دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

امریکن ایرلاینز اینترنت وای فای مبتنی بر ماهواره را به مسافران هواپیماهای باریک پیکر خود ارائه می دهد.

امریکن ایرلاینز از نظر تعداد ناوگان و نیز مسافران بزرگترین خط هوایی جهان به شمار می رود. این شرکت قصد دارد در بیش از 700 هواپیمای باریک پیکر خود اینترنت را از طریق ماهواره ارائه دهد. هواپیماهای شامل این طرح از مدل های بوئینگ 737 و ایرباس A319 و A320 هستند که عمدتاً در مسیرهای داخلی ایالات متحده به کار گرفته می شوند. بسته به مقصد سفر، اینترنت توسط یکی از شرکت های Gogo 2Ku یا ViaSat Ka ارائه می شود. این سیستم در مقایسه با روش های وای فای زمینی قدیمی، سریعتر و مطمئن تر هستند.

 

تمامی این هواپیماها همچنین امکان نمایش 12 کانال تلویزیونی زنده را روی دستگاه های کاربران فراهم می کنند. قرار است این قابلیت حتی در پروازهای بین المللی هم ارائه شوند؛ قابلیتی که به طور معمول در خطوط بین المللی جایی ندارند. البته باید اشاره کرد که پیش از این هم امریکن ایرلاینز چنین سرویس اینترنتی را در هواپیماهای پهن پیکر خود ارائه داده بود اما تعداد این هواپیماها بسیار کمتر بودند.

در کنار ارائه اینترنت پر سرعت ماهواره ای، امریکن ایرلاینز در آینده پریزهای برق را برای هر یک از صندلی ها در ناوگان اصلی خود و نیز ناوگان منطقه ای با دو کلاس پروازی ارائه خواهد کرد. علاوه بر این قرار است عمده هواپیماهای باریک پیکر این شرکت به نگه دارنده های تبلت مجهز شوند.

منبع : تچ

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۱۸ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب