ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

اگر قصد راه اندازي يك سايت را داريد ، قبل از اينكه وارد مرحله طراحي وب سايت و بهينه سازي سايت شويد بايد دو مرحله را انجام دهيد ، اول خريد هاست ، سپس خريد دامنه ، بعد از اين دو مرحله سايت شما آماده مراحل بعدي مي شود ، براي اينكه سايت شما در فضاي اينترنت نمايش داده شود بايد دامنه را به هاست متصل كنيد تا وقتي كه كاربران نام دامنه سايت را در مرورگر خود وارد مي كنند ، به سمت سرور هاست سايت هدايت شوند و بتوانند محتواي سايت را ببينند ، در غير اين صورت كاربران بايد آدرس IP شما را كه مقداري عددي است و به خاطر سپردن آن بسيار دشوار است را وارد كنند.

در اصل DNS يك تكنولوژي قدرتمند است كه نام دامنه را به آدرس IP تبديل مي كند ، نحوه كار DNS به اين صورت است كه وقتي شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد مي كنيد ، اين آدرس توسط سرور DNS به صورت خودكار تبديل به آدرس IP مي شود ، براي مثال وقتي كه شما آدرس سايت webdaran.com را در مرورگر خود وارد مي كنيد ، داخل سايت مي شويد و اين در حالي است كه نام اين دامنه توسط سرور DNS به طور خودكار به IP شماره 125.25.256.56 تبديل مي شود ، اين عمل باعث مي شود كاربران نيازي به خاطر سپردن اعداد پيچيده و طولاني را نداشته باشند.

براي متصل كردن دامنه به هاست بايد DNS دامنه را روي DNS هاست تنظيم كنيد ، شما مي توانيد از طريق name server ، دامنه را به هاست متصل كنيد.

 

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتي هاست را خريداري مي كنيد ، يك ايميل براي شما ارسال مي شود كه حاوي name server است ، سپس بايد وارد پنل مديريتي دامنه خود شويد و name server را در بخش DNS وارد كنيد ، براي اين كار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، بايد از طريق سايت nic.ir وارد پنل مديريتي خود شويد و اين مراحل را انجام دهيد ، اگر پسوند دامنه شما .com يا .net يا .org و…. است ، يك لينك به ايميل شما ارسال مي شود كه از طريق آن مي توانيد وارد پنل مديريتي خود شويد و تنظيمات را انجام دهيد ، اما اگر براي شما ايميل ارسال نشد ، بايد به سايتي كه از طريق آن دامنه را خريداري كرده ايد برويد و وارد حساب كاربري خود شويد و سپس وارد پنل مديريتي خود شويد ، بعد از اينكه name server را در DNS وارد كرديد يعني DNS روي هاست تنظيم شده است ، حالا براي اينكه دامنه را به هاست متصل كنيد ، بايد وارد سرور هاست خود شويد ، براي اين كار كافي است در آخر آدرس دامنه سايت cpanel/ را اضافه كنيد تا وارد سرور هاست شويد ، سپس به كنترل پنل هاست برويد و روي گزينه parked domains كليك كنيد ، سپس نام دامنه را در كادر وارد كنيد و روي گزينه add كليك كنيد ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستي انجام داده باشيد ، با وارد كردن آدرس دامنه سايت در مرورگر خود ، وارد سايت خواهيد شد و از اين به بعد مي توانيد وارد مراحل بعدي طراحي سايت خود شويد.

بايد به اين نكته توجه كنيد كه اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به اين كار كنيد ، و همچنين اين زمان براي پسوند هاي ديگر 5 الي 6 ساعت است ، چون اين زمان هايي كه گفتيم طول مي كشد تا در DNS سرورهاي دنيا ثبت شود.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

نحوه اتصال دامنه به هاست
 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۰:۱۳ ] [ امير روزي طلب ]

دوشنبه ۲۸ مرداد ماه بازي جديد سگا معرفي مي‌شود و حال اين شركت وبسايت جديدي را در راستاي اين معرفي راه‌اندازي كرده است.

در اوايل سال جاري ميلادي بود كه سگا علامت تجاري Humankind را به‌نام خود ثبت كرد. همچنين مدتي پيش بود كه اين شركت اعلام كرد در مراسم افتتاحيه گيمزكام ۲۰۱۹، بازي جديد خود را معرفي مي‌كند.

طبق جديدترين اخبار بازي، مشخص شده است كه سگا در فاصله سه روز مانده به‌ معرفي بازي جديد خود، وبسايتي را راه‌اندازي كرده است كه در آدرس آن، واژه HMKD ديده مي‌شود. درواقع آدرس سايت اشاره مستقيمي به Humankind دارد كه نام تجاري آن در گذشته ثبت شده بود. همچنين با ورود به اين وبسايت، يك ضربان قلب را مشاهده مي‌كنيد و از شما خواسته مي‌شود كه براي دريافت اخبار معرفي بازي، ثبت نام كنيد.

 

اين در حالي است كه حساب كاربري توييتر سگا هم اين ضربان قلب را به اشتراك گذاشته و از كاربران دعوت كرده است تا عضو خبرنامه سايت HMKD شوند؛ ازاين‌رو اولين نفري خواهند بود كه خبر معرفي بازي جديد سگا را مشاهده مي‌كنند. بااين‌حال بايد منتظر بمانيم و ببينيم آيا پروژه جديد سگا يك بازي كاملا جديد است يا نسخه جديد يكي از مجموعه‌هاي قديمي را مشاهده مي‌كنيم.

منبع : dualshockers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۰:۴۳ ] [ امير روزي طلب ]

پس از تمام شدن شمارش معكوس، الكترونيك آرتز بازي Need for Speed Heat را با انتشار يك تريلر معرفي كرد.

چندي پيش بود كه الكترونيك آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Need for Speed، با راه‌اندازي يك شمارش معكوس اعلام كرد كه نسخه جديد نيد فور اسپيد در روزهاي آينده معرفي مي‌شود. طبق جديدترين اخبار بازي و تمام شدن شمارش معكوس نسخه جديد اين مجموعه با نام Need for Speed Heat معرفي شد.

طبق تريلر منتشر شده از نيد فور اسپيد هيت، شاهد مسابقات شبانه بازي هستيم. همچنين تعدادي از كاراكترهاي بازي هم نمايش داده مي‌شوند كه به‌نظر مي‌رسد شخصيت‌هاي بخش داستاني اين نسخه باشند. بااينكه در جريان تريلر منتشر شده اطلاعات زيادي از داستان يا گيم‌پلي بازي منتشر نشد، اما Need for Speed Heat جدا از مسابقات شبانه، داراي مسابقات حين روز با آب‌وهواهاي مختلف هم هست.

 

همچنين يكي از بخش‌هاي ديگري كه در ويديو معرفي نيد فور اسپيد هيت نمايش داده شد، قدرت تخريب‌پذيري ماشين‌ها و در ادامه بخش شخصي‌سازي بود. بازيكنان مي‌توانند اتومبيل خود را با المان‌هاي مختلف شخصي‌سازي كنند؛ موردي كه از قديم يكي از ويژگي‌هاي اصلي و پر جزئيات سري نيد فور اسپيد بوده است. در انتها مشخص شد كه بازي Need for Speed Heat در تاريخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) عرضه مي‌شود. البته كاربران كامپيوتر كه اشتراك Origin Access Premier را خريداري كرده‌اند، مي‌توانند از تاريخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) اين بازي را به‌صورت رايگان تجربه كنند و كاربران Origin Access هم مي‌توانند در تاريخ ذكر شده ۱۰ ساعت از نيد فور اسپيد هيت را بازي كنند.

در ادامه مي‌توانيد تريلر معرفي بازي Need for Speed Heat را دريوتيوب تماشا كنيد و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

منبع : resetera


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۴:۳۴ ] [ امير روزي طلب ]

طراحي وب ، براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند نه تنها به معناي پايان كار !!!بلكه تنها اولين پله براي شروع فعاليت جهت رسيدن به اين هدف مهم مي باشد.تمامي وب مستران آرزوي حضور كاربران زياد در سايت خود را دارند ، اما چرا ؟زيرا كه موتور هاي جستجوگر متوجه اين مهم مي شوند و در رتبه بندي شما اين نتايج را در نظر مي گيرند.

اگر به سايت هاي موفق در اين زمينه توجه داشته باشيم به طور مشهودي مي توان يافت :كه وب سايت هايي در اين زمينه به موفقيت مي رسند كه اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفي كه در زمينه بهينه سازي سايت مهم مي باشد را رعايت مي كنند.

پارامترهاي لازم براي سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر داراي پارامتر هايي براي شناسايي يك سايت كاربر پسند هستند.اگر شما بتوانيد حداكثر اين قوانين را اجرا كنيد بدون شك به ليست بالاي موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد.در نتيجه ميزان ورودي كاربران به سايت شما بيشتر شده و شما در رسيدن به هدفتان نزديك تر شده ايد.
توليد علم و محتوا براي رسيدن به سايت كاربر پسند :
اغلب كاربران متدها و الگوريتم هاي موتور هاي جستجوگر را نمي شناسند كه اين امري بديهي است.و فقط به دنبال پيدا كردن پاسخي براي سوال هاي خود هستند و اكثر آنها از مباحث سئو بي خبر مي باشند.طراحي سايت زماني با موفقيت پيش خواهد رفت كه مطالب شما با سوالات ذهني كاربرانتان در نزديك ترين حالت باشد.
آن وقت است كه كاربران شما به نتايج دلخواه خود مي رسند. و به يك سايت كاربر پسند نزديك مي شويد.بنابراين اختلاف بين موتور هاي جستجوگر و كاربران را مي توان در معيار هاي انتخابي خود مشاهده كنيد.اگر معيار و هدف شما كمك به كاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزايش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شك به لينك هاي اول موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد. و اين امر با :توليد علم ، محتوا هاي يونيك ، تصاوير مهيج و … كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم.

 

مراحل دستيابي به يك سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر گوگل بسيار هوشمند هستند.به گونه اي كه آنها داراي 10 الگوريتم پويا كه توسط ربات تمام سايت هايي كه خود را به گوگل معرفي مي كنند واكاوي كرده و براساس نتايج اين مشاهدات رتبه بندي ها را انجام مي دهند.اما كاربران خيلي با اين ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه اي كه اكثر آنها توضيحاتي در مورد سئو ، بك لينك ، كلمات كليدي و … نمي دانند.به همين دليل است كه شما بايد ارتباط بين كلمات را براي آن ها در صفحات خود بوجود آوريد.حال بپردازيم به ويژگي هايي كه طراحان سايت و وب مستران بايد آنها را بدانند و عمل كنند تا راه موفقيت را پيش ببرند.
حال به 6 مورد مهم براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند مي پردازيم :
موضوع سايت

اگر قصد طراحي يك وب سايت را داريد توجه داشته باشيد كه مهم ترين نكته در داشتن يك وب سايت موفق موضوع سايت مي باشد.كه اگر بتوانيد به موضوعات جذاب بپردازيد بي شك به جذب كاربران خواهيد رسيد.
حتي اگر فروشي در سايت خود نداشته باشيد از طريق تبليغات مناسب مي توانيد به سوددهي برسيد.اگر طراحي سايت به درستي انجام شود كاربر مي تواند مدت زيادي را با نهايت رضايت در سايت شما بگذراند.

و اين امر نتيجه اي جز افزايش رنك شما نخواهد داشت.
با افزايش رنك سايت خود مي تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترين قيمت بفروشيد و به تبليغات مناسب بپردازيد.

طراحي حرفه اي سايت...

براي مطالعه ادامه اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

ويژگي هاي يك سايت كاربر پسند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۸:۳۲ ] [ امير روزي طلب ]

به تازگي شايد در سايت‌هاي خبري خوانده باشيد كه سيستم نامگذاري آيفون‌هاي ۲۰۱۹ كمپاني اپل افشا شده است. در شايعات اعلام شده است اين كمپاني تصميم دارد تا براي نامگذاري پرچمداران ۲۰۱۹ از پسوندهاي آر (R) و پرو (Pro) پس از كليد واژه‌ي آيفون ۱۱ استفاده نمايد، در حالي كه سال‌‌هاي گذشته از پسوندهاي مكس (Max) و پلاس (Plus) براي نامگذاري آيفون‌هاي خود استفاده مي‌كرد.

 خبري كه به تازگي از سوي منابع CoinX و MacRumors منتشر شده است، به طور مستقل به نكاتي در خصوص سيستم نامگذاري آيفون‌هاي ۲۰۱۹ اشاره دارد. (شايان ذكر است كه نبايد به هيچ عنوان به منابع ناشناس اعتماد كنيد، زيرا شايعات به شدت در اينترنت سريع‌تر از واقعيات منتشر مي‌شوند)

 

از سه مدل آيفوني كه قرار است در سال جاري ميلادي معرفي گردد، انتظار مي‌رود كه دو مدل آيفون ۱۱ و آيفون ۱۱ پرو، به ترتيب با صفحه‌نمايش‌هاي ۵٫۸ و ۶٫۵ اينچي عرضه گردد در حالي كه آيفون ۱۱ آر همان صفحه‌نمايش ۶٫۱ اينچي را حفظ نمايد. يكي ديگر از انتظاراتي كه داريم اين است، در نسخه‌ي يازدهم آيفون شاهد يك ماژول دوربين سه‌گانه در آيفون ۱۱ و ۱۱ پرو باشيم ولي در آيفون ۱۱ آر همان ماژول دوگانه به عنوان دوربين اصلي قرار بگيرد. بالطبع در اين سري شاهد حضور باتري بزرگتر و بهره‌مندي از سيستم‌عامل iOS 13 خواهيم بود.

به طوركلي، اين‌بار كمپاني اپل سيستم‌ نامگذاري عجيبي را انتخاب نكرده و اين طرح را از سيستم Android OEM كپي‌برداري نموده است. همانطور كه مي‌دانيد طرح نامگذاري پرچمداران سامسونگ به صورت گلكسي اس ۱۰، گلكسي اس ۱۰ پلاس و گلكسي اس ۱۰ اي بوده است. گوشي‌هاي وان‌پلاس ۷، وان‌پلاس ۷ پرو و وان‌پلاس ۷ تي نيز نمونه‌اي ديگر از اين سيستم نامگذاري مي‌باشند.

كمپاني اپل هنوز تاريخ دقيق معرفي آيفون‌هاي ۲۰۱۹ را به طور صريح اعلام نكرده است ولي طبق سنت گذشته‌ي اين كمپاني به احتمال زياد در ماه سپتامبر سال جاري مراسم رسمي معرفي آيفون‌هاي ۲۰۱۹ برگزار گردد. البته بايد به اين نكته نيز اشاره داشته باشيم كه زمان برگزاري مراسم قابل تغيير هم مي‌باشد و الزامي به برگزاري در ماه سپتامبر نيست!

منبع : macrumors


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۸:۵۳ ] [ امير روزي طلب ]

بر اساس گزارشي جديد، بازي Call of Duty: Modern Warfare در كنار بخش داستاني و چندنفره، حالت بتل رويال نيز خواهد داشت ولي در زمان انتشار اين عنوان در دسترس قرار نخواهد گرفت.

حالت بتل رويال بازي Call of Duty: Modern Warfare، احتمالا اوايل سال آينده منتشر خواهد شد و كاملا رايگان خواهد بود كه به همين دليل، طرفداران آن را سواي از بازي اصلي تهيه خواهند نمود؛ به بياني دقيق‌تر، طرفداران نيازي ندارند كه براي دريافت حالت بتل رويال، بازي اصلي را تهيه نمايند. با اين تفاسير، حالت بتل رويال بسته‌اي مجزا خواهد بود ولي به نظر مي‌رسد، اين حالت به شدت با هسته‌ي اصلي بازي Call of Duty: Modern Warfare در ارتباط است.

 

اين گزارش توسط لانگ‌سنسيشن (LongSensation) ارائه شده است كه در گذشته اطلاعات موثقي را از مجموعه‌ي Call of Duty: Modern Warfare لو داده بود. لانگ در اين خصوص اظهار داشت:

به نظر مي‌رسد حالت بتل رويال بازي Call of Duty: Modern Warfare، كاملا رايگان خواهد بود و اوايل سال ۲۰۲۰ ميلادي منتشر خواهد شد. اين حالت بسته‌اي مجزا محسوب مي‌شود ولي با بازي اصلي در ارتباط خواهد بود كه اقدامي شگفت‌انگيز از سوي شركت اكتيويژن (Activision) محسوب مي‌شود. بخش مقدماتي حالت بتل رويال، علائم استوديوي اينفينيتي وارد (Infinity Ward) و شركت‌هاي ريون سافتور (Raven Software) و اكتيويژن را نشان خواهد داد و سپس توسط صفحه‌ي بارگذاري، شما را به منوي اصلي آن منتقل خواهد كرد.

لازم به ذكر است كه لانگ به تازگي نيز اعلام نمود كه نسخه‌ي آينده‌ي سري Call of Duty، ريبوتي از مجموعه‌ي Call of Duty: Black Ops خواهد بود و قرار است بسيار بلندپروازانه‌تر از بازي Call of Duty: Modern Warfare باشد.

بازي Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاريخ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اكتبر ۲۰۱۹ ميلادي) برروي كنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اكس‌باكس وان و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي عرضه گردد.

منبع : callofduty


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۶:۴۷ ] [ امير روزي طلب ]

همانطور كه مشاهده كرديد در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رايج اشاره كرديم و در اين مقاله قصد داريم به پنج مورد ديگر هم اشاره كنيم.تا انتهاي مقاله ما را همراهي كنيد و با گذاشتن نظرات خود ما را از ميزان مفيد بودن اين مقاله آگاه كنيد.

5- ابزارهاي تبليغاتي

بسياري از تغييرات بدافزاري كه ما در مورد آن بحث كرديم هدفمند طراحي شده اند تا پنهان باقي بمانند با اين حال برخي مخالف اين روش عمل مي كنند.از اين موارد مي توان به ابزارهاي تبليغاتي اشاره كرد كه كاربر را مجبور به ارتباط با تبليغات مي كند.البته در بيشتر مواقع اين نوع از نرم افزارهاي مخرب بي ضرر تر از آن هستند كه عمدا تحريك كنند.
هدف اصلي اين است كه با كليك كردن بر روي آگهي ها و پيوندها ، درآمد كسب كنيد.ابزارهاي تبليغاتي مي توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند كه شما نمي توانيد آن را ببنديد و يا به طور نامحدود باز مي شوند تا زماني كه شما روي آن ها كليك كنيد.يك بار ديگر آسيب پذيري اصلي براي كاربران سايت هاي وردپرسي مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد كه افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از كاربران را به ابزارهاي تبليغاتي كشانده است.
پس از به روز رساني ، افزونه يك پيام در داشبورد قرار مي داد كه شما بدون كليك كردن بر روي آن نمي توانستيد آن را حذف كنيد به همين دليل مهم است كه به طور مداوم فايل هاي خود را اسكن كنيد به خصوص مواقعي كه افزونه اي را اضافه يا به روز رساني مي كنيد.شما همچنين مي توانيد از ابزاري مانند افزونه Security Scanner استفاده كنيد كه تم ها و افزونه هاي شما را به صورت روزانه بررسي مي كند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهاي تبليغاتي ، سارق دنياي بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!اين نوع ديگري از نرم افزارهاي مخرب است كه در سايه ها پنهان نمي شود.Ransomware با برخي از اقدامات شما را تهديد مي كند و يا سيستم شما را مختل مي كند مگر اينكه هزينه پرداخت كنيد تا آن را حذف كنيد.
يك روش معمول اخاذي توسط اين بدافزار اين است كه فايل هاي شما را رمز گذاري كرده و آن را غير قابل دسترس مي كند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول مي كنند تا فايل ها را رمزگشايي كنند.با اين حال Ransomware همچنين مي تواند در جهت معكوس استفاده شود! براي متوقف كردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و يا آسيب رساندن به سيستم شما.
Ransomware اغلب از طريق ايميل گسترش مي يابد و به عنوان ضميمه هايي كه يك بار شبكه را باز مي كند ، مسدود مي شود.اين بدافزار همچنين مي تواند براي هدف قرار دادن سايت هاي وردپرس مورد استفاده قرار گيرد به اين صورت كه فايل هاي هر سايت را رمز گذاري مي كند و سپس تلاش مي كند تا از مالك سايت هزينه دريافت كند تا مجددا آن ها را باز گرداند.
بهترين راه براي از بين بردن اين حملات ، گرفتن بك آپ منظم از سايت است همچنين مهم است كه هر جنبه اي از سايت خود را ايمن نگه داريد زيرا ممكن است نقاط ضعفي وجود داشته باشد كه مهاجمان بتوانند از آن استفاده كنند.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي و محافظت از اطلاعات خود در برابر بدافزار ها حتما روي لينك زير كليك كنيد...

بدافزار چيست؟ (قسمت دوم)


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۴۱ ] [ امير روزي طلب ]

نينتندو گزارش مالي جديدي را در پايان ماه ژوئن 2019 منتشر كرده كه طبق آن آمار فروش مجموع دستگاه‌هاي نينتندو سوييچ در عمرش به 37 ميليون دستگاه نزديك شده است و بازي Super Smash Bros. Ultimate نيز براي تصاحب رتبه‌هاي برتر تلاش مي‌كند.

نينتندو سوييچ تا پايان ماه ژوئن به عدد 36.87 ميليون دستگاه فروخته شده رسيده است. بازي‌هاي اين كنسول نيز بالغ بر 210 ميليون نسخه فروخته شده‌اند.

پرفروش‌ترين عناوين كنسول نينتندو سوييچ نسبت به ماه مارس تغيير نكرده‌اند، اما با توجه به فروش بالاي بازي سوپر اسمش، محتمل است كه اين بازي به زودي جاي «سوپر ماريو اديسه» را در مكان دوم بگيرد.

تا پايان ماه مارس، رتبه‌هاي دوم و سوم پرفروش‌ترين بازي‌هاي نينتندو سوييچ به بازي‌هاي Super Mario Odyssey با 14.44 ميليون نسخه و Smash Bros. با 13.81 ميليون نسخه تعلق گرفته بود، اما آمار جديد نشان مي‌دهند كه اديسه با تنها نيم ميليون نسخه فروش در اين ماه‌ها و سوپر اسمش با نزديك به 1 ميليون نسخه فروش، نزديك به تغيير جايگاه هستند.

 

سوپر اسمش در حال حاضر تنها 200 هزار نسخه با اديسه فاصله دارد.

هر دو بازي با فروش كمتري پشت سر بازي Mario Kart 8 Delux قرار گرفته‌اند. بازي Pokemon Let’s Go با اين‌كه به تازگي منتشر شده است در رتبه‌ي پنجم جدول پرفروش‌ترين بازي‌هاي نينتندو سوييچ قرار گرفته است.

با اين‌كه بازي Super Mario Maker 2 هنوز به جمع ده بازي پرفروش نينتندو سوييچ وارد نشده است نينتندو آمار فروش آن را نيز اعلام كرده است.

Mario Kart 8 Deluxe — 17.89 million
Super Mario Odyssey — 14.94 million
Super Smash Bros. Ultimate — 14.73 million
The Legend of Zelda: Breath of the Wild — 13.61 million
Pokemon Let’s Go — 10.98 million
Splatoon 2 — 9.02 million
Super Mario Party — 6.99 million
New Super Mario Bros. U Deluxe — 4.10 million
1-2 Switch — 3.01 million
Mario Tennis Aces — 2.75 million

منبع : gamespot


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۶:۳۱ ] [ امير روزي طلب ]

گوگل اخيرا به روز رساني جديدي را براي الگوريتم اصلي موتور جستجو ، كه در مارس 2019 اجرا شد ، تاييد كرد.از زمان به روز رساني ، نام آن را فلوريدا 2 نام گذاري كرده اند و برخي از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترين به روز رساني گوگل در طي سال هاي اخير مي دانند.

چرا نام اين الگوريتم فلوريدا 2 است؟

اول از همه ، نام به روز رساني قطعا موجب سردرگمي شده است.برخي از سئو كاران بر اين باور بودند كه ممكن است مربوط به ، به روز رساني الگوريتم فلوريدا باشد كه در نوامبر 2003 مطرح شده بود.اما در واقع اين دو اصلا مربوط به هم نيستند !

نام فلوريدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سايت WebmasterWorld و بنيان گذار و مدير عامل كنفرانس Pubcon تهيه شده است.

در به روز رساني سال 2003 ، فلوريدا نام خود را به دست آورد ، زيرا Tabke در حال برگزاري يك كنفرانس Pubcon در فلوريدا ايالات متحده آمريكا بود.و به روز رساني ماه مارس 2019 هم اين بار تنها يك هفته پس از كنفرانس Pubcon در فلوريدا برگزار شد.به دليل همين تشابه مكاني نام فلوريدا 2 برگزيده شد.

 

پس بار ديگر بايد ذكر شود كه بين اين دو الگوريتم ، هيچ گونه شباهت ديگري وجود ندارد.موتورهاي جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تكامل هستند و نحوه به روز رساني گوگل از طريق الگوريتم هاي رتبه بندي موتور هاي جستجوگر كه در سال 2003 (بيش از 15 سال پيش) انجام مي شد ، به طور طبيعي با استراتژي هاي به روز رساني اخير گوگل متفاوت است.

به روز رساني بزرگ هسته ايي چيست؟

براي فهم بيشتر مطالب ارائه شده در رابطه با فلوريدا 2 لازم است راجع به الگوريتم هسته ايي به طور اجمالي توضيح داده شود .به روز رساني گسترده هسته اي يا الگوريتم هسته ايي به طور خلاصه پيشرفت هايي است كه گوگل جهت بهبود و درك بهتر كلمات جستجوي شده انجام مي دهد.اين بروز رساني ها به گوگل كمك مي كند تا نتايج جستجو را با وضعيت بهتري نمايش بدهند و كاربران نيز سريع تر و راحت تر به مقصدشان برسند.

درواقع هدف اصلي تمامي الگوريتم هاي گوگل و مخصوصا به روز رساني هاي هسته اي ، جلب رضايت كاربران است.يكي ديگر از آخرين به روز رساني هاي هسته اي Neural Matching بود كه هدف خاصي رو مورد توجه قرار نداده بود.

مباني فلوريدا 2....

براي مطالعه كامل اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد...

الگوريتم فلوريدا 2 ( Florida 2 ) چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۸:۲۴ ] [ امير روزي طلب ]

طبق اعلام مديرعامل مايكروسافت، همكاري اين شركت با رقيب ديرينه‌ي خود در زمينه‌ي خدمات ابري و هوش مصنوعي به‌نوعي به پيشنهاد سوني آغاز شده و هدايت مي‌شود.

اوايل امسال بود كه اعلام خبر همكاري سوني و مايكروسافت باعث ايجاد شوك عظيمي در صنعت بازي‌هاي ويديويي شد و اين اتفاق و پيامدهاي ممكن آن تا مدتي نُقل محافل گيمينگ در سراسر جهان بودند. قرار شد اين دو رقيب ديرينه در زمينه‌ي توسعه‌ي زيرساخت‌هاي خدمات ابري (Cloud) و هوش مصنوعي (AI) با يكديگر همكاري كنند.

حالا ساتيا نادلا، مديرعامل شركت مايكروسافت، طي مصاحبه‌اي با سايت Fortune اعلام كرده كه سوني پيشنهاد آغاز اين همكاري را داده است. وي در بخشي از سخنان خود گفته:‌ «اين شروعي تازه براي ما است.» اين دو شركت با توجه‌ به زمينه‌هاي فعاليت مايكروسافت تصميم گرفتند رقابت را كنار بگذارند و براي بهبود آثار خود تلاش كنند. در حقيقت مي‌توان گفت توسعه‌ي فناوري‌هاي جديد ارزش آن را داشته كه اين دو شركت رقابت ميان خود را براي رشد و توسعه‌ي بيشتر كنار بگذارند. ساتيا نادلا همچنين اعلام كرده:

 

تمامي اين [پروژه] توسط سوني پيشنهاد شد و هدايت مي‌شود. آن‌ها ديده‌اند كه در ميان شركاي خود مي‌توانند به چه كسي اعتماد كنند. در حقيقت [اين همكاري] به نتيجه‌ي خوبي منجر خواهد شد؛ [چرا كه] ما در عين رقابت، شركاي خوبي نيز هستيم. بنابراين ما بهترين كار خود را براي آن‌ها انجام خواهيم داد؛ تفاوتي ندارد اين كار در زمينه‌ي سرويس‌هاي ابري باشد يا در زمينه‌ي هوش مصنوعي يا حتي هر كار ديگري كه ما بايد انجام دهيم تا مطمئن شويم سوني مي‌تواند در ساخت IP خود موفق شود.

در انتها بايد به اين نكته اشاره كنيم كه طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، همكاري سوني و مايكروسافت يك رابطه‌ي رسمي نبوده و فقط در قالب امضاي تفاهم‌نامه‌اي ميان دو شركت به آن پرداخته شده است؛ هرچند چنين موضوعي خيلي نگران كننده‌ به نظر نمي‌رسد و دليلي براي بر هم خوردن اين همكاري وجود ندارد. البته مشخص نيست كه ما چه موقعي خواهيم توانست تاثيرات اين پروژه با مديريت سوني را در زندگي روزمره‌ي گيمري خود احساس كنيم اما هرچه كه هست چنين همكاري‌هايي درنهايت به نفع همه خواهد بود.

به نظر شما آيا دو هيولاي حوزه‌ي ويديوگيم با اين همكاري موفق مي‌شوند اين صنعت بزرگ را چند قدم رو به جلو حركت دهند؟

منبع : gamingbolt


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۸:۲۱ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب