ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

به‌روزرساني جديد بازي Dota Underlords سيستم رنكينگ جديد را در اختيار علاقه‌مندان به دنياي Dota قرار مي‌دهد.

آپديت جديد بازي Dota Underlords به زودي منتشر مي‌شود. در تغييرات جديد، بازيكنان مي‌توانند در دو بخش Rank و Casual به بازي كردن بپردازند و در صورتي كه به دنبال تجربه كردن استراتژي‌هاي جديد هستند ديگر ترسي براي از دست دادن سطح يا به اصطلاح رنك خود نداشته باشند. در توضيحاتي كه روز گذشته منتشر شد تيم توسعه دهنده بازي سيستم رنكينگ جديد را شرح داده است كه از اين به بعد مانند بازي Dota 2 بازيكنان با سيستم عددي روبه‌رو هستند و در صورتي كه به اعداد خاصي برسند مدال‌ جديدي به آن‌ها تعلق مي‌گيرد. با اضافه شدن اين آپديت به بازي، بازيكنان با توجه به رنكي كه قبلا داشته‌اند مدال‌هاي سيستم جديد را دريافت مي‌كنند.

 

از اين به بعد بازيكنان با رتبه‌اي كه در هر بازي به دست مي‌آورند امتياز مشخصي دريافت مي‌كنند يا از دست خواهند داد. در صورتي كه بازيكنان با پيشرفت در بخش رنكينگ مدال جديدي دريافت كنند بين ۱۵ تا ۵۰ عدد امتياز را به صورت جايزه دريافت مي‌كنند.

در بخش Casual بازيكنان با افراد هم سطح خود هم‌بازي خواهند شد و شما مي‌توانيد به صورت انفرادي و يا به همراه دوستان خود از اين بخش استفاده كنيد. نكته مهم ديگر اينكه بازيكنان با استفاده از اين بخش مي‌توانند Achivement و چالش‌هاي جديد را امتحان كنند و استراتژي‌هاي جديد را تجربه كنند.

ولي در بخش Rank بازيكنان فقط مي‌توانند به صورت انفرادي وارد بازي شوند و بر اساس آخرين مدالي كه كسب كرده‌اند با ديگر بازيكنان هم بازي شوند. بازيكنان جديدي كه به دنبال استفاده از بخش رنكينگ هستند بايد حداقل پنج بار از بخش Casual استفاده كنند تا به اين بخش دسترسي پيدا كنند. گفتني است كه تمامي اچيومنتها و چالش‌هاي روزانه در اين بخش در دسترس خواهد بود. نكته قابل توجه اينكه در صورتي كه به مدال جديدي دست پيدا كنيد با از دست دادن MMR ديگر آن را از دست نخواهيد داد.

منبع :steamcommunity


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۶:۲۹ ] [ امير روزي طلب ]

امنيت وب سايت چيست؟

هنگامي كه شما سايت خود را راه اندازي مي كنيد ، هر كاري مي توانيد انجام دهيد تا موفقيت آن را تضمين كنيد اما شما ممكن است يك جز حياتي را ناديده بگيريد: امنيت وب سايت.حملات سايبري باعث پاك شدن پر هزينه ، آسيب رساندن به شهرت شما و دلسرد كردن بازديد كنندگان براي بازگشت مجدد به سايت مي شود.خوشبختانه شما مي توانيد با امنيت مناسب سايت از همه اين اتفاقات جلوگيري كنيد.

امنيت وب سايت هرگونه اقدام يا درخواست است تا اطمينان حاصل شود كه اطلاعات وب سايت در معرض مجرمان سايبري قرار نگرفته است و يا براي جلوگيري از هك شدن سايت در هر حالتي.

امنيت وب سايت از سايت شما در برابر موارد زير محافظت مي كند:
· حملات DDoS :اين حملات مي توانند به صورت آهسته يا ناگهاني باعث آسيب به سايت شما شوند و آن را براي بازديد كنندگان غير قابل دسترس كنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  كوتاه شده كلمه ” Malicious Software ” مي باشد. بد افزار يك تهديد رايج است كه براي سرقت اطلاعات مشتريان نفوذ پذير ، توزيع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سايبري براي دسترسي به سايت شما و … استفاده مي شود.

· ليست سياه ( Blacklisting ) :اگر موتورهاي جستجو بد افزار را پيدا كنند ، ممكن است سايت شما از نتايج جستجو حذف شود و به بازديد كنندگان هشدار داده شود كه از ورود به سايت پرهيز كنند.

· استفاده از آسيب پذيري
مجرمان سايبري مي توانند با استفاده از نقاط ضعف يك سايت مانند يك افزونه قديمي ، به اطلاعات ذخيره شده روي آن دسترسي پيدا كنند.

· از بين بردن
اين حمله محتواي وب سايت شما را با محتواي مخرب سايبري جايگزين مي كند.

امنيت وب سايت همچنين بازديد كنندگان شما را در برابر موارد زير محافظت مي كند:....

براي مطالعه كامل اين مطلب مهم حتما روي لينك زير كليك كنيد..

امنيت وب سايت چيست؟

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۸:۲۸ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب