دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

پس از بیش از یک سال شایعات و گزارشات مختلف و انتظار شدید طرفداران، بالاخره بازی Red Dead Redemption 2 به پی‌سی راه پیدا خواهد کرد.

در وب‌سایت رسمی استودیوی «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) اعلام شده است که بازی Red Dead Redemption 2 در 5 نوامبر (14 آبان) راهی پی‌سی خواهد شد. این نسخه بر روی فروشگاه جدید راک‌استار گیمز یا همان Rockstar Games Launcher، استیم، فروشگاه اپیک گیمز، Greenman Gaming، هامبل و… در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این عنوان تا ماه دسامبر به استیم اضافه نخواهد شد.

 

افرادی که از 9 تا 22 اکتبر (17 تا 30 مهر) نسخه‌ی پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2 را پیش‌خرید کنند قادر به دریافت رایگان دو عنوان از مجموعه عناوین زیر خواهند بود:

Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Bully: Scholarship Edition
L.A. Noire: The Complete Edition
Max Payne 3: The Complete Edition


این اولین بار است که عنوانی از سری Red Dead Redemption به پی‌سی راه پیدا می‌کند. نسخه‌ی قبلی با وجود تقاضای فوق‌العاده‌ی طرفداران هیچ وقت بر روی پی‌سی عرضه نشد. با این حال، یکی دیگر از آی‌پی‌های بزرگ راک‌استار گیمز یعنی GTA یکی از محبوب‌ترین عناوین روی این پلتفرم به حساب می‌آید، خصوصاً GTA V که جامعه‌ی بازیکنان گسترده‌ای را دارد و جامعه‌ی بزرگ دیگری همواره برای آن ماد ساخته و می‌سازند. باید منتظر ماند و دید که بازیکنان با Red Dead Redemption 2 چگونه برخورد خواهند کرد و چه مادهایی برای آن خواهند ساخت.

منبع : dualshockers

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۴:۱۶ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب