دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

فیسبوک اخیرا مشابه اینستاگرام اعلام کرده که قصد پنهان کردن تعداد لایک های پست و کامنت های آن را برای دنبال کنندگان هر کاربر دارد.

فیسبوک پیش از این ادعا کرده بود که قصد آزمایش پنهان کردن تعداد لایک های هر پست برای دوستان یک کاربر را دارد. مهندسی معکوس انجام شده توسط کارشناسان فیسبوک اکنون اجازه داده که مشخص شود این اقدام در حال اجرا در برنامه اندروید فیسبوک نیز بوده و اکنون به نظر می رسد افراد بیشتری (حداقل در استرالیا) مشمول این قانون جدید فیسبوک شده اند.

یکی از سخنرانان فیسبوک طی مصاحبه ای با TechCrunch ادعا کرده که فیسبوک مشغول آزمایش کردن این موضوع در دامنه ای محدود است. این آزمایش شامل پنهان کردن تعداد عکس العمل ها، لایک ها و تعداد دیده شدن ویدیوها برای عموم است. صاحب هر پست کماکان می تواند تعداد لایک ها و عکس العمل ها نسبت به پست خود را مشاهده کند.

 

هدف از این اقدام آن است که کاربران با گذاشتن هر پست، خود را با دیگران مقایسه نکنند. به نظر می رسد این تغییر قرار است در کشورهای دیگر نیز رخ دهد؛ با این حال زمان آن هنوز مشخص نیست. این موضوع بستگی به موفقیت یا عدم موفقیت تست اولیه این تغییر دارد.

این طرح آزمایشی مشابه اقدامی است که اینستاگرام نیز خبر از انجام آن در ماه آوریل امسال داده بود. اینستاگرام قصد داشت تعداد لایک های هر پست را برای دنبال کنندگان صاحب پست مخفی کند. هدف از این آزمایش نیز برقراری ارتباط سالم تر میان افراد واقعی و برندها بود.

این تغییر نیز مشابه تغییر اینستاگرام، نام لایک کننده یک دوست کاربر را نشان داده و نام بقیه را مخفی می کند. شمار کامنت ها نیز طی این تغییر مخفی خواهد شد. برای دیدن واکنش کاربران و نحوه عملکرد این تغییر بهتر است فعلا باید منتظر بود.

منبع : neowin

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۷:۰۳ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب