بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

در سال ۲۰۱۵ بود که یوتیوب موزیک به عنوان اولین سرویس پخش موسیقی گوگل جهت رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت رسمی بازطراحی و معرفی شد.

در سال ۲۰۱۸، این پلتفرم پخش موسیقی اعلام کرد که به صورت تدریجی در حال پیشرفت کردن است و تعداد کاربران سرویس‌های پولی او مدام بیشتر می‌شود بنابراین انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک یکی از پیشروهای این صنعت به شمار برود. حالا جدیدترین ویژگی اضافه شده به این نرم‌افزار که Discover Mix نام دارد، به ابزار Discover Weekly اسپاتیفای شبیه است به همین دلیل ممکن است بتواند با رقبای خود رقابت کند.

این قابلیت جدید حاوی ۴۹ لیست از موسیقی‌هاست که هر چهارشنبه آپدیت می‌شود تا بتواند محتواهایی که کاربران بیشتر به آنها علاقه دارند را نشان دهد. طبیعتاً آهنگ‌های جمع‌آوری شده در این فهرست مبتنی بر لایک‌هایی است که افراد انجام می‌دهند بنابراین هر چه بیشتر از اپلیکیشن نامبرده استفاده شود، آلبوم‌های پیشنهادی بهتر خواهند شد.

 

در حال حاضر این ویژگی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و تنها تعداد کمی از کاربران موفق شده‌اند از آن استفاده کنند. آنها عنوان کرده‌اند که کارایی این قابلیت بسیار بالاست. گفته می‌شود آهنگ‌های پیشنهادی متنوع بوده و با علایق اکثر کاربران همخوانی دارند.

زمانی که این قابلیت رسماً عرضه شد، شما می‌توانید آن را در بخش Mixed for you مشاهده کنید. اگرچه این گزینه بعید است بتواند یک چالش جدی برای اپل موزیک یا اسپاتیفای باشد ولی مطمئناً می‌تواند به رشد ادامه‌دار گوگل موزیک کمک کند.

منبع : youtube


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۲:۲۸ ] [ امیر روزی طلب ]

یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام «Brian Roemmele» تصاویری از پتنت هدست واقعیت افزوده اپل منتشر کرده که بلندپروازی های اپل را در ساخت یک هدست غیرمعمول نشان می دهند.

اپل پتنت مذکور را ماه مارس 2019 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) ثبت کرده بود. کمپانی کوپرتینویی وسیله ای به نام «Display Device» را به ثبت رسانده بود که در توضیحات آن عبارت «هدست واقعیت افزوده» نوشته شده است.

اپل در فایل ثبت اختراع در مورد واقعیت افزوده، مزیت ها و فواید آن برای کاربران و همچنین موارد استفاده آن در اپلیکیشن ها توضیحاتی ارائه کرده است. اما این شرکت نمی خواهد در مسیر سنتی ساخت هدست VR قدم بردارد:

 

«هدست های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده یا واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) کنونی، از مشکل عدم تطابق با چشمان کاربران رنج می برند و منجر به خستگی چشم ها، سردرد و سرگیجه می شوند.»

اپل به دنبال ساخت هدستی است که کاربر را خسته نمی کند. احتمالاً به همین دلیل هم تاکنون چنین محصولی را از این شرکت ندیده ایم. در حالیکه بعضی از شرکت ها دو یا حتی سومین نسل از هدست های واقعیت مجازی خود را به بازار عرضه کرده اند، این شرکت هنوز چنین محصولی را تولید نکرده است.

معلوم نیست اپل هدست واقعیت افزوده را تولید خواهد کرد یا نه. اما با توجه به اسناد منتشر شده می توان به جدیت اپل در ساخت این محصول پی برد. چند روز پیش نسخه بتای iOS 13 تایید کرد که اپل مشغول ساخت هدست واقعیت افزوده است.

اواسط شهریور ماه نیز خبری منتشر شد که از اشاره به یک هدست واقعیت افزوده با اسم رمز گارتا (Garta) در فایل Readme بیلد iOS 13 خبر می داد.

منبع : slashgear


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۴:۱۵ ] [ امیر روزی طلب ]

در مقاله پیش رو به ذکر و تعریف دیگر موارد موثر در زمینه بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

سئو همان بخش مورد علاقه تمامی صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نیز می دانید که یکی از مهمترین معیارها برای به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزایش سئو سایت است.بخش بزرگی از ورودی وب سایت شما (یعنی تعداد کاربرانی که وارد وب سایت شما می‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهیم یک عدد تقریبی بگوییم، حداقل 50 الی 70 درصد ورودی اکثر وب سایت‌ها از موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل در ایران) است، پس این نیست که تمامی صاحبان مشاغل خواستار سئو سایت بالا برای وب سایت خود هستند.

همانطور که می‌دانید بر هیچ کس پوشیده نیست که سئو سایت بالا باعث می شود تا سایت شما در صفحه اول و یا لینک های بالای گوگل قرار بگیرند و همین امر باعث جذب مشتری برای شما می شود پس برای اطلاع بیشتر این موضوع جذاب در جهت افزایش رنک سایت به مقالات سئو سایت چیست و عوامل موثر در سئو سایت و ابزارها و منابع سئو مراجعه کنید.

بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

قبل از توضیح بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ، برای درک بهتر این آیتم پیشنهاد می کنیم ابتدا به مقاله پیشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرمایید .

بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد.به واسطه این رویه می‌توانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید.در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل کنید.

همیشه باید در نظر داشته باشید که بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است.در واقع بازاریابی محتوا همان هنر برقراری ارتباط با مشتری‌های بالفعل و بالقوه است.شما به واسطه این شیوه مشتریان خود را آموزش می‌دهید و بدون جلسه معرفی محصولات و خدمات جدید خود ، آنها را به سوی خود حرکت می‌دهید.

اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید و کاربردی مرتبط با نیاز مخاطبانتان سبب می‌شود که سرعت تبدیل شدن یک مشتری عادی به یک خریدار وفادار ، افزایش یابد و دیگر این که آن ها برای محصولات جدیدتان به شما مراجعه کنند ؛ تا دیگر نیازی نباشد هر بار که محصول جدیدی عرضه می‌کنید ، مجبور شوید که مستقیما به آنها اطلاع‌رسانی کنید.

بازاریابی محتوا ، توسط کمپانی‌های بزرگی چون مایکروسافت ، سیسیکو و P&G مورد استفاده قرار می‌گیرد و بی‌شک برای آن ها نیز مفید بوده که همواره سعی بر گسترده کردن رسانه‌های خود داشته اند.کسب‌وکارهای نوپا هم می‌توانند با هزینه‌ای کم ، سراغ این روش مفید بروند و کسب‌وکار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهای مفید رشد دهند.

همواره حواستان باشد که بازاریابی محتوا ، بدون محتوای باکیفیت امکان پذیر نیست!تاثیر کیفیت محتوا بر مشتریان و روش های بازاریابیاصلا مهم نیست که با کدام روش به بازاریابی کسب‌وکار خود می‌پردازید ؛ زیرا تولید محتوا بخشی از فرآیند بازاریابی درونی (Inbound Marketing) کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد و لازم است روی کیفیت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بازاریابی شبکه اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟....
برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟ ( قسمت دوم )


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۳:۲۷ ] [ امیر روزی طلب ]

شرکت اینتل هم‌زمان با مسابقات المپیک 2020، مسابقاتی را با حضور بازی‌های Rocket League و Street Fighter V برگزار می‌کند.

در سال‌های اخیر بحث‌های زیادی پیرامون حضور بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یکی از رشته‌های مسابقات المپیک شکل گرفته است؛ بحث‌هایی که موافقان و مخالفان زیادی دارند ولی به نظر می‌رسد کم‌کم در حال حرکت به سمتی هستیم که شاید بتوان در دوره‌های بعدی المپیک شاهد حضور بازی‌های ویدیویی هم بود. اتفاقی که رویداد Intel World Open می‌تواند به‌نوعی آغازگر آن باشد.

به‌گزارش The Esports Observer، کمپانی اینتل قصد برگزاری مسابقاتی بزرگ با حضور دو بازی راکت لیگ (Rocket League) و استریت فایتر 5 (Street Fighter V) را دارد و قرار است برای هرکدام از این دو بازی هم ۲۵۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شود، یعنی در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جایزه برای مسابقاتی که به فاصله‌ی کمی از المپیک ۲۰۲۰ شاهد برگزاری آن خواهیم بود. به گفته‌ی مارک سابوتنیک مدیر بخش تجاری اینتل، این دو بازی به این علت انتخاب شده‌اند که حتی مخاطبان آماتور هم می‌توانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند و مسابقات داغ و مهیج این دو بازی را به‌خوبی دنبال کنند و البته این قضیه در مورد ساخته‌ی کپکام با ژاپنی بودن بازی و حال و هوای مناسب آن برای المپیک توکیو هم ترکیب می‌شود.

مسابقات مقدماتی این دو بازی در کشورهای مختلف و به‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد و پس از آن نوبت به دور بعدی مسابقات در ماه ژوئن ۲۰۲۰ می‌رسد که در شهر کاتوویتسه واقع در لهستان دنبال می‌شود. در نهایت هم افراد برتر عازم ژاپن می‌شوند تا به فاصله‌ی کمی تا زمان برگزاری المپیک در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در تالار موسیقی Zepp DiverCity واقع در توکیو به رقابت با یکدیگر بپردازند.

 

در حالی‌که هنوز تا حضور رسمی بازی‌های ویدیویی در المپیک فاصله داریم، بازی‌های آسیایی از این نظر عملکرد بهتری داشته‌اند و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شاهد برگزاری مسابقاتی در این زمینه بودیم؛ مسابقاتی که البته با مدال‌های رسمی و تأثیرگذار در جدول مدال‌ها همراه نبودند، ولی در ۶ رشته‌ی مختلف از جمله Pro Evolution Soccer 2018، StarCraft II و League of Legends برگزار شدند و نمایندگان کشورمان هم در آن‌ها عملکرد مناسبی داشتند که شامل یک نایب‌قهرمانی در PES 2018 و مقام چهارمی در StarCraft II می‌شد. در حال حاضر هم صحبت‌هایی مبنی بر افزایش اهمیت ورزش‌ های الکترونیک (Esports) و اهدای مدال‌هایی با ارزش واقعی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد که البته احتمال انجام این کار خیلی هم زیاد نیست.

در مورد المپیک هم تا امروز خبرهای مختلفی را شاهد بوده‌ایم ولی با وجود اظهار امیدواری افرادی چون تونی استانگه که در انتخاب پاریس به‌عنوان میزبان المپیک ۲۰۲۴ نقش داشت، رییس کمیته‌ی بین‌المللی المپیک یعنی توماس باخ همچنان علاقه‌ی زیادی به این موضوع ندارد و خشن بودن بازی‌های ویدیویی را عاملی برای عدم حضور آن‌ها در المپیک می‌داند؛ موضوعی که او در صحبت‌های سال گذشته‌ی خود هم به آن اشاره کرده و گفته بود:

هر بازی ورزشی که با نبرد دو نفر همراه است خاستگاه خود را در عالم واقعیت دارد، ولی ورزش سعی می‌کند آن‌ها را به شکلی متمدنانه نمایش دهد. اما موضوع بازی‌های ویدیویی متفاوت است و وقتی شما با بازی خشنی طرف هستید که در مورد کشتن دیگران است، نباید انتظار حضور آن را در المپیک داشته باشید.

البته با وجود صحبت‌های باخ، سال گذشته شاهد برگزاری مسابقاتی در ارتباط با ورزش‌های الکترونیک با همکاری اینتل در پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی بودیم که یک هفته قبل از المپیک زمستانی ۲۰۱۸ جریان داشت و تمرکز آن روی StarCraft II بود. مدتی بعد از آن هم تیمو لوم، مدیر بخش تلویزیون و بازاریابی کمیته‌ی بین‌المللی المپیک از تمایل این کمیته به بررسی ورزش‌های الکترونیک به‌عنوان بخشی از مسابقات المپیک صحبت کرد.

منبع : kotaku


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۷:۱۴ ] [ امیر روزی طلب ]

اچ‌تی‌سی مشخصات کامل و زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی جدیدش به‌نام Vive غیر مجاز می باشدmos را اعلام کرد. این هدست یازدهم مهر با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود.

اچ‌تی‌سی مشخصات و تاریخ عرضه‌ی Vive غیر مجاز می باشدmos، نسل جدید هدست واقعیت مجازی باسیم‌ خود را اعلام کرد که شاهد اصلاحات فراوان به‌همراه ویژگی ماژولاربودن برای ارتقای قابلیت‌های دستگاه است. ازجمله ویژگی‌های مهم Vive غیر مجاز می باشدmos می‌توان به صفحه‌نمایش با رزولوشن بیشتر، موقعیت‌یابی inside-out با آزادی‌عمل ۶ درجه‌ای (6DoF) کامل به‌وسیله‌ی ۶ دوربین و حسگرهای یکپارچه، وزن سبک‌تر و دسته‌های کنترل بندانگشتی جدید اشاره کرد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید هدست Vive غیر مجاز می باشدmos وجود دارد و زمان عرضه‌ی آن اواسط مهر ماه خواهد بود.

هدست Vive غیر مجاز می باشدmos که ابتدا در رویداد CES امسال رونمایی شد، به دو صفحه‌ی RGB LCD با اندازه‌ی ۳.۴ اینچ مجهز شده است که هرکدام رزولوشن ۱۷۷۰ در ۱۴۴۰ دارند. همچنین، صفحه‌نمایش مذکور از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره‌مند است و میدان دید ۱۱۰ درجه‌ای دارد. اچ‌تی‌سی درباره‌ی تجهیزات نوری و لنزهای به‌کاررفته در این دستگاه جزئیات زیادی منتشر نکرده است؛ ولی ادامه‌ی استفاده از لنزهای Fresnel در هدست Vive غیر مجاز می باشدmos تأیید شده است.

ازآنجا‌که Vive غیر مجاز می باشدmos به‌طور پیش‌فرض هدستی باسیم‌ است، نمایشگر آن در حالت استاندارد به‌وسیله‌ی درگاه دیسپلی‌پورت 1.2 و USB 3.0 به رایانه متصل می‌شود. افزون‌بر‌این، می‌توان با خرید آداپتور بی‌سیم مبتنی‌بر WiGig از اچ‌تی‌سی، هدست را به‌طور بی‌سیم به رایانه متصل کرد.

 

هدست واقعیت مجازی Vive غیر مجاز می باشدmos از سیستم موقعیت‌یابی inside-out با آزادی‌عمل ۶ درجه‌ای بهره می‌برد که برای دستیابی به آن، از ۶ دوربین به‌همراه حسگر شتاب‌سنج و ژیروسکوپ استفاده می‌کند. سیستم موقعیت‌یاب جدید عامل اصلی تمایز هدست جدید اچ‌تی‌سی از مدل اصلی Vive و Vive Pro است؛ چراکه Vive غیر مجاز می باشدmos برای ردیابی موقعیت کاربر به حسگرهای خارجی نیازی ندارد. همین امر باعث ساده‌سازی مراحل نصب دستگاه شده و بعضی از مشکلات استفاده از آن را از بین می‌برد. البته اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نباید انتظار عملکرد کاملا پایداری مانند استفاده از حسگرهای خارجی داشته باشیم. Vive غیر مجاز می باشدmos نیز مثل سایر هدست‌های واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی از هدفون‌های استریو سه‌بعدی مخصوص این شرکت به‌همراه میکروفون بهره می‌برد.

افزون‌بر‌این، هدست جدید اچ‌تی‌سی از دسته‌های کنترل جدید بندانگشتی برخوردار است که موقعیت‌یاب inside-out هدست آن را ردیابی می‌کند. این دسته‌ها از ویژگی‌هایی مثل قابلیت لمسی، دو دکمه‌ی اجرای عمل، یک ماشه، یک جوی‌استیک، یک بامپر، یک دکمه‌ی گریپ و تمامی قابلیت‌های موجود در دسته‌های نسل جدید واقعیت مجازی بهره‌مند هستند. با‌این‌حال، باید به نکته‌ای مهم درباره‌ی دسته‌های کنترل غیر مجاز می باشدmos توجه کرد. این دسته‌ها با دو باتری AA کار می‌کنند که امکان شارژشان از بیرون وجود ندارد؛ بنابراین، کاربران ناچار هستند با اتمام شارژ باتری‌ها، آن‌ها را تعویض کنند.

یکی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد Vive غیر مجاز می باشدmos طراحی ماژولار پنل جلویی آن است که می‌توان آن را جدا و با پنل دیگری جایگزین کرد و قابلیت‌های جدیدی به هدست افزود. اولین ماژول طراحی‌شده برای این هدست که Vive غیر مجاز می باشدmos External Tracking Mod نام دارد، امکان موقعیت‌یابی بیرونی هدست را به‌وسیله‌ی اکوسیستم موقعیت‌یابی SteamVR فراهم می‌کند که البته به‌معنی نبود امکان استفاده از دسته‌های غیر مجاز می باشدmos نیز خواهد بود. این ماژول در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود.به‌گفته‌ی اچ‌تی‌سی، هدست Vive غیر مجاز می باشدmos از نسل‌های قبلی خود وزن سبک‌تری دارد و در‌عین‌حال، نمایشگر هدست از سربندی مشابه با Vive Pro استفاده می‌کند که از ارگونومی بهبودیافته برای متعادل‌کردن وزن به‌منظور راحتی بیشتر بهره‌مند است. هدست واقعیت مجازی Vive غیر مجاز می باشدmos یازدهم مهر با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود. با‌این‌حال، اچ‌تی‌سی پیش‌فروش هدست مذکور را از این هفته برای علاقه‌مندان آغاز می‌کند.

منبع : anandtech


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۸:۰۱ ] [ امیر روزی طلب ]

اگر بخواهیم از ابتدا شروع کنیم باید گفت که در دنیایی که روز به روز به سمت مجازی شدن پیش می رود ، هر کسب و کاری ( اعم از سنتی و غیر سنتی ) ، لازم است حضور فعالی در فضای مجازی داشته و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مناسب را تدوین کند.
همانطور که می بینیم بر هیچ کس پوشیده نیست که تمایل مردم ایران به بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است.
البته این امر فقط مختص ایرانی ها نیست بلکه در کل دنیا نیز Digital marketing به عنوان یکی از روش های پرطرفدار که استفاده از اصول و راهکارهای آن می تواند باعث رشد کسب و کارها شود، مطرح است.
تعریف دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را به نسبت سایر تعریف ها منطقی تر و بهتر در نظر گرفت.
دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد گفته می شود.
در کل هر کاری که شما در اینترنت و فضای مجازی برای تبلیغ، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان انجام بدهید، درگیر بازاریابی دیجیتال شده‌اید.
این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود.
در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

 

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

در این بخش تمامی عناصر و بخش‌های مهم بازاریابی دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) برای شما به صورت مختصر و مفید عنوان شده است ، که دراین مقاله و مقالات بعدی به طور مفصل به تعریف و کارایی همه این عنوان ها می پردازیم.

موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

  بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM)
  بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
  بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  استراتژی محتوا (Content Strategy)
  تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
  اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  تبلیغات بنری (Banner Advertising)
  ایمیل مارکتینگ
  بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (تبلیغات موبایلی)
  بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  تولید محتوا
  بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)
گاها مشاهده می کنیم که در فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ، به تبلیغات هدفمند و سفارشی شده (Targeted Advertising) و نیز تبلیغ مستقیم (Native Advertising) نیز اشاره می‌شود.

اما با توجه به اینکه این دو عنوان می‌توانند سایر گزینه‌ها را هم پوشش دهند در فهرست بالا قرار داده نشده اند.

وب سایت مارکتینگ (Website Marketing)......

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟ ( قسمت اول )


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۳:۰۹ ] [ امیر روزی طلب ]

شرکت کونامی، ناشر مجموعه‌ی Metal Gear Solid از کار کردن روی یک آی‌پی جدید برای کنسول خبر داده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت Konami به‌تازگی از کار کردن روی یک آی‌پی جدید برای کنسول خبر داده است که به‌گفته‌ی خود به‌صورت جهانی شناخته شده است، اما از مجموعه Metal Gear Solid یا Silent Hill نیست. این خبر را ماسامی ساسو، سرپرست بخش اروپایی شرکت کونامی، در گفتگو با وب‌سایت گیم اینداستری بیان کرده و از برنامه‌های این کمپانی برای بازی‌های کنسول صحبت کرده است.

در طول سالیان اخیر این کمپانی تنها بازی‌های اندکی برای کنسول‌های نسل حاضر منتشر کرده است که در این بین می‌توان به بازی Metal Gear Solid V و نسخه‌های فرعی آن، بازی Super Bomberman R، بازی Yu-Gi-Oh و مجموعه فوتبال Pro Evolution Soccer اشاره کرد. آخرین آمار فروش این شرکت ژاپنی نیز از رشد سود در پنجمین سال متوالی خبر می‌دهد که تا حد زیادی مدیون مجموعه PES و بازی‌های موبایل این شرکت است. البته کونامی هرگز بازی‌های کنسول را فراموش نکرده است. می‌توانید صحبت‌های رئیس این شرکت را در زیر مطالعه کنید.

 

باوجود این‌که پلتفرم‌های جدید در حال گسترش روزافزون هستند، اما به عقیده‌ی ما بازی‌های کنسولی با کیفیت بالا مهم‌ترین مورد به‌شمار می‌آیند که باید در نظر گرفته شوند. ما در بازی‌های کنسولی خود سعی می‌کنیم از ایده‌های نو و انواع تکنولوژی استفاده کنیم و حتی این موارد را به پلتفرم‌های دیگر هم منتقل کنیم. در تصمیم خود مصمم هستیم و به این راه و تلاش ادامه خواهیم داد. ما همچنین قصد داریم سهام خود را هم گسترش دهیم. علاوه‌بر مجموعه‌هایی مانند PES و Yu-Gi که برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده‌اند، ما در آینده روی سایر آثار و آی‌پی‌هایی که شناخته شده هستند هم کار خواهیم کرد.

کونامی امسال ۵۰ ساله می‌شود و به همین دلیل رئیس بخش اروپایی این شرکت گفته است که همین عمر طولانی نشان‌دهنده توانایی آن‌ها در ورود به هر پلتفرمی از آرکید و کنسول گرفته تا موبایل، است. ادامه‌ی صحبت‌های وی را در زیر مطالعه می‌کنید:

ساخت بازی‌ها و آی‌پی‌ها برای هر سن و سلیقه‌، یکی از اهداف و پایه‌های شرکت ما است و به همین دلیل است که موفق شده‌ایم با قدرت در بازار بازی‌های موبایل هم وارد شویم. همان‌طور که تکنولوژی کافی برای ساخت بازی‌های کنسول را دارا هستیم، می‌توانیم از این فناوری‌ها برای ساخت بازی‌های موبایل با کیفیت هم استفاده کنیم. در عین حال با توجه به تجارب بسیار زیادی که در آرکید، پی سی و بازی‌های مبتنی بر مرورگر (Browser Games) داریم، می‌توانیم انواع بازی‌ها را مدیریت کنیم و توسعه دهیم.

منبع : vg247


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۹:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]

اپل در صفحه پشتیبانی محصولات خود طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که صفحه‌نمایش اپل‌واچ‌های سری ۲ و ۳ که واجد شرایط هستند را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض می‌کند.

اپل می‌گوید مشکلی را شناسایی کرده که تحت شرایط خاص می‌تواند منجر به ترک‌خوردن صفحه‌نمایش اپل واچ آلومینیومی سری ۲ و سری ۳ شود. اگر جزو آن دسته از کاربران هستید که چنین مشکلی دارند، اپل به‌طور رایگان صفحه‌نمایش اپل واچ شما را تعویض می‌کند.

صفحه‌ی پشتیبانی اپل اعلام کرده است، ارائه‌دهنده‌ی خدمات مجاز اپل، صفحات نمایش‌‌ آسیب‌دیده و واجد شرایط را بدون هیچ هزینه‌ای تعویض خواهد کرد. علت ترک‌خوردگی مذکور هنوز مشخص نیست، اما ممکن است نقص هنگام ساخت باعث به‌وجودآمدن چنین مشکلی شده باشد. چنین اتفاقی در شرایطی بسیار خاص و نادر اتفاق می‌افتد.

 

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ترک موردبحث از لبه‌ها شروع می‌شود و سپس به اطراف گسترش پیدا می‌کند.

اگر متوجه شدید صفحه‌نمایش اپل واچ شما چنین مشکلی دارد، به وب‌سایت اپل مراجعه کنید و دستگاه خود را با فهرست موجود به‌لحاظ رنگ، اندازه و تاریخ فروش مطابقت دهید. سپس می‌توانید به فروشگاه اپل یا تعمیرگاه‌های مجاز این شرکت مراجعه کنید تا صفحه‌نمایش دستگاه را به‌صورت رایگان تعویض کنند. به‌گفته‌ی اپل، این کار تقریبا ۵ روز به طول می‌انجامد.

دستگاه‌های مذکور شامل اپل واچ سری ۲، نایکی پلاس سری ۲، سری ۳ (GPS)، سری ۳ (GPS+سلولار) و نایکی پلاس سری ۳ (GPS) هستند که بین سپتامبر سال ۲۰۱۶ تا سپتامبر سال ۲۰۱۹ فروخته شده‌اند. این برنامه در سرتاسر جهان انجام می‌شود و اپل اعلام کرده، این اصلاحات هیچ‌گونه تغییری در ضمانت استاندارد اپل‌واچ مذکور به همراه نخواهد داشت.

منبع : techradar


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۴:۰۴ ] [ امیر روزی طلب ]

زبان asp یکی از زبان های چند گانه طراحی وب سایت است.این زبان یک چارچوب کلی برای طراحی وب سایت ها است که نسخه قدیمی آن asp نام دارد.asp در گذشته طرفداران بیشتری نسبت به امروز داشت ، اما با آپدیت جدید که نسخه سوم و تکمیلی آن به اسم asp.net است ، توانست بسیاری از هواداران خود را برگرداند.اما جالب است بدانید که نسخه نهایی در برگیرنده asp کلاسیک نیز می باشد.

محیط اجرایی ، ریشه و ارائه دهنده asp :

کلمه asp برگرفته از کلمات ( active server page ) می باشد که توسط شرکت مایکروسافت در سال 1993 میلادی ارائه شده است.جالب است بدانید تمام کدهای زبان asp در برنامه visual studio نوشته می شود که به عنوان محیط گسترش این زبان شناخته می شود و جزوء برنامه های با ارزش محسوب می شود.

تبدیل asp به asp.net و پیشرفت آن :
Asp زبان برنامه نویسی است که اکنون منسوخ شده و جای خود را به asp.net داده است.اما باید توجه داشته باشیم که asp.net تنها یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک تکنولوژی برنامه نویسی با استفاده از دات نت است که از طریق :

زبان های VB ( ویژال بیسیک )
 c# ( سی شارپ )
J# ( جی شارپ )
و یا هر زبانی با پسوند دات نت نوشته می شود.
که فایل های آن با پسوند aspx قابل مشاهده می باشد.
باید توجه داشت که کنترل این زبان نیز می تواند به زبان های مختلفی همچون c++  و Java نوشته شود.کنترل ( به مجموعه ای از باکس ها که با قرار دادن دکمه هایی در آن عملیات انجام می شود )

 

کدهای html در asp.net :
Asp.net دارای مجموعه ای از کنترل های HTML است ، به گونه ای که تمام قسمت های یک صفحه را از طریق تغییر دادن کدها می توان تغییر داد.همچنین از طریق این کنترل ها می توان اسکریپت ها و یا باکس هایی طراحی نمود که با زدن دکمه ای خاص ، عملیات مورد نظر انجام شود ، تمام رویداد های یک صفحه از طریق اشیاء و کدهای asp.net اتفاق می افتد و این کد ها مجری این کنترل ها می باشند.

به طور مثال اگر بخواهیم از کاربران سایت خود یک نظرسنجی انجام دهیم ، ابتدا سایت ، بنابر درخواست کاربر ، یک صفحه asp.net را ترجمه یا کمپایل می کند ،و سپس یک نسخه را در cashe خود نگهداری می کند ، و یک نسخه را هم به کاربر تحویل می دهد تا بتواند در این نظر سنجی حضوری موفق داشته باشد .

وب سرور asp.net :
برای راه اندازی asp نیاز به هاست ویندوزی دارید.وب سروری که با asp.net هماهنگ یا سینک است ، مختص به شرکت مایکروسافت است که با نام IIS می باشد.برای پایگاه داده های این زبان نیز باید از SQL server استفاده شود ، که یکی از عیوب این زبان می باشد که در صورت قطع هر گونه ارتباط با وب سرور های بالا عملا کار شما متوقف می شود .

برای مطالعه کامل این مطلب آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

asp.net چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۲:۵۴ ] [ امیر روزی طلب ]

کنکور گیمینگ نام مسابقه‌ای در وب‌سایت Pspro است که شرکت‌کنندگان با پاسخ به ۱۰۰ سوال چهار جوابی مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی با هم رقابت می‌کنند. این مسابقه از دوم شهریور آغاز و تا پایان روز جمعه ۸ شهریور ادامه پیدا خواهد کرد. برای شرکت در مسابقه و خواندن قوانین آن روی لینک زیر کلیک کنید:

>> شرکت در مسابقه و خواندن قوانین <<

 

جوایز

جایزه اصلی مسابقه یک PlayStation 4 برای دارنده بالاترین امتیاز خواهد بود. اگر چند نفر با امتیاز مشابه به مقام اول برسند، برنده با قرعه کشی تعیین می‌شود. جایزه بعدی نیز یک DualShock 4 است که از بین تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقه و با قرعه کشی به نفر برنده اهدا خواهد شد. قرعه کشی در روز ۹ شهریور ۹۸ خواهد بود.

در پایان لینک این صفحه و شرکت در کنکور گیمینگ را برای دوستان خود نیز ارسال کنید تا آن‌ها نیز در مسابقه شرکت کنند.

منبع : pspro


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۴۸:۲۱ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب