ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

يكي ديگر از تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ، ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل مي باشد و تيم توليد محتواي وب داران در اين مقاله قصد دارد به تعريف و توضيح تكنيك هاي ايميل ماركتينگ بپردازد.تا پايان مقاله ما را همراهي كنيد و نظرات و تجربيات خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

در اصل استفاده از ايميل براي تبليغ محصولات و يا خدمات است، اما تعريف بهتر بازاريابي ايميل استفاده از ايميل براي توسعه روابط با مشتريان بالقوه است.بازاريابي از طريق ايميل بخشي از بازاريابي اينترنتي است كه شامل بازاريابي آنلاين از طريق وب سايت ها، رسانه هاي اجتماعي، وبلاگها و … مي‌شود.

اين روش در اصل همان ارسال نامه مستقيم است با اين تفاوت كه به جاي ارسال نامه از طريق سرويس پستي، پيام ها به صورت الكترونيكي و از طريق ايميل ارسال مي شوند.بيشتر ايميل هاي اسپمي كه حاوي متن هاي تبليغي هستند همه يك نمونه خوب از بازاريابي ايميل در بدترين حالت است.برخي مواقع شخصي يك ليست ايميل خريداري مي كند ( يا چندين ) و آن را به طور مكرر براي افراد موجود در ليست خود ارسال مي‌كند، اين كارها به بازاريابي ايميل نام بدي مي دهد.در بهترين حالت بازاريابي از طريق ايميل به مشاغل اجازه مي دهد تا مشتريان خود را آگاه نگه داشته و پيام هاي بازاريابي خود را به مشتريان خود اختصاص دهد.

بازاريابي ايميل مي تواند شخصي سازي شود

 

شما مي توانيد بازاريابي ايميل خود را شخصي سازي كنيد، براي اين منظور مي توانيد گروه خاصي از مشتريان و افراد را هدف قرار دهيد.ارائه پيشنهادات منحصر بفرد به مشتريان براي خريد محصولات و يا ارائه سرويس‌هايي به مشتريان در روز تولد آن ها نمونه هايي از شخصي سازي بازاريابي ايميل است.

براي مثال ممكن است يك رستوران به مناسبت تولد مشتريان خود به آنها ايميل ارسال كند و يك آفر ۵۰ درصدي به آن ها ارائه دهد.

بازاريابي از طريق ايميل به يك نام تجاري كمك مي كند تا با گذشت زمان توسعه پيدا كند و با مشتريان خود ارتباط برقرار كند و اميدوار به افزايش فروش و افزايش وفاداري مشتري شود.بهترين شيوه بازاريابي ايميل، توسعه ليست ايميل شما به جاي خريد ليست هاي ايميل است.همچنين ايميل بايد براي استفاده در تلفن همراه نيز بهينه شود زيرا طبق آمار نيمي از ايميل ها در دستگاه هاي تلفن همراه باز شده است.

مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل
مزاياي ايميل ماركتينگ يا بازاريابي از طريق ايميل

دو مزيت بزرگ در روش بازاريابي ايميل، قيمت و سهولت است.

ارسال نامه الكترونيكي روشي ارزان براي تبليغ يك شركت و همچنين محصولات و خدمات آن در مقايسه با انواع ديگر روش هاي بازاريابي است.همچنين تنظيم و پيگيري يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل بسيار آسان است و اين يك نوع بازاريابي بسيار در دسترس براي مشاغل كوچك محسوب مي شود.خبرنامه ها را مي توانيد به ايميل كساني كه اطلاعات لازم را در وب سايت شما ارائه داده اند ارسال كنيد.

به عنوان مثال ارائه اخبار جديد درباره شركت به مشتريان بالقوه، رويدادهاي آينده و يا پيشنهاد هاي ويژه و البته يادآوري اين نكته كه شغل شما هنوز وجود دارد و شايد زمان آن رسيده باشد كه بازديد ديگري از وب سايت شما داشته باشند.

مطلب كامل در لينك زير ....

بازاريابي از طريق ايميل يا ايميل ماركتينگ چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۶:۳۹ ] [ امير روزي طلب ]

پس از بيش از يك سال شايعات و گزارشات مختلف و انتظار شديد طرفداران، بالاخره بازي Red Dead Redemption 2 به پي‌سي راه پيدا خواهد كرد.

در وب‌سايت رسمي استوديوي «راك‌استار گيمز» (Rockstar Games) اعلام شده است كه بازي Red Dead Redemption 2 در 5 نوامبر (14 آبان) راهي پي‌سي خواهد شد. اين نسخه بر روي فروشگاه جديد راك‌استار گيمز يا همان Rockstar Games Launcher، استيم، فروشگاه اپيك گيمز، Greenman Gaming، هامبل و… در دسترس قرار خواهد گرفت. البته اين عنوان تا ماه دسامبر به استيم اضافه نخواهد شد.

 

افرادي كه از 9 تا 22 اكتبر (17 تا 30 مهر) نسخه‌ي پي‌سي بازي Red Dead Redemption 2 را پيش‌خريد كنند قادر به دريافت رايگان دو عنوان از مجموعه عناوين زير خواهند بود:

Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Bully: Scholarship Edition
L.A. Noire: The Complete Edition
Max Payne 3: The Complete Edition


اين اولين بار است كه عنواني از سري Red Dead Redemption به پي‌سي راه پيدا مي‌كند. نسخه‌ي قبلي با وجود تقاضاي فوق‌العاده‌ي طرفداران هيچ وقت بر روي پي‌سي عرضه نشد. با اين حال، يكي ديگر از آي‌پي‌هاي بزرگ راك‌استار گيمز يعني GTA يكي از محبوب‌ترين عناوين روي اين پلتفرم به حساب مي‌آيد، خصوصاً GTA V كه جامعه‌ي بازيكنان گسترده‌اي را دارد و جامعه‌ي بزرگ ديگري همواره براي آن ماد ساخته و مي‌سازند. بايد منتظر ماند و ديد كه بازيكنان با Red Dead Redemption 2 چگونه برخورد خواهند كرد و چه مادهايي براي آن خواهند ساخت.

منبع : dualshockers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۴:۱۶ ] [ امير روزي طلب ]

محتواي ويروسي، معمولا يك استراتژي ويروسي طراحي شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشي از آن هم ناشي از شانس است اما خلاقيت و آماده سازي نيز بسيار مهم هستند.

بازاريابي ويروسي يا viral marketing يكي از روش هاي ديجيتال ماركتينگ به شمار مي رود و وب داران در اين مقاله قصد دارد به شما بگويد كه تعريف اين مفهوم ( viral marketing ) در واقع چيست، يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند و اينكه مزاياي بازاريابي ويروسي چيست و همچنين در ادامه مثال هايي در اين زمينه ذكر خواهيم كرد.

در ادامه با ما همراه باشيد.

بازاريابي ويروسي چيست؟

بازاريابي ويروسي عبارت است از امكان ايجاد علاقه و فروش بالقوه يك برند يا محصول، از طريق پيام هايي كه مانند ويروس پخش مي شود به عبارت ديگر به سرعت و از شخصي به شخص ديگر.اين ايده براي اين است كه كاربران خودشان تصميم بگيرند كه محتوا را به اشتراك بگذارند.شبكه هاي اجتماعي به دليل سرعت و سهولتي كه در اشتراك گذاري دارند زيستگاه طبيعي اين نوع بازاريابي هستند.

از متداول ترين مثال هاي اخير در اين زمينه مي‌توان به ايجاد فيلم هاي متحرك و شگفت انگيز و يا ويدئو هاي ديدني در يوتيوب اشاره كرد كه سپس در فيس‌بوك، توييتر و كانال هاي ديگر به اشتراك گذاشته مي شوند.دليل ويروسي بودن آن سهولت در پخش و اشتراك است.

 

اگرچه بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين يك شمشير دولبه است زيرا ما نمي توانيم فراموش كنيم كه در اين كمپين قسمت بزرگي از كنترل به دست كاربران مي افتد و ما اين ريسك را مي‌كنيم كه ممكن است پيام به صورت اشتباه تفسير شود!از طرف ديگر يك كمپين ويروسي موفق مي تواند براي نتايج نام تجاري شما معجزه كند.

يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند؟

ايجاد يك كمپين بازاريابي ويروسي بسيار ساده است: يك فيلم يا نوع ديگري از محتوا را ايجاد كنيد كه براي مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضاي اينترنت قرار دهيد و اولين اقدامات را براي تحرك آن برنامه‌ ريزي كنيد و از آنجا شكل بگيريد.سپس تنها كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه منتظر بمانيد تا فيوز روشن شود و كاربران مانند ديوانه ها شروع اشتراك گذاري آن كنند.

جالب است بدانيد در بعضي از موارد viral marketing به طور تصادفي اتفاق مي‌افتد، براي مثال از طريق ويدئويي كه توسط يك كاربر خصوصي بارگذاري مي شود و ناگهان محبوب مي‌شود و شروع به گردش در سراسر اينترنت مي كند.در مورد استراتژي انتشار فيلم هاي ايجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمركزي داريم: نمايش داده شده يا پنهان

در حالت اول كاربر از اولين لحظه آگاه است كه در حال مشاهده محتواي تبليغاتي است، در حالي كه در حالت دوم، مشاركت برند پنهان است و بعدا مشخص مي شود.

ادامه مطلب در لينك زير....

بازاريابي ويروسي ( viral marketing ) چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۱:۱۷ ] [ امير روزي طلب ]

شركت ولو پيش از شروع مرحله‌ي مقدماتي اولين رويدادهاي داراي امتياز DPC فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹، بسته‌ي به‌روزرساني 7.22h بازي Dota 2 را براي اعمال تغييرات روي برخي از آيتم‌ها و هيروها در دسترس قرار داد.

در تازه‌ترين اخبار بازي مطلع شديم كه شركت ولو پس از پايان مسابقات WePlay Reshuffle Madness بسته‌ي به‌روزرساني 7.22h بازي Dota 2 را براي تضعيف تعدادي از هيروها و آيتم‌هاي پرطرفدار تورنمنت سالانه‌ي The International 9 در دسترس قرار داده است. تمركز اين آپديت روي تضعيف چهار آيتم و پنج قهرمان و كاهش ميزان XP حاصل از كشتن Neutralها است. با عنايت به اينكه اين به‌روزرساني درست پيش از شروع مرحله‌ي مقدماتي اولين رويدادهاي ماينور و ميجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ منتشر شده است، تيم‌ها بايد در فرصت باقيمانده استراتژي‌هاي خود را مورد بازنگري قرار دهند. بيش از اين درباره‌ي اين به‌روزرساني سخن نمي‌گوييم و يك راست به سراغ بررسي تغييرات آن مي‌رويم.

تغييرات كلي
درحال‌حاضر Neutralها ۵ درصد XP كمتري در اختيار بازيكنان قرار مي‌دهند.
در اين به‌روزرساني شاهد تضعيف بيشتر Neutralها هستيم. در آپديت قبلي شاهد تضعيف آن‌ها به همين مقدار بوديم و حال اين موجودات مقدار ۹.۷۵ درصد XP كمتري را نسبت به پچ مسابقات The International 9 در اختيار مي‌گذارند. مي‌توان گفت كه درحال‌حاضر ورود زودهنگام به جنگل هيچ توجيه خوبي نمي‌تواند داشته باشد.

 

تغييرات آيتم‌ها
ميزان آرمور آيتم Medallion of Courage از ۶ به ۵ كاهش يافت.
ميزان آرمور آيتم Phase Boots از ۵ به ۴ كاهش يافت.
ديگر از فروشگاه جانبي نمي‌توان آيتم Ring of Protection را خريداري كرد.
ميزان آرمور آيتم Solar Crest از ۱۰ به ۸ كاهش يافت.
از اين پس نمي‌توان آيتم Ring of Protection را از فروشگاه جانبي خريداري كرد و اين بدان معنا است كه نه‌تنها امكان تكميل آيتم Ring of Basilius در لاين‌ها وجود ندارد، بلكه بازيكنان از تهيه‌ي يك Ring of Protection ساده براي افزايش آرمور قهرمانان خود و به‌دنبال آن كاهش آزار بازيكنان ساپورتر حريف محروم خواهند ماند. آيتم‌هاي Medallion of Courage ،Phase Boots و Solar Crest آيتم‌هاي بسيار محبوبي در مسابقات اينترنشنال امسال بودند و درحال‌حاضر هم از ميزان محبوبيت آن‌ها كاسته نشده است. با اينكه چكش تضعيفِ آپديت تازه بر سر اين آيتم‌ها فرود آمده است، اما در مجموع تاثير زيادي رو آن‌ها نداشته و احتمالاً در به‌روزرساني 7.23 شاهد كاهش چشم‌گير محبوبيت آن‌ها خواهيم بود.

تغييرات هيروها
Kunkka

زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت Ghost Ship از ۶۰/۵۰/۴۰ به ۷۰/۶۰/۵۰ افزايش يافت.
زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت X Marks The Spot از ۲۶/۲۰/۱۴/۸ به ۳۶/۲۶/۱۸/۱۰ افزايش يافت.
ظاهراً هيروي Kunkka نمي‌تواند فرصتي براي استراحت به دست آورد. كماكان شاهد تضعيف اين درياسالار هستيم، اما اين موضوع بازيكنان را از انتخاب آن دلسرد نمي‌كند. اين قهرمان برنده‌ي نهايي لاين مياني است كه تنها جلوي برخي از هيروهاي بازي نظير Huskar سر تعظيم فرود مي‌آورد. اين قهرمان حتي با تمام اين نرف‌ها باز هم انتخاب مي‌شود و اين چرخه ادامه مي‌يابد. بارها و بارها زمان مورد نياز براي استفاده از مهارت‌هاي اين قهرمان تغيير يافته و اين كار نتيجه‌اي به‌دنبال نداشته است، اما به نظر مي‌رسد كه آيس فراگ اين‌بار با افزايش Cooldown هر دو مهارت Ghost Ship و X Marks the Spot سوراخي را در بادبان‌هاي كشتي Kunkka ايجاد كرده است.

منبع :vpesports


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۲:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]

فيسبوك اخيرا مشابه اينستاگرام اعلام كرده كه قصد پنهان كردن تعداد لايك هاي پست و كامنت هاي آن را براي دنبال كنندگان هر كاربر دارد.

فيسبوك پيش از اين ادعا كرده بود كه قصد آزمايش پنهان كردن تعداد لايك هاي هر پست براي دوستان يك كاربر را دارد. مهندسي معكوس انجام شده توسط كارشناسان فيسبوك اكنون اجازه داده كه مشخص شود اين اقدام در حال اجرا در برنامه اندرويد فيسبوك نيز بوده و اكنون به نظر مي رسد افراد بيشتري (حداقل در استراليا) مشمول اين قانون جديد فيسبوك شده اند.

يكي از سخنرانان فيسبوك طي مصاحبه اي با TechCrunch ادعا كرده كه فيسبوك مشغول آزمايش كردن اين موضوع در دامنه اي محدود است. اين آزمايش شامل پنهان كردن تعداد عكس العمل ها، لايك ها و تعداد ديده شدن ويديوها براي عموم است. صاحب هر پست كماكان مي تواند تعداد لايك ها و عكس العمل ها نسبت به پست خود را مشاهده كند.

 

هدف از اين اقدام آن است كه كاربران با گذاشتن هر پست، خود را با ديگران مقايسه نكنند. به نظر مي رسد اين تغيير قرار است در كشورهاي ديگر نيز رخ دهد؛ با اين حال زمان آن هنوز مشخص نيست. اين موضوع بستگي به موفقيت يا عدم موفقيت تست اوليه اين تغيير دارد.

اين طرح آزمايشي مشابه اقدامي است كه اينستاگرام نيز خبر از انجام آن در ماه آوريل امسال داده بود. اينستاگرام قصد داشت تعداد لايك هاي هر پست را براي دنبال كنندگان صاحب پست مخفي كند. هدف از اين آزمايش نيز برقراري ارتباط سالم تر ميان افراد واقعي و برندها بود.

اين تغيير نيز مشابه تغيير اينستاگرام، نام لايك كننده يك دوست كاربر را نشان داده و نام بقيه را مخفي مي كند. شمار كامنت ها نيز طي اين تغيير مخفي خواهد شد. براي ديدن واكنش كاربران و نحوه عملكرد اين تغيير بهتر است فعلا بايد منتظر بود.

منبع : neowin


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۷:۰۳ ] [ امير روزي طلب ]

content marketing چيست؟

موسسه بازاريابي محتوا ( content marketing institute ) كه يك منبع آنلاين براي اطلاعات در مورد هر چيزي مرتبط با بازاريابي محتوا است، بازاريابي محتوا را اينگونه تعريف مي كند:بازاريابي محتوا ( content marketing ) يك روش بازاريابي براي ايجاد و توزيع محتواي ارزشمند، مرتبط و مداوم براي جذب و دستيابي به مخاطبان هدف است و هدف از آن هدايت سود بيشتر از طرف مشتري است.

كلمه كليدي در اينجا “ارزشمند” است، اين كلمه اي است كه مي تواند اين تعريف را از هر نوع تعريف ديگر اعم از تبليغاتي يا بازاريابي، متمايز كنيد.استراتژي بازاريابي محتوا هنگامي درست است كه هنگامي كه كاربران آن را جستجو كردند، آن را به كارگيري كنند به جاي اينكه از آن پرهيز كنند.VW’s 2014 يك بازي روز تجاري است، اما چه چيزي باعث شده است كه در يوتوب 18 ميليون بازديد كننده داشته باشد، تبليغ؟ يا بازاريابي محتوا؟

پاسخ اين است كه هردو!

اين بستگي به نحوه دريافت هر فردي است كه در معرض آن قرار دارد.اين موضوع در مورد هر بازاريابي محتوايي كه ايجاد مي كنيد، صدق مي كند و بستگي به اين دارد كه براي دريافت كننده مفيد بوده است يا خير.البته هدف اين است كه تا آنجا كه ممكن است براي مخاطبان هدف خود ارزش بيشتري را از بازاريابي محتوا ارائه دهيد.در اين مرحله و با وجود اين تعريف و توضيحات احتمالا هنوز هم نمي دانيد بازاريابي محتوا دقيقا چيست؟

در ادامه با در نظر گرفتن چند نمونه مي توانيم به درك بهتري برسيم.

پنج نمونه بازاريابي محتوا

 

به همان اندازه كه محتوا وجود دارد، روش هاي بازاريابي محتوا هم وجود دارد.

هدف ما در اين مقاله اين است كه بازاريابي محتوا را به شما معرفي كنيم و به شما كمك كنيم مانند يك بازارياب محتوا فكر كنيد تا بتوانيد فرصت هاي اطراف خود را ببينيد.در ادامه پنج مثال وجود دارد به ذهن شما كمك مي كند تا موضوع را بهتر درك كنيد:

· اينفوگرافيك

اين ها عموما طولاني هستند، گرافيك هاي عمودي كه شامل آمار، نمودارها، گراف ها و ساير اطلاعات هستند.اگر به دنبال نمونه هاي بيشتري هستيد در اينجا 197 ايتفوگرافي با موضوع بازاريابي محتوا توسط Michael Schmitz، رئيس آزمايشگاه محتوا در Publicis مونيخ، ارائه شده است.ايفوگرافيك مي تواند در اين زمينه موثر باشد و اگر خوب باشد مي توان آن را سال ها در رسانه هاي اجتماعي منتقل كرد و در وب سايت ها قرار داد.

براي مثال در نمونه خارجي شما مي توانيد با استخدام پيمانكار در سايتي مانند oDesk، يك اينفوگرافيك حرفه اي طراحي كنيد.

جالب است بدانيد در خارج از ايران يك طراحي اينفوگرافيك مناسب، معمولا حداقل براي شما 1000 دلار هزينه در پي خواهد داشت، البته اين در حالت معمولي است ولي اگر به دنبال استخدام پيمانكار يا آژانس هستيد كه شامل استراتژي، برنامه ريزي، تحقيق و طراحي است، مي تواند تا چندين هزار دلار هزينه در پي داشته باشد.

همچنين موضوع تبليغ اينفوگرافيگ براي وبلاگ نويسان و رسانه ها نيز وجود دارد و يا مي توانيد صفحه اي را در Pinterest ايجاد كنيد و اينفوگرافيك ها را در موضوع مربوط به شغل خود تنظيم كنيد.اين نوعي از بازاريابي محتوا است كه به جز وقت شما، هزينه ديگري براي شما ندارد، در ضمن اين روش براي مايكل هم موثر بود.

براي مطالعه كامل اين مطلب و آموزش انواع ديجيتال ماركتينگ روي لينك زير كليك كنيد ...

بازاريابي محتوا ( Content Marketing ) چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۱:۴۴ ] [ امير روزي طلب ]

در سال ۲۰۱۵ بود كه يوتيوب موزيك به عنوان اولين سرويس پخش موسيقي گوگل جهت رقابت با اسپاتيفاي و اپل موزيك به صورت رسمي بازطراحي و معرفي شد.

در سال ۲۰۱۸، اين پلتفرم پخش موسيقي اعلام كرد كه به صورت تدريجي در حال پيشرفت كردن است و تعداد كاربران سرويس‌هاي پولي او مدام بيشتر مي‌شود بنابراين انتظار مي‌رود در آينده‌اي نزديك يكي از پيشروهاي اين صنعت به شمار برود. حالا جديدترين ويژگي اضافه شده به اين نرم‌افزار كه Discover Mix نام دارد، به ابزار Discover Weekly اسپاتيفاي شبيه است به همين دليل ممكن است بتواند با رقباي خود رقابت كند.

اين قابليت جديد حاوي ۴۹ ليست از موسيقي‌هاست كه هر چهارشنبه آپديت مي‌شود تا بتواند محتواهايي كه كاربران بيشتر به آنها علاقه دارند را نشان دهد. طبيعتاً آهنگ‌هاي جمع‌آوري شده در اين فهرست مبتني بر لايك‌هايي است كه افراد انجام مي‌دهند بنابراين هر چه بيشتر از اپليكيشن نامبرده استفاده شود، آلبوم‌هاي پيشنهادي بهتر خواهند شد.

 

در حال حاضر اين ويژگي هنوز به صورت رسمي منتشر نشده و تنها تعداد كمي از كاربران موفق شده‌اند از آن استفاده كنند. آنها عنوان كرده‌اند كه كارايي اين قابليت بسيار بالاست. گفته مي‌شود آهنگ‌هاي پيشنهادي متنوع بوده و با علايق اكثر كاربران همخواني دارند.

زماني كه اين قابليت رسماً عرضه شد، شما مي‌توانيد آن را در بخش Mixed for you مشاهده كنيد. اگرچه اين گزينه بعيد است بتواند يك چالش جدي براي اپل موزيك يا اسپاتيفاي باشد ولي مطمئناً مي‌تواند به رشد ادامه‌دار گوگل موزيك كمك كند.

منبع : youtube


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۲:۲۸ ] [ امير روزي طلب ]

سرانجام پس از مدت‌ها، به‌روزرسان بزرگي براي بازي Battlefield V منتشر خواهد شد و محتويات اضافه‌ي بيشتري مانند سه نقشه و سلاح‌هاي جديد را به اين بازي اضافه خواهد كرد.


اما استوديوي دايس (Dice) با ارسال پيامي در صفحه‌ي رسمي يازي Battlefield V، وعده‌ي اضافه شدن جنگ‌هاي اقيانوس آرام را به بازي‌بازان ارائه نمود كه موجب هيجان‌زده شدن طرفداران شده است. همچنين به زودي از جنگ‌هاي اقيانوس آرام رسما رونمايي خواهد شد و تاريخ آن چهارشنبه، ۱ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۲۳ اكتبر ۲۰۱۹ ميلادي) يعني فردا اعلام شده است. با اين تفسير، احتمالا تا انتشار اين به‌روزرسان فاصله‌ي چنداني نداريم.

 

پيش‌تر نيز مي‌دانستيم كه قرار است محتوايي با اين مضمون براي Battlefield 5 منتشر شود، اما زمان آن مبهم بود. قطعا اين تيزر تنها براي هايپ كردن طرفداران منتشر شده است و طبق گفته‌ي الكترونيك آرتز، قرار است تريلر كامل آن فردا مورخ ۲۳ ماه اكتبر (يكم آبان ماه) منتشر شود. بازي Battlefield V در حال حاضر براي پي سي، ايكس باكس وان و پلي استيشن 4 در دسترس قرار دارد.

منبع : gamingbolt


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۴:۵۷ ] [ امير روزي طلب ]

استارتاپ «Sentons» به دنبال حذف دكمه هاي فيزيكي در تلفن هاي هوشمند و جايگزيني آنها با سنسور فراصوت است. در اين تكنولوژي كه در فريم بسياري از گوشي ها قابل استفاده است، امواج فراصوت لمس ها، فشارها و سوايپ هاي دست كاربر را تشخيص مي دهند.

«جس لي» (Jess Lee)، مدير استارتاپ Sentons كه سال 2017 استارتاپ خود به نام InViغير مجاز مي باشدe Technologies را به شركت اپل واگذار كرد، در مصاحبه اي گفت:

«صفحه هاي لمسي عالي هستند ولي سازندگان تلفن هوشمند تاكنون از افزودن ويژگي هاي تعاملي به فريم گوشي ناتوان بوده اند. با كم شدن ضخامت گوشي ها، ديگر فضايي براي تعبيه دكمه هاي فيزيكي در فريم باقي نمي ماند.»

«لي» ضمن اشاره به اينكه تكنولوژي فراصوت يا اولتراسونيك (Ultrasonic) در گوشي گيمينگ ايسوس راگ فون 2 به كار رفته است، از آوردن نام دو گوشي ديگر كه از اين فناوري بهره مي برند خودداري كرد.

 

هسته تكنولوژي استارتاپ مذكور بسيار ساده است؛ در اين فناوري يك تراشه مخصوص با ارسال امواج فراصوت و به كمك پردازشگر و الگوريتم هاي مختلف، ژست هاي حركتي يا جسچرهاي كاربر را ترجمه مي كند.

استارتاپ مذكور علاوه بر تكنولوژي فراصوت در حال ساخت يك چرخ مجازي در فريم است كه به كاربر اجازه مي دهد در گوشي هايي كه گرفتن آنها با يك دست مشكل است، با اسكرول كردن اپليكيشن دلخواه را پيدا كند. ساخت دكمه شاتر مجازي براي فوكوس كردن دوربين گوشي هم در برنامه هاي اين شركت قرار دارد.

استارتاپ مذكور اميدوار است تا تكنولوژي خود را به محصولاتي همچون عينك، بند ساعت هوشمند و فرمان اتومبيل كه استفاده از نمايشگر در آنها با محدوديت مواجه بوده يا اصلا وجود ندارد نيز بياورد. «لي» معتقد است به لطف فناوري فراصوت مي توان بسياري از اجزاي گرانقيمت اتومبيل ها مثل چوب، چرم و فلزات را تعاملي كرد.

استارتاپ «Sentons» در سن خوزه، كاليفرنيا واقع شده و حدودا 50 كارمند دارد. اين استارتاپ تاكنون موفق شده 37.7 ميليون دلار سرمايه از دو شركت سرمايه گذاري خطر پذير دريافت كند.

منبع : reuters


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۵:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]

شركت اسنشال (Essential) تصاويري از گوشي بعدي خود با شكلي عجيب و طويل منتشر كرده است. اين گوشي در حال حاضر مراحل آزمايشي را پشت سر گذاشته و احتمالاً با چيپست اسنپدراگون 730 به بازار عرضه خواهد شد.

تا كنون گوشي با شكل هايي عجيب و غريب را ديده ايم اما محصول جديد شركت اسنشال يكي از عجيب ترين ها لقب مي گيرد. «اندي رابين»، يكي از بنيانگذاران اندرويد و مديرعامل شركت اسنشال تصاويري از گوشي جديد اين شركت روي توييتر قرار داده كه ظاهر عجيب و غيرمتعارف آن بيننده را غافلگير مي كند:

اسنشال فون جديد از رنگ هاي براق، دوربين تكي و حسگر اثر انگشت برخوردار است

همانطور كه در تصوير مشاهده مي كنيد گوشي به طرزي غير عادي طويل است. همين عامل روي رابط كاربري نيز تاثير گذاشته و آنرا متناسب با نمايشگر تغيير داده است. در تصوير اپليكيشن هاي كارتي شكل با دكمه هاي بسيار بزرگ را مي بينيم كه بيننده را ياد ساعت هاي هوشمند مي اندازد.

در سمت راست فريم گوشي دكمه ولوم و در پنل پشتي حسگر اثر انگشت به چشم مي خورد. بالاي اين حسگر نيز دوربين تكي تعبيه شده است. نكته ديگري كه در تصاوير ديده مي شود رنگ هاي براق گوشي است كه با تغيير زاويه ديد رنگ آنها نيز عوض مي شود.

 

سخنگوي شركت اسنشال ضمن تاييد اين نكته كه گوشي بعدي اين شركت ظاهري همانند تصاوير فوق خواهد داشت، در مصاحبه اي گفت:

«ما روي گوشي جديدي كار مي كنيم كه در حال حاضر آزمايشات اوليه را پشت سر مي گذارد. در آينده جزييات بيشتري از آن منتشر خواهيم كرد.»

چند ساعت پس از مصاحبه فوق، شركت اسنشال تصاوير تازه اي از اسنشال فون جديد منتشر و اسم رمز آنرا «Project Gem» معرفي كرد:

اسنشال فون جديد با طراحي عجيب و بدنه دراز معرفي شد

با استناد به سايت XDA Developers، مي توان در اسنشال فون جديد با ضربه زدن روي قسمت برآمده در پنل پشتي، دستيار صوتي را فعال كرد. همچنين به حالت واكي تاكي با حسگر اثر انگشت نيز اشاره شده است. اين گوشي چيپست ميانرده اسنپدراگون 730 را خواهد داشت كه با توجه به كاربري گوشي كه بيشتر به عنوان دستيار و گوشي دوم طراحي شده، منطقي به نظر مي رسد.

يكي از كاربران سايت XDA نام تجاري «GEM» را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاري آمريكا (UPSTO) شكار كرده كه توسط شركت اسنشال به ثبت رسيده است؛ بنابراين احتمالاً نام نهايي گوشي همين خواهد بود.

«اندي رابين»، خالق اندرويد اوايل آذر ماه 96 به دليل رسوايي جنسي شركت گوگل را ترك و شركت اسنشال فون را تاسيس كرد.

منبع : theverge


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۵۲:۱۴ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب