بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

مدیرعامل هوآمی، از شرکت‌های زیر مجموعه شیائومی اعلام کرد که شیائومی می بند ۵ در حال توسعه است و سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

خردادماه امسال، شیائومی می بند ۴ با نمایشگر رنگی، دستیار صوتی و توان بیشتر معرفی شد. براساس اعلام وانگ هوانگ، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی شرکت هوآمی(Huami) از زیرمجموعه‌های شیائومی، می بند ۵ در مرحله‌ی توسعه قرار دارد.

وانگ هوانگ در تماس تلفنی با Wareable اعلام کرد: «در حال توسعه‌ی شیائومی می بند ۵ هستیم.» وی در ادامه‌ی صحبت خود افزود:

زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی شیائومی می بند ۵ هنوز مشخص نشده است. اما توسعه‌ی می بند ۵ را با همکاری شیائومی آغاز کرده‌ایم. درنتیجه طولی نخواهد کشید که شاهد معرفی می بند جدید به بازار خواهیم بود. با وجودی که شیائومی می بند ۴ به‌تازگی معرفی شده است، اما قصد داریم احتمالا برای سال بعد شیائومی می بند ۵ را معرفی کنیم.

 

باتوجه به گفته‌های وانگ هوانگ، زمان دقیق معرفی و عرضه‌ی می بند ۵ هنوز به‌صورت قطعی مشخص نشده ولی به‌نظر می‌رسد باید اوایل سال ۲۰۲۰ منتظر رونمایی آن باشیم. حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم چینی‌ها می بند جدید را درحدود ماه ژوئیه (خردادماه) و تقریبا یک سال پس از معرفی می بند ۴ به بازار معرفی کنند.

اطلاعات خاصی در مورد مشخصات می بند ۵ منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری در مورد آن به‌اشتراک گذاشته شود. می بند ۴ فاقد GPS است؛ بنابراین اگر مدل بعدی بتواند با بهره‌مندی از GPS‌ و البته قیمت پایین به بازار عرضه شود، شیائومی به فروش خوبی دست خواهد یافت.

منبع : techradar


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۵:۰۸ ] [ امیر روزی طلب ]

اگر قصد راه اندازی یک سایت را دارید ، قبل از اینکه وارد مرحله طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت شوید باید دو مرحله را انجام دهید ، اول خرید هاست ، سپس خرید دامنه ، بعد از این دو مرحله سایت شما آماده مراحل بعدی می شود ، برای اینکه سایت شما در فضای اینترنت نمایش داده شود باید دامنه را به هاست متصل کنید تا وقتی که کاربران نام دامنه سایت را در مرورگر خود وارد می کنند ، به سمت سرور هاست سایت هدایت شوند و بتوانند محتوای سایت را ببینند ، در غیر این صورت کاربران باید آدرس IP شما را که مقداری عددی است و به خاطر سپردن آن بسیار دشوار است را وارد کنند.

در اصل DNS یک تکنولوژی قدرتمند است که نام دامنه را به آدرس IP تبدیل می کند ، نحوه کار DNS به این صورت است که وقتی شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد می کنید ، این آدرس توسط سرور DNS به صورت خودکار تبدیل به آدرس IP می شود ، برای مثال وقتی که شما آدرس سایت webdaran.com را در مرورگر خود وارد می کنید ، داخل سایت می شوید و این در حالی است که نام این دامنه توسط سرور DNS به طور خودکار به IP شماره 125.25.256.56 تبدیل می شود ، این عمل باعث می شود کاربران نیازی به خاطر سپردن اعداد پیچیده و طولانی را نداشته باشند.

برای متصل کردن دامنه به هاست باید DNS دامنه را روی DNS هاست تنظیم کنید ، شما می توانید از طریق name server ، دامنه را به هاست متصل کنید.

 

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتی هاست را خریداری می کنید ، یک ایمیل برای شما ارسال می شود که حاوی name server است ، سپس باید وارد پنل مدیریتی دامنه خود شوید و name server را در بخش DNS وارد کنید ، برای این کار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، باید از طریق سایت nic.ir وارد پنل مدیریتی خود شوید و این مراحل را انجام دهید ، اگر پسوند دامنه شما .com یا .net یا .org و…. است ، یک لینک به ایمیل شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید وارد پنل مدیریتی خود شوید و تنظیمات را انجام دهید ، اما اگر برای شما ایمیل ارسال نشد ، باید به سایتی که از طریق آن دامنه را خریداری کرده اید بروید و وارد حساب کاربری خود شوید و سپس وارد پنل مدیریتی خود شوید ، بعد از اینکه name server را در DNS وارد کردید یعنی DNS روی هاست تنظیم شده است ، حالا برای اینکه دامنه را به هاست متصل کنید ، باید وارد سرور هاست خود شوید ، برای این کار کافی است در آخر آدرس دامنه سایت cpanel/ را اضافه کنید تا وارد سرور هاست شوید ، سپس به کنترل پنل هاست بروید و روی گزینه parked domains کلیک کنید ، سپس نام دامنه را در کادر وارد کنید و روی گزینه add کلیک کنید ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید ، با وارد کردن آدرس دامنه سایت در مرورگر خود ، وارد سایت خواهید شد و از این به بعد می توانید وارد مراحل بعدی طراحی سایت خود شوید.

باید به این نکته توجه کنید که اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به این کار کنید ، و همچنین این زمان برای پسوند های دیگر 5 الی 6 ساعت است ، چون این زمان هایی که گفتیم طول می کشد تا در DNS سرورهای دنیا ثبت شود.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

نحوه اتصال دامنه به هاست
 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۰:۱۳ ] [ امیر روزی طلب ]

دوشنبه ۲۸ مرداد ماه بازی جدید سگا معرفی می‌شود و حال این شرکت وبسایت جدیدی را در راستای این معرفی راه‌اندازی کرده است.

در اوایل سال جاری میلادی بود که سگا علامت تجاری Humankind را به‌نام خود ثبت کرد. همچنین مدتی پیش بود که این شرکت اعلام کرد در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۱۹، بازی جدید خود را معرفی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که سگا در فاصله سه روز مانده به‌ معرفی بازی جدید خود، وبسایتی را راه‌اندازی کرده است که در آدرس آن، واژه HMKD دیده می‌شود. درواقع آدرس سایت اشاره مستقیمی به Humankind دارد که نام تجاری آن در گذشته ثبت شده بود. همچنین با ورود به این وبسایت، یک ضربان قلب را مشاهده می‌کنید و از شما خواسته می‌شود که برای دریافت اخبار معرفی بازی، ثبت نام کنید.

 

این در حالی است که حساب کاربری توییتر سگا هم این ضربان قلب را به اشتراک گذاشته و از کاربران دعوت کرده است تا عضو خبرنامه سایت HMKD شوند؛ ازاین‌رو اولین نفری خواهند بود که خبر معرفی بازی جدید سگا را مشاهده می‌کنند. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا پروژه جدید سگا یک بازی کاملا جدید است یا نسخه جدید یکی از مجموعه‌های قدیمی را مشاهده می‌کنیم.

منبع : dualshockers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۰:۴۳ ] [ امیر روزی طلب ]

پس از تمام شدن شمارش معکوس، الکترونیک آرتز بازی Need for Speed Heat را با انتشار یک تریلر معرفی کرد.

چندی پیش بود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Need for Speed، با راه‌اندازی یک شمارش معکوس اعلام کرد که نسخه جدید نید فور اسپید در روزهای آینده معرفی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی و تمام شدن شمارش معکوس نسخه جدید این مجموعه با نام Need for Speed Heat معرفی شد.

طبق تریلر منتشر شده از نید فور اسپید هیت، شاهد مسابقات شبانه بازی هستیم. همچنین تعدادی از کاراکترهای بازی هم نمایش داده می‌شوند که به‌نظر می‌رسد شخصیت‌های بخش داستانی این نسخه باشند. بااینکه در جریان تریلر منتشر شده اطلاعات زیادی از داستان یا گیم‌پلی بازی منتشر نشد، اما Need for Speed Heat جدا از مسابقات شبانه، دارای مسابقات حین روز با آب‌وهواهای مختلف هم هست.

 

همچنین یکی از بخش‌های دیگری که در ویدیو معرفی نید فور اسپید هیت نمایش داده شد، قدرت تخریب‌پذیری ماشین‌ها و در ادامه بخش شخصی‌سازی بود. بازیکنان می‌توانند اتومبیل خود را با المان‌های مختلف شخصی‌سازی کنند؛ موردی که از قدیم یکی از ویژگی‌های اصلی و پر جزئیات سری نید فور اسپید بوده است. در انتها مشخص شد که بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) عرضه می‌شود. البته کاربران کامپیوتر که اشتراک Origin Access Premier را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند و کاربران Origin Access هم می‌توانند در تاریخ ذکر شده ۱۰ ساعت از نید فور اسپید هیت را بازی کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Need for Speed Heat را دریوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : resetera


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۴:۳۴ ] [ امیر روزی طلب ]

طراحی وب ، برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند نه تنها به معنای پایان کار !!!بلکه تنها اولین پله برای شروع فعالیت جهت رسیدن به این هدف مهم می باشد.تمامی وب مستران آرزوی حضور کاربران زیاد در سایت خود را دارند ، اما چرا ؟زیرا که موتور های جستجوگر متوجه این مهم می شوند و در رتبه بندی شما این نتایج را در نظر می گیرند.

اگر به سایت های موفق در این زمینه توجه داشته باشیم به طور مشهودی می توان یافت :که وب سایت هایی در این زمینه به موفقیت می رسند که اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفی که در زمینه بهینه سازی سایت مهم می باشد را رعایت می کنند.

پارامترهای لازم برای سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر دارای پارامتر هایی برای شناسایی یک سایت کاربر پسند هستند.اگر شما بتوانید حداکثر این قوانین را اجرا کنید بدون شک به لیست بالای موتور های جستجوگر خواهید رسید.در نتیجه میزان ورودی کاربران به سایت شما بیشتر شده و شما در رسیدن به هدفتان نزدیک تر شده اید.
تولید علم و محتوا برای رسیدن به سایت کاربر پسند :
اغلب کاربران متدها و الگوریتم های موتور های جستجوگر را نمی شناسند که این امری بدیهی است.و فقط به دنبال پیدا کردن پاسخی برای سوال های خود هستند و اکثر آنها از مباحث سئو بی خبر می باشند.طراحی سایت زمانی با موفقیت پیش خواهد رفت که مطالب شما با سوالات ذهنی کاربرانتان در نزدیک ترین حالت باشد.
آن وقت است که کاربران شما به نتایج دلخواه خود می رسند. و به یک سایت کاربر پسند نزدیک می شوید.بنابراین اختلاف بین موتور های جستجوگر و کاربران را می توان در معیار های انتخابی خود مشاهده کنید.اگر معیار و هدف شما کمک به کاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزایش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شک به لینک های اول موتور های جستجوگر خواهید رسید. و این امر با :تولید علم ، محتوا های یونیک ، تصاویر مهیج و … که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

 

مراحل دستیابی به یک سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر گوگل بسیار هوشمند هستند.به گونه ای که آنها دارای 10 الگوریتم پویا که توسط ربات تمام سایت هایی که خود را به گوگل معرفی می کنند واکاوی کرده و براساس نتایج این مشاهدات رتبه بندی ها را انجام می دهند.اما کاربران خیلی با این ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه ای که اکثر آنها توضیحاتی در مورد سئو ، بک لینک ، کلمات کلیدی و … نمی دانند.به همین دلیل است که شما باید ارتباط بین کلمات را برای آن ها در صفحات خود بوجود آورید.حال بپردازیم به ویژگی هایی که طراحان سایت و وب مستران باید آنها را بدانند و عمل کنند تا راه موفقیت را پیش ببرند.
حال به 6 مورد مهم برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند می پردازیم :
موضوع سایت

اگر قصد طراحی یک وب سایت را دارید توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در داشتن یک وب سایت موفق موضوع سایت می باشد.که اگر بتوانید به موضوعات جذاب بپردازید بی شک به جذب کاربران خواهید رسید.
حتی اگر فروشی در سایت خود نداشته باشید از طریق تبلیغات مناسب می توانید به سوددهی برسید.اگر طراحی سایت به درستی انجام شود کاربر می تواند مدت زیادی را با نهایت رضایت در سایت شما بگذراند.

و این امر نتیجه ای جز افزایش رنک شما نخواهد داشت.
با افزایش رنک سایت خود می تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترین قیمت بفروشید و به تبلیغات مناسب بپردازید.

طراحی حرفه ای سایت...

برای مطالعه ادامه این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

ویژگی های یک سایت کاربر پسند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۸:۳۲ ] [ امیر روزی طلب ]

به تازگی شاید در سایت‌های خبری خوانده باشید که سیستم نامگذاری آیفون‌های ۲۰۱۹ کمپانی اپل افشا شده است. در شایعات اعلام شده است این کمپانی تصمیم دارد تا برای نامگذاری پرچمداران ۲۰۱۹ از پسوندهای آر (R) و پرو (Pro) پس از کلید واژه‌ی آیفون ۱۱ استفاده نماید، در حالی که سال‌‌های گذشته از پسوندهای مکس (Max) و پلاس (Plus) برای نامگذاری آیفون‌های خود استفاده می‌کرد.

 خبری که به تازگی از سوی منابع CoinX و MacRumors منتشر شده است، به طور مستقل به نکاتی در خصوص سیستم نامگذاری آیفون‌های ۲۰۱۹ اشاره دارد. (شایان ذکر است که نباید به هیچ عنوان به منابع ناشناس اعتماد کنید، زیرا شایعات به شدت در اینترنت سریع‌تر از واقعیات منتشر می‌شوند)

 

از سه مدل آیفونی که قرار است در سال جاری میلادی معرفی گردد، انتظار می‌رود که دو مدل آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو، به ترتیب با صفحه‌نمایش‌های ۵٫۸ و ۶٫۵ اینچی عرضه گردد در حالی که آیفون ۱۱ آر همان صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی را حفظ نماید. یکی دیگر از انتظاراتی که داریم این است، در نسخه‌ی یازدهم آیفون شاهد یک ماژول دوربین سه‌گانه در آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو باشیم ولی در آیفون ۱۱ آر همان ماژول دوگانه به عنوان دوربین اصلی قرار بگیرد. بالطبع در این سری شاهد حضور باتری بزرگتر و بهره‌مندی از سیستم‌عامل iOS 13 خواهیم بود.

به طورکلی، این‌بار کمپانی اپل سیستم‌ نامگذاری عجیبی را انتخاب نکرده و این طرح را از سیستم Android OEM کپی‌برداری نموده است. همانطور که می‌دانید طرح نامگذاری پرچمداران سامسونگ به صورت گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای بوده است. گوشی‌های وان‌پلاس ۷، وان‌پلاس ۷ پرو و وان‌پلاس ۷ تی نیز نمونه‌ای دیگر از این سیستم نامگذاری می‌باشند.

کمپانی اپل هنوز تاریخ دقیق معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹ را به طور صریح اعلام نکرده است ولی طبق سنت گذشته‌ی این کمپانی به احتمال زیاد در ماه سپتامبر سال جاری مراسم رسمی معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹ برگزار گردد. البته باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که زمان برگزاری مراسم قابل تغییر هم می‌باشد و الزامی به برگزاری در ماه سپتامبر نیست!

منبع : macrumors


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۸:۵۳ ] [ امیر روزی طلب ]

بر اساس گزارشی جدید، بازی Call of Duty: Modern Warfare در کنار بخش داستانی و چندنفره، حالت بتل رویال نیز خواهد داشت ولی در زمان انتشار این عنوان در دسترس قرار نخواهد گرفت.

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، احتمالا اوایل سال آینده منتشر خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود که به همین دلیل، طرفداران آن را سوای از بازی اصلی تهیه خواهند نمود؛ به بیانی دقیق‌تر، طرفداران نیازی ندارند که برای دریافت حالت بتل رویال، بازی اصلی را تهیه نمایند. با این تفاسیر، حالت بتل رویال بسته‌ای مجزا خواهد بود ولی به نظر می‌رسد، این حالت به شدت با هسته‌ی اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare در ارتباط است.

 

این گزارش توسط لانگ‌سنسیشن (LongSensation) ارائه شده است که در گذشته اطلاعات موثقی را از مجموعه‌ی Call of Duty: Modern Warfare لو داده بود. لانگ در این خصوص اظهار داشت:

به نظر می‌رسد حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، کاملا رایگان خواهد بود و اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. این حالت بسته‌ای مجزا محسوب می‌شود ولی با بازی اصلی در ارتباط خواهد بود که اقدامی شگفت‌انگیز از سوی شرکت اکتیویژن (Activision) محسوب می‌شود. بخش مقدماتی حالت بتل رویال، علائم استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت‌های ریون سافتور (Raven Software) و اکتیویژن را نشان خواهد داد و سپس توسط صفحه‌ی بارگذاری، شما را به منوی اصلی آن منتقل خواهد کرد.

لازم به ذکر است که لانگ به تازگی نیز اعلام نمود که نسخه‌ی آینده‌ی سری Call of Duty، ریبوتی از مجموعه‌ی Call of Duty: Black Ops خواهد بود و قرار است بسیار بلندپروازانه‌تر از بازی Call of Duty: Modern Warfare باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع : callofduty


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۶:۴۷ ] [ امیر روزی طلب ]

همانطور که مشاهده کردید در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رایج اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم به پنج مورد دیگر هم اشاره کنیم.تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

5- ابزارهای تبلیغاتی

بسیاری از تغییرات بدافزاری که ما در مورد آن بحث کردیم هدفمند طراحی شده اند تا پنهان باقی بمانند با این حال برخی مخالف این روش عمل می کنند.از این موارد می توان به ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را مجبور به ارتباط با تبلیغات می کند.البته در بیشتر مواقع این نوع از نرم افزارهای مخرب بی ضرر تر از آن هستند که عمدا تحریک کنند.
هدف اصلی این است که با کلیک کردن بر روی آگهی ها و پیوندها ، درآمد کسب کنید.ابزارهای تبلیغاتی می توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند که شما نمی توانید آن را ببندید و یا به طور نامحدود باز می شوند تا زمانی که شما روی آن ها کلیک کنید.یک بار دیگر آسیب پذیری اصلی برای کاربران سایت های وردپرسی مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد که افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از کاربران را به ابزارهای تبلیغاتی کشانده است.
پس از به روز رسانی ، افزونه یک پیام در داشبورد قرار می داد که شما بدون کلیک کردن بر روی آن نمی توانستید آن را حذف کنید به همین دلیل مهم است که به طور مداوم فایل های خود را اسکن کنید به خصوص مواقعی که افزونه ای را اضافه یا به روز رسانی می کنید.شما همچنین می توانید از ابزاری مانند افزونه Security Scanner استفاده کنید که تم ها و افزونه های شما را به صورت روزانه بررسی می کند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهای تبلیغاتی ، سارق دنیای بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!این نوع دیگری از نرم افزارهای مخرب است که در سایه ها پنهان نمی شود.Ransomware با برخی از اقدامات شما را تهدید می کند و یا سیستم شما را مختل می کند مگر اینکه هزینه پرداخت کنید تا آن را حذف کنید.
یک روش معمول اخاذی توسط این بدافزار این است که فایل های شما را رمز گذاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می کند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول می کنند تا فایل ها را رمزگشایی کنند.با این حال Ransomware همچنین می تواند در جهت معکوس استفاده شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و یا آسیب رساندن به سیستم شما.
Ransomware اغلب از طریق ایمیل گسترش می یابد و به عنوان ضمیمه هایی که یک بار شبکه را باز می کند ، مسدود می شود.این بدافزار همچنین می تواند برای هدف قرار دادن سایت های وردپرس مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که فایل های هر سایت را رمز گذاری می کند و سپس تلاش می کند تا از مالک سایت هزینه دریافت کند تا مجددا آن ها را باز گرداند.
بهترین راه برای از بین بردن این حملات ، گرفتن بک آپ منظم از سایت است همچنین مهم است که هر جنبه ای از سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن استفاده کنند.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و محافظت از اطلاعات خود در برابر بدافزار ها حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۴۱ ] [ امیر روزی طلب ]

نینتندو گزارش مالی جدیدی را در پایان ماه ژوئن 2019 منتشر کرده که طبق آن آمار فروش مجموع دستگاه‌های نینتندو سوییچ در عمرش به 37 میلیون دستگاه نزدیک شده است و بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز برای تصاحب رتبه‌های برتر تلاش می‌کند.

نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن به عدد 36.87 میلیون دستگاه فروخته شده رسیده است. بازی‌های این کنسول نیز بالغ بر 210 میلیون نسخه فروخته شده‌اند.

پرفروش‌ترین عناوین کنسول نینتندو سوییچ نسبت به ماه مارس تغییر نکرده‌اند، اما با توجه به فروش بالای بازی سوپر اسمش، محتمل است که این بازی به زودی جای «سوپر ماریو ادیسه» را در مکان دوم بگیرد.

تا پایان ماه مارس، رتبه‌های دوم و سوم پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ به بازی‌های Super Mario Odyssey با 14.44 میلیون نسخه و Smash Bros. با 13.81 میلیون نسخه تعلق گرفته بود، اما آمار جدید نشان می‌دهند که ادیسه با تنها نیم میلیون نسخه فروش در این ماه‌ها و سوپر اسمش با نزدیک به 1 میلیون نسخه فروش، نزدیک به تغییر جایگاه هستند.

 

سوپر اسمش در حال حاضر تنها 200 هزار نسخه با ادیسه فاصله دارد.

هر دو بازی با فروش کمتری پشت سر بازی Mario Kart 8 Delux قرار گرفته‌اند. بازی Pokemon Let’s Go با این‌که به تازگی منتشر شده است در رتبه‌ی پنجم جدول پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ قرار گرفته است.

با این‌که بازی Super Mario Maker 2 هنوز به جمع ده بازی پرفروش نینتندو سوییچ وارد نشده است نینتندو آمار فروش آن را نیز اعلام کرده است.

Mario Kart 8 Deluxe — 17.89 million
Super Mario Odyssey — 14.94 million
Super Smash Bros. Ultimate — 14.73 million
The Legend of Zelda: Breath of the Wild — 13.61 million
Pokemon Let’s Go — 10.98 million
Splatoon 2 — 9.02 million
Super Mario Party — 6.99 million
New Super Mario Bros. U Deluxe — 4.10 million
1-2 Switch — 3.01 million
Mario Tennis Aces — 2.75 million

منبع : gamespot


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۶:۳۱ ] [ امیر روزی طلب ]

گوگل اخیرا به روز رسانی جدیدی را برای الگوریتم اصلی موتور جستجو ، که در مارس 2019 اجرا شد ، تایید کرد.از زمان به روز رسانی ، نام آن را فلوریدا 2 نام گذاری کرده اند و برخی از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترین به روز رسانی گوگل در طی سال های اخیر می دانند.

چرا نام این الگوریتم فلوریدا 2 است؟

اول از همه ، نام به روز رسانی قطعا موجب سردرگمی شده است.برخی از سئو کاران بر این باور بودند که ممکن است مربوط به ، به روز رسانی الگوریتم فلوریدا باشد که در نوامبر 2003 مطرح شده بود.اما در واقع این دو اصلا مربوط به هم نیستند !

نام فلوریدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سایت WebmasterWorld و بنیان گذار و مدیر عامل کنفرانس Pubcon تهیه شده است.

در به روز رسانی سال 2003 ، فلوریدا نام خود را به دست آورد ، زیرا Tabke در حال برگزاری یک کنفرانس Pubcon در فلوریدا ایالات متحده آمریکا بود.و به روز رسانی ماه مارس 2019 هم این بار تنها یک هفته پس از کنفرانس Pubcon در فلوریدا برگزار شد.به دلیل همین تشابه مکانی نام فلوریدا 2 برگزیده شد.

 

پس بار دیگر باید ذکر شود که بین این دو الگوریتم ، هیچ گونه شباهت دیگری وجود ندارد.موتورهای جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تکامل هستند و نحوه به روز رسانی گوگل از طریق الگوریتم های رتبه بندی موتور های جستجوگر که در سال 2003 (بیش از 15 سال پیش) انجام می شد ، به طور طبیعی با استراتژی های به روز رسانی اخیر گوگل متفاوت است.

به روز رسانی بزرگ هسته ایی چیست؟

برای فهم بیشتر مطالب ارائه شده در رابطه با فلوریدا 2 لازم است راجع به الگوریتم هسته ایی به طور اجمالی توضیح داده شود .به روز رسانی گسترده هسته ای یا الگوریتم هسته ایی به طور خلاصه پیشرفت هایی است که گوگل جهت بهبود و درک بهتر کلمات جستجوی شده انجام می دهد.این بروز رسانی ها به گوگل کمک می کند تا نتایج جستجو را با وضعیت بهتری نمایش بدهند و کاربران نیز سریع تر و راحت تر به مقصدشان برسند.

درواقع هدف اصلی تمامی الگوریتم های گوگل و مخصوصا به روز رسانی های هسته ای ، جلب رضایت کاربران است.یکی دیگر از آخرین به روز رسانی های هسته ای Neural Matching بود که هدف خاصی رو مورد توجه قرار نداده بود.

مبانی فلوریدا 2....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

الگوریتم فلوریدا 2 ( Florida 2 ) چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۸:۲۴ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب