو در سایت خود استفاده کنید تا یک منوی عریض داشته باشید.

یکی از نمونه های بارز و موفق استفاده از مگا منو ، سایت دیجی کالا می باشد.

استفاده از مگا منو همچنین می‌تواند موجب بهبود تجربه کاربری شود.

یکی از قابلیت‌های مگا منو این است که اجازه می‌دهد تعداد زیادی لینک را در یک کادر و در یک جا نشان دهید.

این لینک ها می توانند صفحات سایت ، محصولات سایت ، دسته بندی ها و یا …. باشند و قابلیت دیگر هم آنکه هم به صورت عمودی ادامه پیدا می‌کند و هم به صورت افقی.

خدمات طراحی وب سایت چند منظوره
همان طور که اشاره کردیم یکی از مزیت‌های طراحی وب سایت چند منظوره این است که شما می توانید با یک تیر چند نشان بزنید یعنی با استفاده از قالب چند منظوره می توانید چند سایت مختلف را ایجاد کنید.

همچنین یکی دیگر از مزایای قالب چند منظوره را می‌توان مقرون به صرفه بودن آن دانست برای مثال شما با استفاده از یک قالب می توانید طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، وبلاگی یا …. را داشته باشید.

مزایای استفاده از قالب چند منظوره
قابل استفاده برای کسب و کارهای مختلف
مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در هزینه ها
در اصل قالب چند منظوره برای برخی از کسب وکارها که در بالا به آن ها اشاره کردیم بسیار مفید و ارزشمند است و بهترین انتخاب ممکن برای آن ها به حساب می آید.

طراحی سایت با وب داران = یک تجربه موفق

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۶:۱۶ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب