دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

بازی «فورتنایت» Fortnite همواره روی اکس‌باکس، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و حتی آیفون به آسانی اجرا شده است. با این حال نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Fortnite همیشه از دیگر پلتفرم‌ها بهتر بوده و حال اپیک گیمز قصد دارد تا حداقل مشخصات لازم برای اجرای این بازی را بالاتر ببرد.

در پستی در سایت رسمی‌شان، اپیک گیمز گفت که در حال تغییر گرافیک‌هایی هستند که بازی فورتنایت پشتیبانی می‌کند. آن‌ها نوشته‌اند:

این موضوع از فصل دهم شروع می‌شود و گرافیک‌ رایانه‌های شخصی باید حداقل از DirectX 11 پشتیبانی کنند. با این که پشتیبانی از DirectX 11 همواره در مشخصات موردنیاز سیستم فورتنایت بوده، از بازیکنانی که از سیستم‌های ضعیف‌تر برای بازی استفاده می‌کردند نیز پشتیبانی می‌کردیم تا بتوانند به تجربه‌ی بازی بپردازند. گرچه زمانی که فصل دهم بازی شروع شود، فورتنایت دیگر از کارت‌ گرافیک‌های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد و این به ما اجازه می‌دهد تا تمرکز را روی توسعه و آزمایش‌های مختلف برای بهینه کردن بازی برای دیگران قرار دهیم.

 

 

اکثر بازیکنان رایانه‌های شخصی از کارت گرافیک‌های متوسط و خوب برخوردارند که از DirectX 11 پشتیبانی می‌کند و این موضوع عده‌ی کمی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. با این حال کسانی که احساس می‌کنند سیستم‌شان برای تجربه‌ی این بازی مناسب نیست می‌توانند از نسخه‌ی موبایلی این بازی لذت ببرند.

منبع : گیم رادار

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۵:۱۷ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب