ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

گوگل مپ چيست؟
گوگل مپ يا گوگل مپس يا گوگل مپز و به انگليسي Google maps به معني نقشه هاي گوگل است.

همچنين يكي از محصولات گوگل است كه در آن نقشه هاي كامل و دقيقي از زمين ارائه شده كه در آن سه بخش وجود دارد.

فهرست هاي نقشه
در اين فهرست نقشه هاي موجود را در دسته بندي هاي گوناگون ارائه مي دهند.

نقشه هاي من
در قسمت نقشه هاي من كاربران گوگل مي توانند با استفاده از ابزارهايي كه در اين بخش در اختيار آنها است به طراحي و اشتراك گذاري نقشه ها بپردازند.

و در آخر آيكون هايي كه مي توان نقاط مختلف برروي نقشه را با آنها علامت گذاري كرد.

ثبت آدرس در گوگل مپ و تاثير آن بر سئو سايت

همانطور كه قبلا اشاره كرديم گوگل طوري تنظيم شده است كه بر اساس موقعيت جغرافيايي نتايج جستجو را نمايش مي دهد.

زماني كه شما يك كلمه كليدي را در دو شهر يا كشور مختلف جستجو كنيد دو نتيجه متفاوت به دست مي آوريد.

زيرا گوگل سعي مي كند كسب و كار هايي را به شما نشان دهد كه به موقعيت جغرافيايي شما نزديك تر است.

براي مثال اگر شما عبارت “رستوران هاي نزديك من” را جستجو كنيد ، گوگل بر اساس موقعيت جغرافيايي شما ، نزديك ترين رستوران ها را به شما معرفي خواهد كرد.

اين موضوع باعث به وجود آمدن مفهوم سئو محلي يا همان local seo شد. ( براي اطلاعات بيشتر در زمينه سئو محلي به مقاله الگوريتم كبوتر چيست مراجعه كنيد. )

گوگل مپ به شما اين امكان را مي دهد تا مكان دفتر ، آدرس اينترنتي يا همان وب سايت ، شماره تلفن و حتي تصاويري از محل كار خود را در نقشه گوگل ثبت كنيد.

همچنين اگر كسي نام تجاري شما يا عبارت مرتبط با تجارت شما را در گوگل جستجو كند تمامي اطلاعات ذكر شده به وي نمايش داده مي شود.

و و و لازمه ياد آوري كنم كه شما به طور نامحسوس با ثبت مكان خود در گوگل مپ بر افزايش سئو خود نيز تاثير محسوسي گذاشته ايد.

سوالي كه اكنون براي شما به وجود مي آيد اين است كه چطور مي توانيد مكان خود را در گوگل مپ ثبت كنيد ؟!......
براي مطالعه ادامه اين مطلب و مشاهده ويديو آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد.....
آموزش ثبت آدرس در گوگل مپ


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۴:۰۶ ] [ امير روزي طلب ]

بازي «فورتنايت» Fortnite همواره روي اكس‌باكس، پلي‌استيشن ۴، نينتندو سوييچ و حتي آيفون به آساني اجرا شده است. با اين حال نسخه‌ي رايانه‌هاي شخصي Fortnite هميشه از ديگر پلتفرم‌ها بهتر بوده و حال اپيك گيمز قصد دارد تا حداقل مشخصات لازم براي اجراي اين بازي را بالاتر ببرد.

در پستي در سايت رسمي‌شان، اپيك گيمز گفت كه در حال تغيير گرافيك‌هايي هستند كه بازي فورتنايت پشتيباني مي‌كند. آن‌ها نوشته‌اند:

اين موضوع از فصل دهم شروع مي‌شود و گرافيك‌ رايانه‌هاي شخصي بايد حداقل از DirectX 11 پشتيباني كنند. با اين كه پشتيباني از DirectX 11 همواره در مشخصات موردنياز سيستم فورتنايت بوده، از بازيكناني كه از سيستم‌هاي ضعيف‌تر براي بازي استفاده مي‌كردند نيز پشتيباني مي‌كرديم تا بتوانند به تجربه‌ي بازي بپردازند. گرچه زماني كه فصل دهم بازي شروع شود، فورتنايت ديگر از كارت‌ گرافيك‌هاي قديمي پشتيباني نخواهد كرد و اين به ما اجازه مي‌دهد تا تمركز را روي توسعه و آزمايش‌هاي مختلف براي بهينه كردن بازي براي ديگران قرار دهيم.

 

 

اكثر بازيكنان رايانه‌هاي شخصي از كارت گرافيك‌هاي متوسط و خوب برخوردارند كه از DirectX 11 پشتيباني مي‌كند و اين موضوع عده‌ي كمي را تحت تاثير قرار خواهد داد. با اين حال كساني كه احساس مي‌كنند سيستم‌شان براي تجربه‌ي اين بازي مناسب نيست مي‌توانند از نسخه‌ي موبايلي اين بازي لذت ببرند.

منبع : گيم رادار


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۵:۱۷ ] [ امير روزي طلب ]

در كفنرانس E3 2019 مايكروسافت، اين كمپاني اطلاعات تازه‌اي از كنسول بعدي خود كه در حال حاضر با نام «ايكس باكس اسكارلت» شناخته مي‌شود منتشر كرد. با توجه به اين كه فيل اسپنسر مدير برند ايكس باكس از اعمال تغييرات مهم در اين كنسول سخن گفته، سوال اينجاست كه اسكارلت چه شكلي خواهد داشت و بايد منتظر حضور چه ويژگي‌هايي در آن باشيم.

در حال حاضر مي‌دانيم كه شكل ظاهري اين كنسول هنوز به طور كامل نهايي نشده و اسپنسر هم اين موضوع را تاييد مي‌كند: «زماني ديگر ما نشان خواهيم داد كه اين محصول چه شكلي است. به نظر من شكل آن جالب خواهد بود و با يك محصول جديد و جالب طرف هستيم.»

با توجه به كلمه «جديد» مي‌توان انتظار داشت كه ايكس باكس بعدي چهره بهتري نسبت به ايكس باكس وان داشته باشد. مدل اوليه‌ي كنسول فعلي مايكروسافت بيشتر شبيه به دستگاه‌هاي پخش ويديو دهه هشتاد بود و مدل S هم جدا از كم‌كردن اندازه كنسول، تغيير مهمي در ظاهر آن به‌وجود نياورد. حال و بعد از اين كه حتي كنسول سوني هم چهره چندان خاصي نسبت به پلي استيشن 3 با ابهت نداشت، به نظر با يك محصول هيجان انگيزتر از قبل طرف باشيم.

 

مدل ضعيف يا قوي‌تري در كار نيست

از آن‌جايي كه هم مايكروسافت و هم سوني يك مدل قوي‌تر از كنسول‌هاي خود را عرضه كردند و خريداران هم واكنش مثبتي نسبت به اين اتفاق نشان دادند، چندان عجيب نيست كه مايكروسافت برنامه‌اي براي عرضه يك مدل قوي‌ يا ضعيف‌تر از ايكس باكس اسكارلت داشته باشد. طي ماه‌هاي اخير هم شايعات مختلفي در همين راستا منتشر شد و حال به نظر مي‌رسد كه مايكروسافت به دلايل مختلفي قيد پياده‌سازي آن را زده است.

منبع : ورج


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۳:۱۱ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب