دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

در سال ۲۰۱۵ بود که یوتیوب موزیک به عنوان اولین سرویس پخش موسیقی گوگل جهت رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت رسمی بازطراحی و معرفی شد.

در سال ۲۰۱۸، این پلتفرم پخش موسیقی اعلام کرد که به صورت تدریجی در حال پیشرفت کردن است و تعداد کاربران سرویس‌های پولی او مدام بیشتر می‌شود بنابراین انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک یکی از پیشروهای این صنعت به شمار برود. حالا جدیدترین ویژگی اضافه شده به این نرم‌افزار که Discover Mix نام دارد، به ابزار Discover Weekly اسپاتیفای شبیه است به همین دلیل ممکن است بتواند با رقبای خود رقابت کند.

این قابلیت جدید حاوی ۴۹ لیست از موسیقی‌هاست که هر چهارشنبه آپدیت می‌شود تا بتواند محتواهایی که کاربران بیشتر به آنها علاقه دارند را نشان دهد. طبیعتاً آهنگ‌های جمع‌آوری شده در این فهرست مبتنی بر لایک‌هایی است که افراد انجام می‌دهند بنابراین هر چه بیشتر از اپلیکیشن نامبرده استفاده شود، آلبوم‌های پیشنهادی بهتر خواهند شد.

 

در حال حاضر این ویژگی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و تنها تعداد کمی از کاربران موفق شده‌اند از آن استفاده کنند. آنها عنوان کرده‌اند که کارایی این قابلیت بسیار بالاست. گفته می‌شود آهنگ‌های پیشنهادی متنوع بوده و با علایق اکثر کاربران همخوانی دارند.

زمانی که این قابلیت رسماً عرضه شد، شما می‌توانید آن را در بخش Mixed for you مشاهده کنید. اگرچه این گزینه بعید است بتواند یک چالش جدی برای اپل موزیک یا اسپاتیفای باشد ولی مطمئناً می‌تواند به رشد ادامه‌دار گوگل موزیک کمک کند.

منبع : youtube

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۲:۲۸ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب