دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

همانطور که مشاهده کردید در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رایج اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم به پنج مورد دیگر هم اشاره کنیم.تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

5- ابزارهای تبلیغاتی

بسیاری از تغییرات بدافزاری که ما در مورد آن بحث کردیم هدفمند طراحی شده اند تا پنهان باقی بمانند با این حال برخی مخالف این روش عمل می کنند.از این موارد می توان به ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را مجبور به ارتباط با تبلیغات می کند.البته در بیشتر مواقع این نوع از نرم افزارهای مخرب بی ضرر تر از آن هستند که عمدا تحریک کنند.
هدف اصلی این است که با کلیک کردن بر روی آگهی ها و پیوندها ، درآمد کسب کنید.ابزارهای تبلیغاتی می توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند که شما نمی توانید آن را ببندید و یا به طور نامحدود باز می شوند تا زمانی که شما روی آن ها کلیک کنید.یک بار دیگر آسیب پذیری اصلی برای کاربران سایت های وردپرسی مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد که افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از کاربران را به ابزارهای تبلیغاتی کشانده است.
پس از به روز رسانی ، افزونه یک پیام در داشبورد قرار می داد که شما بدون کلیک کردن بر روی آن نمی توانستید آن را حذف کنید به همین دلیل مهم است که به طور مداوم فایل های خود را اسکن کنید به خصوص مواقعی که افزونه ای را اضافه یا به روز رسانی می کنید.شما همچنین می توانید از ابزاری مانند افزونه Security Scanner استفاده کنید که تم ها و افزونه های شما را به صورت روزانه بررسی می کند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهای تبلیغاتی ، سارق دنیای بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!این نوع دیگری از نرم افزارهای مخرب است که در سایه ها پنهان نمی شود.Ransomware با برخی از اقدامات شما را تهدید می کند و یا سیستم شما را مختل می کند مگر اینکه هزینه پرداخت کنید تا آن را حذف کنید.
یک روش معمول اخاذی توسط این بدافزار این است که فایل های شما را رمز گذاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می کند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول می کنند تا فایل ها را رمزگشایی کنند.با این حال Ransomware همچنین می تواند در جهت معکوس استفاده شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و یا آسیب رساندن به سیستم شما.
Ransomware اغلب از طریق ایمیل گسترش می یابد و به عنوان ضمیمه هایی که یک بار شبکه را باز می کند ، مسدود می شود.این بدافزار همچنین می تواند برای هدف قرار دادن سایت های وردپرس مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که فایل های هر سایت را رمز گذاری می کند و سپس تلاش می کند تا از مالک سایت هزینه دریافت کند تا مجددا آن ها را باز گرداند.
بهترین راه برای از بین بردن این حملات ، گرفتن بک آپ منظم از سایت است همچنین مهم است که هر جنبه ای از سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن استفاده کنند.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و محافظت از اطلاعات خود در برابر بدافزار ها حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۴۱ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب